Mindenki gondol amit akar. Egy darabig.

Önállóan Gondolkodó

Önállóan Gondolkodó

Nyílt levél Bayer Zsolthoz

A felnőtté válás határán, és azon túl

2019. január 17. - Önállóan gondolkodó

bzs.jpg

Mélyen Tisztelt Bayer Úr!

Tartózkodnék a blog által nyújtott névtelenség adta, pseudo-biztonságos fotelnácizmustól, ezért igen kúltúráltan igyekszem fogalmazni.

Továbbá az is lehet, hogy vannak Önben rejtett értékek, melyeket azonban nem pazarol el a "köznek", megtartja magának, otthonra, mert hiszen nem minden tartozik másra. Vélhetően otthon kedves, megértő, példamutató és a tettein keresztül megítélt embernek számít. Ez bizonyosan így lehet, mert hát akkor minek is tenné ennek az ellenkezőjét a külvilág előtt?

Tudja sokat gondolkodtam azon, javasolok Önnek itt egy szakorvost, aki megfelelő alapossággal megvizsgálná a légzésével kapcsolatos problémák miatt, mert szerintem kissé aggasztó milyen rendszerességgel és erővel fúj bele a mikrofonba, nagyjából minden második mondatot követően. Persze lehet, hogy ez csak egy kissé elhatalmasodott hangsúlyozási kényszer bizonyos témákkal kapcsolatban, ahol is igyekszik kihangsúlyozni, hogy Önt mennyire elszomorítja, hogy a bolygónk egészen addig egy nagy és értelem nélküli sártömeg, míg Ön ott egy-egy mondatával fel nem kapcsolja a kíméletlen, tűéles igazságosság örökké égő izzóját. Lehet ez is. Ennek örülnék.

Azon is töprengtem, hogy vajon a manapság sokat kritizált fiatal lány, Blanka hogyan lehet Önnek ellenfele. Mert hát tudjuk, nem az. Nemrég múlhatott 18 éves, és bár volt már humanoid a világtörténelemben, aki ennyi idős korára már királlyá, császárrá, fáraóvá, vagy csak "simán" mártírrá vált, de lássuk be, az említett fiatal hölgy még csak egy egyszerű hétköznapi ember. Mi dolga van Önnek vele? Most komolyan. 

Méltó ellenfél? Nem. 

A társadalomra veszélyes, önmegtartóztatásból elégtelenre vizsgázott állampolgár? Nem.

Iránymutatást adó személyiség a maga teljességében? Nem.

Kazinczy díjra pályázó valaki?

Akkor mi a baj, Bayer Úr? Ezek egyikében sem lehet Önnek méltó kihívója, lássuk be. Csúnyán beszélt. Tény. Nem tartom én sem jónak, hogy ilyen szavakkal illessen bárkit ilyen számú közönség előtt. Még Önt sem, bármennyire is lehetne ez helyénvaló. Tegye otthon. Egyedül. Egy üres szobában.

Ha és amennyiben ezt tenné Blanka, akkor kerülne pontosan ugyanarra a helyre a trágárságával, ahova Ön való, a mondanivalója nagy részével. A baj az, tudja mélyen tisztelt Bayer úr, hogy amikor Ön egy ilyenre a látott módon reagál, akkora pontosan azon háborodik fel, amit többek között Ön idézett elő. Ez olyan, mintha valaki a saját pattanása ellen tartana ügyészi beszédet. Persze ez nem pontos hasonlat, mert Blanka nem pattanás, Ön pedig azt a szót, hogy ügyészség még nem ismeri abban a kontextusban, mely nem csak egy helyreigazításról szól, hanem mondjuk egy, nettó módon a Btk. körébe tartozó cselekedetről- még.

Azt viszont ne felejtsük el, hogy Blanka gyakorlatilag egy gesztust tett ott, akkor, amikor azokat a bizonyos mondatokat a tömeg elé tárta. Gesztust bizony, mert volt annyira figyelmes, hogy azon a nyelven, vagy talán inkább stílusban szólaljon meg, mely nyelvezetet még Ön is ért. Megtette, és lám, működött is, hiszen Ön reagált rá. 

Azt speciel kevésbé értem, hogy az Öntől érkezett választ követően Blanka szülei miért nem reagáltak kissé, hát hogyan is mondjam...szóval "szerb" módon, élek a gyanúperrel, hogy mérlegeltek. Mérlegeltek, hogy a gyermekük miként beszélt, és most mit kapott vissza. Ezzel sajnos az a baj, hogy én bizony, ha a saját gyermekemről lett volna szó, bizonyosan nem rejtem véka alá a véleményem előtte, hogy ezt miért kellett tennie - négyszemközt. Viszont ugyanezzel a lendülettel kerestem volna fel Önt is - szintén négyszemközt.

Blankának is van felelőssége az általa kimondottakért, de Önnek is. A sor azonban Önnél kezdődik, mert azt a fajta "stílust" melyet Ön megenged magának, azt én gyökerestül irtanám ki, mert se nem irodalmi, se nem értelmiségi, de még csak nem is egyéni vagy érdekes. Nem. Egyszerűen alpári. Ilyenképpen pedig veszélyes mindenkire, a még teljesen meg nem érett emberekre pedig főleg. Ezt a tényt viszont mélyen tisztelt Bayer Úr maga nem ismeri fel. Vagy, ha igen, és szándékosan negligálja, akkor vessen magára. Jobban jár, mert higgyen nekem -és nem magamról beszélek-, elég sokan vannak, akik a "vessen" szót Önnel kapcsolatban igen gyakran használják, sokkal gyakrabban és vehemensebben, mint bármelyik élő magyar közéleti személyiséggel kapcsolatban. És, ha jól mértem fel szavaik mélyebb értelmét, nem ágyat vetnének.

 

Úgyhogy, ha megengedi, hogy összegezzem:

tegye meg, hogy magába néz, és ha ott talál valami tényleg érdekeset, és jót (szubjektív jót is akár), akkor azt elénk tárja megelégedésünkre. Mert igény lenne rá, ismeri a mondást. 

Ugyanakkor, ah pedig erre nem hajlandó, akkor ugyan sétáljon már be egy patikába, mondja el csak simán a saját családnevét jó hangosan, és higgyen nekem, én biztosan állíthatom: lesz, ahol tudnak adni olyat, amire a saját neve van írva, és hatni s fog. 

Jó egészséget!

Sz.G.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolhatod.blog.hu/api/trackback/id/tr8314568416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2019.01.18. 10:19:43

@Midnight Run:
"Ilyen erővel Birca kellő pénzért te is isteníteni fogod mondjuk a pedofíliát vagy a rabszolgatartást, esetleg az állatkínzást."
De hát ezt teszi! Már régen megírta, hogy a homoszexualitásnál még a pedofília vagy a zoofília is jobb, és most a rabszolgatörvényt hozókat támogatja. :o)

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.18. 10:19:54

@maxval balcán bircaman: Az megegyezik. Liberalizmus nem létezik liberális gondolkodású emberek nélkül. Nyugaton több ilyen ember van, mert ők a liberalizmus által lettek jómódúak. S ez fordítva is igaz, minél nagyobb jólétben él egy társadalom, annál liberálisabb lesz. Kölcsönösen erősíti egymást a liberalizmus a jóléttel. A nemzetiszocialista fasizmus meg csak pusztulást okoz, ahogy a történelemben már megtapasztaltuk. A nemzetiszocialista fasizmus is hozott ideiglenes jólétet, ezt azonban a mások iránti gyűlöletük hosszabbtávon elsöpörte. Jólétet hosszabbtávon csak a liberalista gondolkodás hoz. Kína is azért tudott az elmúlt évtizedekben kitörni, mert liberalizálta gazdaságát. Sokan a gazdasági válságok kialakulásáért a liberalizmust okolják, pedig válság mindig volt is lesz is liberalizmustól függetlenül, ameddig az emberek nem képesek kontrollálni kapzsiságukat. Az emberi kapzsiság a válságok okozója, nem a liberalizmus, ezt láthatjuk orbánék esetében is. Egyre kapzsibbakká válnak, pedig nem is liberálisok, hanem fasiszták.

Ma Baker 2019.01.18. 10:43:03

Gratulálok az önmagát ellenzéknek nevező politikai cirkuszi provokátoroknak, hogy megint sikerült a nettó ortóság oldalára állni némi műfelháborodással fűszerezve amögé bújva, hogy valaki hány éves, vagy milyen nemű (asszem mellesleg pont ez az a szexista előítéletes magatartás, ami ellen hivatalosan foggal körömmel harcolnak ők maguk).

Bayert beperli Hadházi mert megkérdezte tőle, hogy neki hogy esne, ha legecizné és a csököttagyú bíróság el is ítéli, mert ezek szerint gecizés (és minden más ortóság) "törvényt sért" még ha kérdeznek is a témával kapcsolatban.
Ezek után az ellenzék párhuzamosan röhög Bayeren és véd be mindenkit aki gecizik, bajszos szarozik, faszozik, arconbaszozik válogatás nélkül.
És még erkölcsileg felsőbbrendűeknek is képzelik magukat emellé. Hát ehhez a szellemi teljesítményhez csak gratulálni tudok!

Minden ballib bérretteg 2019.01.18. 11:00:51

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Na látod.. Pontosan ugyanilyen és hasonló megfontolások által azt hiszem ország világ hívhatja Blankát hülye picsának, vagy Vörös Szarnak, vagy ribancnak.

Mert hisz ő is elérte a Bayerni magasságokat.

Ma Baker 2019.01.18. 11:01:23

"Önnél kezdődik, mert azt a fajta "stílust" melyet Ön megenged magának, azt én gyökerestül irtanám ki, mert se nem irodalmi, se nem értelmiségi, de még csak nem is egyéni vagy érdekes."

Hát az is biztos, hogy a posztoló nem látott még műsort Bayertől, vagy nem olvasott komolyabb cikkeket.
Például a Tűrhetetlen című esszésorozatát, ami mély történelmi és irodalmi áttekintéssel mutatja be a ballib oldal kártékony ténykedését a 20. században, kevesek által ismert összefüggésekre rávilágítva.

magyarhirlap.hu/cikk/49514/Bayer_Zsolt_Turhetetlen

Szóval én azt mondom, bárcsak minden magyar újságíró legalább csak ennyire lenne értelmiségi, egyéni és érdekes mint Bayer.

Minden ballib bérretteg 2019.01.18. 11:02:32

Megjegyzem annak idején Loppert Dániel nevű fiatalnak nem csak a teljes baloldali média esett neki, hanem i büntető eljárás indult ellene, mely bírósági szakaszba is ért, a Medgyessy-t pocskondiázó szösszenete miatt, az MSZP-SZDSZ fmjelezte diktatúra ideján.

Ehez képest most egy újságíró megírta egy rondán beszélő hülye picsáról, hogy rondán beszélő hülye picsa.

ügyfélszolgálatos 2019.01.18. 11:02:49

Ez a Bayer egy hülye paraszt.

mgdé 2019.01.18. 11:21:46

@Ma Baker:

Szóval a magyar újságíró 'dolga' az, hogy zsidózzon.
Mondjuk az Eliosról meg véletlenül se írjon, hisz az a "felsőbb körök" tiszteletre méltó magánügye.

Te ugye egy "magyar újságíró", vagy mi a frincfranc vagy? :D

mgdé 2019.01.18. 11:27:19

@maxval balcán bircaman:

Birca, Birca, "Azt írjuk, amiért megfizetnek" Birca.

Méghogy változnak a "véleményeitek" ... :DDD

Minden ballib bérretteg 2019.01.18. 11:32:56

@Én de genere Mi:

Ahogyan a ballib hírhamisítók nem írnak Soros által szervezett Ukrajnai, és Macedón puccsról, az irányított Facebookos cenzúrájáról, a Open Society álatl lsitázott bevándorláspárti magyarellenes 224 darab megbízhatónak titulált Ep képvsielőről, a migránsok által elkövetett nemi erőszak hullámról Eu szerte,
Úgy a jobboldali média se ír az Eliosról, igazad van.

Midnight Run 2019.01.18. 11:36:32

@maxval balcán bircaman:
1987-től a Népszabadságnál dolgozott, tehát valóban a baloldal szekértolója volt.
Azóta váltott, mert vagy megfizetik jól és/vagy valamivel zsarolják.

Nagyon jó cikk róla: 24.hu/belfold/2015/04/21/bayer-zsolt-nem-gyulolni-nehez/

De jól mondtad, valószínűleg a pénz a lényeg. Van egy olyan embertípus, aki pénzért bármire hajlandó. Ő valószínűleg ilyen.
Én sajnálom érte, mert egy tehetséges gyerek és komoly árat fizet ezért a havi 1 misiért.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.18. 11:41:22

@Attilajukkaja:

A "rabszolgatörvény" név fantázia, nincs rabszolgaság. A túlórák növelését nem támogatom.

A pedofília kevésbé rossz a homoszexnél, mert sokkal ritkább és alig létezik propagandája.

Ekrü 2019.01.18. 11:52:14

Legújabb hír ,kiállnak az ellenzéki politikusnők Blankáért. :))Csak néhány név:
Bangóné Borbély Ildikó, Bősz Anett, Demeter Márta, Kunhalmi Ágnes, Szél Bernadett, Vadai Ágnes
No comment.... :))))

Midnight Run 2019.01.18. 11:54:39

@maxval balcán bircaman:
Ide másolom neked a wikipedia definícióját a liberalizmusról (hu.wikipedia.org/wiki/Liberalizmus):

"A liberalizmus, más néven szabadelvűség, a szabadságot jelentő liberty szó után alapvetően a személyes szabadságon és törvény előtti egyenlőségen alapul, vagyis a szabad gondolatok széles spektrumát jelentő eszmerendszer, melyek közös vonása, hogy az egyén szabadságát jelölik meg mint legfontosabb politikai célt. Gyökerei a 17–18. századra, a felvilágosodás idejére nyúlnak vissza. Olyan korábbi alapvető elveket tagadott meg, mint az uralkodók isteni felhatalmazása, az öröklött kiváltságok, államvallás és protekcionizmus. "

Te neked ebből mi nem tetszik: 1) személyes szabadság 2) törvény előtti egyenlőség 3) Egyéni szabadság, mint legfontosabb politikai cél 4) Uralkodó nem isteni felhatalmazása 5) Nem örökölhető kiváltságok 6) Nincs államvallás 7) Nincs protekciónizmus.

Melyik része nem tetszik, esetleg az összessel bajod van?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.18. 11:57:42

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Liberalizmus által jómódúvá lenni? Akkor miért van tele a világ szegény, példamutatóan liberális osrzágokkal?

mgdé 2019.01.18. 11:58:57

@Minden ballib bérretteg:

Írjanak!

Szerinted őket - a bérújságírókról beszélek - jobbnak tartom?

(Mondjuk újságírói átlag színvonalban még igen, átlagban jobban birtokában vannak az írás képességének. A ... (szinte bármelyik) sokkal jobban ír, mint a Pesti srácok, képzettebb, okosabb, műveltebb, szélesebb világlátású emberek. Tévedéseiktől vagy igazaiktól függetlenül. Tudod, a forma ...
Zsoca meglehetősen alacsonyra tette a mércét, hogy indulatoskodással és trágárkodással akar kitűnni. Az én - megengedem, nem feltétlenül átlagos - elvárásomhoz képest a politikai Mónika és Győzike show-k, Való Világok és Big Brotherek szintjét választotta, lelke rajta.
Tudom, tudom, haszonelvűség, mindenkinek csak 1 szavazata van, s a Mónikások sokkal nagyobb tömeg. Ettől még megvethetem ezt a stílust.)

ui.:
A macedónoknak - kicsik - muszáj kiegyezni valakivel, vagy a görögökkel, vagy a szerbekkel, esetleg a bolgárokkal, különben 30 éven belül megeszik őket az albánok. S ezt ők is tudják. Úgyhogy a 'puccsod' mögött a "két pogány közt egy hazáért" dilemmájuk áll, s most épp a labancosok vannak felül.
De azt azért ne gondold, hogy Gruevszki egy Bethlen Gábor, lóizét, max. egy rosszabb kiadású Thököly ...

De majd Birca - ezt most fizetetlenül :DDD - pontosabban elmagyarázza, "nyugatbolgár" ügyekben nyilván tájékozottabb az átlagnál. (Csak majd le kell számítani a magyarázatából a szemüvege elég erős torzítását. :D )

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.18. 12:01:17

@Midnight Run:

Így igaz, Bayer ballib volt, sőt több ideig volt az, mint a Fidesz vezetése. Emlékszem, amikor még ballibként kritizálta aFideszt annak antiballib fordulata alatt. Bayer csak 2-3 évvel később lett ismét hithű fideszes.

mgdé 2019.01.18. 12:02:36

@maxval balcán bircaman:

Te írtad, én csak idézlek. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.18. 12:04:31

@Midnight Run:

A cikked elfogult.

A libealizmus lényege más. Egy mondatban: az az eszme, hogy nincs társadalom mint önálló fogalom, az csak az egyének összessége, s így az egyéni szabadságjogokkal biztosítható az ideális rend, melyben az egyes egyének önzése egymást jól kiegészíti. Az állam legyen gyenge, a gazdaságba ne szóljon bele, a jogilag egyenlő egyének képesek mindent saját maguk elrendezni a piaci elvek segítségével. Más állameszme szükségtelen, avallás magánügy.

Önállóan gondolkodó 2019.01.18. 12:11:08

Sziasztok!

Olvasva a kommenteket, zseniálisan kirajzolódik, hogy amúgy hol tartunk ma, így együtt, magyarok. Elképesztően kevés aki tárgyilagosan néz és/vagy lát eseményeket, személyeket. Felőlem Bayer Zsolt lehetne egy követni való példa a megjelenéseivel, legyen az élőképes vagy nyomtatott. Most nem látom annak. Blanka, mint írtam, nem a legmegfelelőbb módon tette amit tett, sőt. Ezt is leírtam.
Az viszont kb senkiben sem merül fel, hogy aki ezt a gondolatsort írta, jelesül én, teljesen függetlenül tud hülyének nézni bal oldalit és jobboldalit is, és ha úgy van, dicsérni is. Tök mindegy nekem ki milyen zászló alatt áll. Nem érdekes. Nem az érdekes, hanem amit tesz. A Bayer-Blanka jelenség meg inkább szomorú, mint érdekes. Abban a pillanatban hagynám abba ezt a nemrég elkezdett valamit itt, ha ezért bárki bármennyi pénzt ajánlana. Nem mintha ez fenyegetne, csak jelezni akartam: ez hobbi. Mindenki előtt ott a lehetőség. Billentyűzet, net, ennyi. Ezt a műfajt nem kell komolyan venni. Véleményekről szól. Az meg mindenkinek van, és az a jó.
Szép napot Nektek, Önöknek!
Sz. G.

mgdé 2019.01.18. 12:12:10

@Minden ballib bérretteg:

Ukrajna (egész más történet mint Macedónia):
"Soros" alatt az USA-t, netán a CIA-t érted?
Úgy esetleg igazad van, csak akkor nevezd nevén!

Szerinted az USA-nak - rövid/közép távon - tetszett az EU és Oroszország közeledése? (Schrőder - Putyin) Hát, tett ellene. (Hosszabb távon szerintem mellé lőttek, Kína ellenében szükségük lenne egy mellettük álló erős Európára ÉS egy viszonylag békés, kiegyensúlyozott Oroszországra.
No, Ukrajnával ezt az opciót egy időre elbaszták.)

Midnight Run 2019.01.18. 12:21:43

@maxval balcán bircaman:

Birca, amiről te írsz, az az anarchia. Az nekem se tetszik.

Egy liberális pont egy erős államot szeretne, ami biztosítja a liberális jogokat: például a bűnözőt megbünteti. A liberalizmus nem azt jelenti, hogy azt csinálok, amit akarok vagy amit a egyének önzése diktál, hanem azt, hogy van egy határ, amig szabadság van, a határt átlépni viszont nem lehet, mert a közösség megbűntet.

A liberálisok azt sem mondják, hogy az állam ne szóljon bele a gazdaságba. Pont azt kérik, hogy legyenek tiszta szabályok, amit az állam keményen betartatt. Igenis be kell avatkozni a gazdaságba, ha valamelyik gazdasági szereplő átlépi ezeket a határokat, pont, hogy aktív állami részvétel kell. Az nem tetszik neki, hogy az állam sok helyen tulajdonos legyen, bár szerintem több olyan terület is van, ahol lehet az állam tulajdonos, de ezek kivételek.

"jogilag egyenlő egyének képesek mindent saját maguk elrendezni a piaci elvek segítségével" - ezt sohasem mondja. Pont azt szeretné, hogy törvény előtti egyenlőség legyen, tehát a vitás ügyekben független bíróságok döntsenek.

"az az eszme, hogy nincs társadalom mint önálló fogalom, az csak az egyének összessége" - ezt sem mondja soha. Létezik társadalom, léteznek egyének, de ha az egyének szabadságjoga sérül egy csoporttal szemben, akkor az egyénnek ad igazat. Például bulit rendezek 10 haverommal, amivel zavarom a szomszédom éjszakai nyugalmát, akkor nem a csoportnak van igaza.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.18. 12:41:15

@Midnight Run:

Szerintem nézz utána a liberalizmus alapelveinek. Mekfox lepődni...

Attilajukkaja 2019.01.18. 12:41:57

@Ekrü:
"De azért ezt 18-20 éves korra általában kinövik."
Ezt erősen vitatom! Már csak az itteni hozzászólások alapján is.

"Viszont olyan még soha nem fordult elő ,hogy egy (akármilyen) rendezvényen a felszólaló trágárkodjon."
Bayer rendszeresen csinálja, és nem csak rendezvényeken, hanem a televíziós műsorokban is. Azt pedig sokan nézhetik, hallhatják.

mgdé 2019.01.18. 12:49:35

@maxval balcán bircaman:

Itt:
"
maxvaI baIcán bircaman · bircahang.org
2019.01.17. 22:19:03
@Midnight Run: Azt írjuk, amiért megfizetnek.
"
Azaz, maxvaI baIcán bircaman: AZT ÍRJUK, AMIÉRT MEGFIZETNEK.

Birca, Birca, miért nem maradsz inkább csöndben, ha elb@ctad? :DDD

Inkább Macedóniáról írj ...

Khonsu 2019.01.18. 13:04:27

Az a rezsim, mely büszkén leszámolt a "PC"-vel, nem kellene meglepődjön akkor sem, ha néha a fogadó oldalra kerül. Persze onnan nézve nyilván kellemetlenebb... :)

Felk Entelme 2019.01.18. 13:14:48

Elszomorító, hogy ez a mostani rendszer, hogy orbán jellemtelen, hataloméhes, gonosz személyisége mennyi takonygerincű, senkiembert hozott a felszínre, akik jobb esetben(?) pénzért, esetleg meggyőződésből öklendezik fel bűzös, meghaladott véleményüket.

csakférfi 2019.01.18. 13:17:03

@Önállóan gondolkodó:

"Az viszont kb senkiben sem merül fel, hogy aki ezt a gondolatsort írta, jelesül én, teljesen függetlenül tud hülyének nézni bal oldalit és jobboldalit is, és ha úgy van, dicsérni is. Tök mindegy nekem ki milyen zászló alatt áll. Nem érdekes. Nem az érdekes, hanem amit tesz. "

:)

Isten nincs....leszögezném a tévedések elkerülése végett.

"4Ifjoncokat teszek vezéreikké, és sihederek uralkodnak rajtuk. 5Sanyargatja a nép között ember az embertársát, egyik ember a másikat. Rátámad az ifjú a vénre, a hitvány a tekintélyesre."
..isten elítéli a júdai nőket hiúságuk miatt

16Ezt mondta az ÚR: Mivel Sion leányai büszkélkednek, fejüket fenn hordva, szemükkel kacsingatva járnak, kényeskedve lépegetnek, és lábpereceikkel csilingelnek, 17ezért kopasszá teszi az Úr Sion leányainak a fejét, és fölnyíratja halántékukat az ÚR.
"
...
..
9Személyválogatásuk ellenük beszél, vétkeiket Sodoma módjára hirdetik, még csak nem is titkolják. Jaj nekik, mert maguknak okoznak bajt! 10Mondjátok az igazaknak, hogy jó dolguk lesz, mert tetteiknek gyümölcsét élvezhetik. 11Jaj a gonosznak! Rossz dolga lesz, mert saját tettei szerint bánnak el vele. 12Ó, népem! Gyermekek sanyargatnak, asszonyok uralkodnak rajtad! Ó, népem! Vezetőid félrevezetnek, tévútra visznek téged!

Ézsiàs pròféta könyve.

Egy "làtnok" veszett el benned.....egy pròféta.

:)

Ne vedd sértésnek....csak "szívatlak'.

Minden ballib bérretteg 2019.01.18. 13:26:00

@Felk Entelme:

Az a mázli az egész nyomorúságban, hogy a magadfajta ballib férgek olyan kevesen vannak, hogy a hazaáruló tetves jellemük ellenére se tudnak jelentősebb kárt okozni az országni, mint 1-2 aghyalott hülye picsát rávenni arra hogy nyilvánosan szarozzon, faszozzon és gecizzen, amire a ballib értelmiség egyként veri a faszát.

csakférfi 2019.01.18. 13:26:40

@maxval balcán bircaman:

"57 Egyenesség vezérli az országot, csak a háború kíván ravaszságot. Tétlenség hódítja meg a világot. Mindezt honnan tudom? Íme: „Mikor az országban sok a hívság, szaporodnak a nyomorúságok; mikor a népnek fegyvere éles, sokasodnak a lázadások; mikor sok az ügyes mester, gyarapodnak a ritkaságok; mikor sok a parancs, a törvény, sűrűsödnek a tolvajok, betyárok.” Ezért így szól a bölcs: „Ha nem cselekszem, megnyugszik a nép, ha békés vagyok, megjavul a nép, ha nem háborgok, gazdagszik a nép, ha igényem nincsen, egyszerű a nép.”
Lao Ce

Ballib...jobblib....konzervatív....centrum...mérsékelt....szélsòjobb....szélsöbal......csak az emberi hulyeség ékes pèldàja.

csakférfi 2019.01.18. 13:31:37

@Felk Entelme:
"168. Oh, ti emberek! Mindabból, ami a föl--dön található, egyétek a megengedettet és a jót! Ne kövessétek a Sátán nyom--dokait, hiszen ő a ti nyilvánvaló ellen--ségetek.169. Ő kizárólag a rosszat és a szégyenletes--séget parancsolja nektek, és azt, hogy olyat mondjatok Allahról, amiről nincs tudásotok.170. Ha az mondatik nekik: „Kövessétek azt, amit Allah kinyilatkoztatott!” Azt mondják: „Nem! Mi azt követjük, amit az apáinknál találtunk!” Talán akkor is [így tesznek], ha az apáik nem fogtak fel az eszükkel semmit, és nem vezéreltettek az Igaz Úton?171. A hitetlenek hasonlatosak ahhoz a jószághoz, amelyet valaki szólít, de az nem hall meg mást, csak [hangos] hívást és kiáltást. Süketek [ők], némák és vakok. Nem használják az eszüket.

Koràn idézet.
Miket nem mondasz!
:)

mgdé 2019.01.18. 13:39:57

@maxval balcán bircaman:

Jobban megnéztem. Merinói?

(Bocs, ha nem értek hozzá.)

Azt állítod, két külön személy irkál?
De mi van, ha ugyanaz?
Netán rés van a páncélodon?
Ha igen, miért?
Vajon szándékos-e egy ilyen bölcs embertől, hogy midőn csatába indul, nem figyel oda kellően a felszerelésére? Netán a háttérhatalom ravasz kettős ügynökének ún. "inverz gyökhármasügynök" csele?

Valamint, eleve: Elhihetünk-e bármit is az Al-Dunán átkelt ravasz barbároknak?

Baszileiosz

Nos? :D

Almandin 2019.01.18. 13:52:06

@felucca02: Ez nem hungarikum. Az egész nyugati kultúrkört érintő jelenség. Én évek óta sok Youtube-videót nézek. A kommenteket angolul is elolvasgatom. A hozzászólók nagy része ott is trágárkodik (angolul).
Az erdélyi magyarokról annyit, hogy a rokonaim közt is vannak/voltak, és ők nem voltak mocskos szájúak.
Az angol trágárkodáshoz: meg se tudtam volna tanulni az ilyen irányú szókincset, ha nem néztem volna feliratozott amerikai filmeket. A több évtizede kiadott szótárakban ugyanis nem voltak benne a trágár kifejezések, talán valami népművelői szándékkal. Pedig ha külföldön ilyesmit vagdalnak a fejedhez, azért nem árt érteni.
Ma a fiataloknál divat olyan ruhákat is hordani, amin angol trágárságok vannak. Különösen a f.c...g. Sőt, gyakran a mássalhangzókat írják csak ki: FCKN. Sokan az idősebbek közül nem is értik ezt, a fiatalokat (legalábbis akik hordják), nem zavarja.

Zed is not dead yet 2019.01.18. 13:57:08

@törppicur: De, gondolom. Egy 18 éves ember nagyjából ugyanannyira készen van agyilag, mint egy 40 éves. Lehet hogy kevesebb az élettapasztalata, de lehet hogy volt neki olyan élete eddig is, hogy bőven meghaladja az élettapasztalata is más 40-50 éves emberekét. Hogy valaki bölcs-e, az ugye azt jelenti, hogy a tapasztalatait, olvasmányait, stb. fel tudja-e dolgozni. Ehhez nem kellenek feltétlenül évtizedek. Hogy valaki indulatában trágár-e, az semmilyen korrelációt nem mutat se életkorral, se iskolázottsággal, se bölcsességgel. Ismerek ráadásul jópár olyan 20 évnél fiatalabb embert is, aki olvasottabb, intelligensebb, iskolázottabb és bölcsebb is (!), mint számos, ma a politikai rivaldafényben fürdő veterán politikus.

Az pedig, hogy valaki milyen rendezvényen mondja el a mondókáját, nem feltétlenül jelenti azt, hogy őt annak a rendezvénynek a szervezői "tették oda" és "adták a szájába a mondókáját". Ha ismerném a Blankát, ezt jobban tudnám, de ha nem ismerem személyesen és nem láttam/hallottam eleget belőle, akkor nem formálok ezügyben véleményt, mert azzal nem róla, hanem magamról adok (szegénységi) bizonyítványt. Te ismered őt eléggé hogy ilyen határozottan kutyázd őt? Egyébként nem ciki valakit indulatból-sárdobálásért elítélni, majd rögtön ugyanezt csinálni? Nem gáz ha emiatt te is pont olyan leszel/vagy, mint amilyennek őt beállítod?

Egyébként látom, hogy a trollok nem tudtak kérdésemre semmilyen érdemi választ (sőt, semmilyen választ) adni, szóval nyilván erre nem kaptak szövegkönyvet a gazditól. konkrétan a birka szerintem már nem is egy személy, hanem egy korlátozott szövegkészletből dolgozó programozott chat-bot. Szánalmas ez.

Megjegyzem, azok a politikusok, akik jelenleg az országban láthatóak, számomra és a legtöbb reálisan gondolkodó, racionális ember számára semmilyen választékot nem képeznek. Egyik sem alkalmas arra, hogy bárki bármire bizalommal felkérje hatalommal ruházza fel őket. Tök mindegy, hogy fidesz, vagy mszp, vagy micsoda. Könyöklés a hatalomért, könyöklés a pénzért, ennyi mind. Sajnos ebben európa régebben demokratikus országai sem sokkal jobbak. Tényleg kétségbeejtő és szánalmas ez az egész.

Almandin 2019.01.18. 14:00:40

@Ekrü: Egyszerűen az elmúlt évtizedekben eluralta a trágárság a mindennapi életet. Ma már internetes hírportálokon is vannak nem megfelelő stílusértékű cikkek, ha nem is ilyen töményen. 15-20 éve még botrány lett volna belőle. Egy tévés műsorvezetőt kirúgtak volna akár egy trágár szó miatt is. Én se várok senkitől tökéletességet, majdnem mindenkivel előfordul, ha mérges, megbotlik, hogy néha kiszalad a száján ilyen, de ma az életvitelszerűen, kötőszóként trágárkodás lett a szokás. A köznyelv szerves része lett.
Én gyakran hallom idősebbektől is, ez nem kinövés, inkább szocializáció kérdése. Egyszerű szociálpszichológiai dolgok (pl. konformizmus) vannak a mögött, hogy az emberek egyre nagyobb része így beszél. Ezért lehetséges, hogy ez a gimnazista lány is rendben lévőnek találta, hogy ilyen stílusban szidja a köztársasági elnököt. Az alap tisztelet kezd kiveszni a társadalomból.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.18. 14:16:57

@Én de genere Mi:

Azt mondod, nem csinálható bárkiről hamis nikk? S azt, az eredeti nikk a felelős ezért?

Zed is not dead yet 2019.01.18. 14:21:02

@Almandin: A konkrét esetben szerintem a trágárság egyértelmű jelzése akart lenni annak, hogy nincs meg a tisztelet és ez teljesen jól érthető is volt.

Egyébként amikor a legtöbb cég vs. magánszemély kommunikáció az üzleti életben is következetesen kapásból letegezi az embert, akkor nagyjából mire lehet számítani? Eleve egy telefonszolgáltatótól, vagy egy kereskedőcégtől is milyen virtus már ez a csuklóból tegeződés? Aztán ha jövőre az lesz a trendi, akkor a Mediamarkt azzal fogja indítani a hírlevelét hogy "He' bazme' hallod-e milyen jó kütyüket adunk el neked mingyá'"?

Zed is not dead yet 2019.01.18. 14:22:45

@maxval balcán bircaman: Azt mondom pontosan ugyanaz a nicknév nem adható két külön felhasználónak, ez eleve informatikai alap. Szóval ne takarózz ilyen "nem én voltam" dumákkal, ez már az oviban se volt túl hatékony.

csakférfi 2019.01.18. 14:31:41

@Almandin:
"Egész nyugatj kültúrkört érintö probléma"?
Mi a f...om bajuk van a skandinàv vagy német francia....stb. fiataloknak?
A jòlét az agyukra ment.
Amúgy okvastam a tegnapi kommentedet amit nekem címeztél.
Gyalàzat ez bàrhigyan is nézzük.
18 éves kamaszra...vagy politikus arroganciàra nézve.
Lényegtelen.

csakférfi 2019.01.18. 14:36:14

@Zed is not dead yet:
Tisztelet......manapsàg?
Mikor mindenki (pszichològus..tanàr....orvos...pap..stb.) a "gyerekek lelke ne sérüljön"..òdàkat zengi.
Övék a jövö.....meg hasonlò faszsàgok.
Íme az eredmény.
Tisztelet......az meg mi?

Attilajukkaja 2019.01.18. 14:41:50

@Almandin:
"ma az életvitelszerűen, kötőszóként trágárkodás lett a szokás. A köznyelv szerves része lett."
Valahol már írtam, hogy Orbánnak talán kár volt olyan büszkén kijelentenie pár évvel ezelőtt az évértékelő bazári parádéján, hogy Magyarországon végre beszünteti a PC beszédet, kommunikációt. Itt aztán most már mindenki úgy beszélhet, ahogy akar.
Valószínűleg Blanka stílusával sem lett volna az égvilágon semmi gondja a kormánypártiaknak, ha nem a Fideszt szidta volna, hiszen máskor ez még soha nem zavarta őket. Még az öregeket vagy a keresztény Értelmiségiek Szövetségét sem.

csakférfi 2019.01.18. 14:49:59

@Attilajukkaja:
Olvasgatom a wikit....sokszor.

" fogalom maga máig filozófiai viták kereszttüzében áll, ily módon nem tisztázott teljes mértékig, hogy mit kell értenünk alatta, értelmezésére számos elméletet vázoltak fel.

Fogalom címszò

"Az igazság a valóság ellenőrizhető tényei, és az erről szóló állítások megfelelése egymásnak. Az egyik legvitatottabb filozófiai fogalom – az olyan fogalmakkal együtt, mint például a "szépség", a "létezés", a "kötelesség" vagy "Isten".

Igazsàg címszò

"Az előző háromtól jelentősen és érdemben különbözik a naturalista kozmológiai etika. Ez az erkölcsöt az egyetemes világtörvényben találja meg. Ilyen felfogású a hérakleitoszi „logosz”, a konfuciánus „mennyei béke” és a püthagoreus „égi összhang” is.

Erkölcs címszò

Zavaros elmék....zavaros tàrsadalom.

Attilajukkaja 2019.01.18. 14:54:50

@csakférfi:
"Zavaros elmék....zavaros tàrsadalom."
Mindenhol vannak zavaros elmék, csak nem mindig az ő kezükben van a hatalom. :o)

Bandi Pusztai 2019.01.18. 14:57:45

@tpl: az igazi kőbunkó te vagy! Aki egy 18 éves lányra ezt mondja, az semmi másért nem teszi, mert ilyenkor gondolja azt, hogy az az icipici himbilimbije a gatyájában nagyobb lesz.
Egy ilyen megnyilvánulás csak azt bizonyítja, hogy egy kis pöcs vagy, akire pedig ilyen véleményt mondasz, arra meg borzalmasan irigy! És tudod miért, mert a cipőjét nem viheted! Mert ő olyan, amilyenné te soha nem tudsz válni! Ezért egy kis pöcsű senki vagy, aki így akar nagynak látszani. Csak szánni lehet téged

Ellenzéki Tüntető 2019.01.18. 15:10:44

mindig öröm mikor az orbángeciző ellenzék elmondja, hogy mi is a jómodor.

csakférfi 2019.01.18. 15:11:10

@Attilajukkaja:
Mutass egy bölcs kiegyensúlyozott nyugodt àllamföt!

Ellenzéki Tüntető 2019.01.18. 15:13:30

@Midnight Run: "Egy liberális pont egy erős államot szeretne,"

"az állam rossz gazda" az kiknek is volt a mantrája, nemtod véletlen

csakférfi 2019.01.18. 15:14:34

@Bandi Pusztai:
"mert a cipőjét nem viheted! Mert ő olyan, amilyenné te soha nem tudsz válni"

Mi.....egy 18 éves habzòszàjú lànynak?
Bakker.....olyan sötét....még mint a fideSS.

Attilajukkaja 2019.01.18. 15:14:56

@csakférfi:
Nálunk? Talán Göncz Árpád. Miniszterelnököt nem nagyon tudnék így hirtelen.

Ellenzéki Tüntető 2019.01.18. 15:17:18

@B55: "A kislány reakciója reflexió "

nyihaha óvónéni az úgy kezdődött hogy a bajerzsóti visszaütött

nem érzitek ezt kibaszott szánalmasnak, hogy még csöpög a szátok szélén az orbángeci, de már nyafogtok hogy jaj kérem hogy lehet így beszélni egy szegény pici lányról akit mi toltunk be a harctérre?

Attilajukkaja 2019.01.18. 15:26:12

@Ellenzéki Tüntető:
"óvónéni az úgy kezdődött hogy a bajerzsóti visszaütött"
Vagyis Blanka már évek óta uszít, trágárkodik, fröcsög a médiában és a rendezvényeken, a Zsóti meg csak most reagált először életében, mert annyira felbőszítette Blanka mondandója és stílusa?

"még csöpög a szátok szélén az orbángeci"
Bocsánat, de ha egyszer Orbán elfogadta ezt a jelzőt, soha nem tiltakozott ellene, akkor miért ne hívhatná őt így a népe?

"jaj kérem hogy lehet így beszélni egy szegény pici lányról akit mi toltunk be a harctérre?"
Ki tolta őt be? Amúgy meg nem egy pici szegény lány, hanem egy nagyon karakán diák, aki ellen most lejáratókampányt indított a kormány. :o)))

Almandin 2019.01.18. 15:27:32

@Zed is not dead yet: Engem is zavar a tegeződés túlzott terjedése is. Egy élelmiszerboltban már megszoktam, nem zavar, de az elmúlt 5-10 évben már bankban meg hasonló helyeken is terjed (oda végképp nem való). Sőt: sok olyan helyzet van, ahol már zavaros, mi illik ezen a téren. Pl. boltban magázva köszönök az eladónak, ő visszategez. Elköszönéskor letegezem, erre visszamagáz. Szerencsésebbek azok a nyelvek, amiken ez nem különül el. 30 éve még egyértelmű íratlan szabályok léteztek tegezésre-magázásra, ma nincs ilyen. A tegeződést meg kellene hagyni a bizalmas kapcsolatok kifejezésére (barátság).

csakférfi 2019.01.18. 15:32:34

@Attilajukkaja:
:)
Àrpi bàcsi màr meghalt.
Jò ember volt.
Csak nem hatalim volt a kezében.
Jekép csupàn.
Sohasem kormànyzott....s alkotott jogot.
:)

Ellenzéki Tüntető 2019.01.18. 15:34:59

@Attilajukkaja: Öreg te valami retardált lehetsz ha nem veszed észre, hogy szerinted egyszerre helyénvaló az orbángecizás, és csúnya dolog ha az orbángecizőre hasonlókat mondanak. Komolyan, nálad már az óvódában elbaszódott valami.

"Amúgy meg nem egy pici szegény lány" ja ha sajnáltatni kell mert esetleg rá írnak csúnyákat, akkor szegény pici lány, ha meg dicsérni mert ő ír csúnyákat, akkor fasza karakán fiatal, annyira kibaszott szánalmas ez amit előadtok :D Bayerre mutogattok miközben orbángeci bajszosszaroztok, SZÁNALMAS. Ez az ellenzék vergődésének a vége, jól nézd meg :D

Attilajukkaja 2019.01.18. 15:47:00

@csakférfi:
Rendben, akkor Árpi bácsi nem volt államférfi.
Szerintem még Bajnai lehetett kiegyensúlyozott és bölcs. Abban az egy évbe, amíg miniszterelnök volt, pontosan tudta, mit akar és jókat is csinált. Bölcs volt, mert nem indult újra a posztért. Pedig én kíváncsi lettem volna, hogy irányította volna az országot. :o)

@Ellenzéki Tüntető:
"Öreg te valami retardált lehetsz"
Velem ezzel a beszédstílussal nem jutsz messzire. Próbáld meg moderálni magad!

"nem veszed észre, hogy szerinted egyszerre helyénvaló az orbángecizás, és csúnya dolog ha az orbángecizőre hasonlókat mondanak."
Nekem semmi bajom azzal, ha valaki leorbángecizi a Blankát. :o))))
A gond ott van, hogy a kormány hazugságokat terjeszt róla, ezzel próbálja lejáratni. Azt hiszik, hogy az ilyen karaktergyilkolászás majd ellene fordítja a fiatalokat. Hát nem!

"ha meg dicsérni mert ő ír csúnyákat, akkor fasza karakán fiatal"
Nem, ő minden esetben egy talpraesett, karakán diák!

"Bayerre mutogattok miközben orbángeci bajszosszaroztok"
De miért zavar téged ez az O1G, ha magát Orbánt nem zavarja? Amúgy meg Bayer kezdte el ezt az egész mókát. Ha ő nem szól be Blankának, most a kutyát nem foglalkoztatná a téma. Akkor most ki is a szánalmas? :o))))

Pesti 2019.01.18. 16:07:00

Megvédeni nyílvánosan káromkodó emberek, de politikai okok miatt azonnal meg is különböztni őket igen siralmas erkölcsi állapotokra utal. Az ország lezüllése nem új dolog, gyerekek, nők, férfiak kortól függetlenül része a magyar társadalomnak.Nincs kritikája a vulgáris viselkedésnek, a parlamentben is használják, politikai töltetű lett Arany János nyelve.Szégyen.

mgdé 2019.01.18. 16:09:28

@maxval balcán bircaman:

Azt mondom, aki bölcs paplovagként indul szent háborúba, az jól átgondolja milyen karakterekkel pingálja ki a pajzsát. :)

(Ugye nem gondolod, hogy minden egyes komment elolvasásakor kötelezően rá kell nyomni a profilra is. Ezt Matuzsálemtől várd, ő ráér. Vagy hogy mindig kapásból rá kell érezni, az I (nagy i) és l (kis L) közötti stíluskülönbségekre, főleg, ha több ilyen páros is muzsikál a színpadon.)

Valamint, a neten nickek - szerep - beszélgetnek, nem emberek.
Nem gondolom, hogy ez jó, de ez van.
Van amikor 100 %-osan teljes a testi-lelki azonosság, de ez ritka.
(Lásd pl. itteni és életbeli trágárkodás, sértegetés, durvaság.
Valamint kor, súly, mellméret, farokméret, IQ, tehetősség. :D)

sörman 2019.01.18. 16:11:49

Kedves ? (.-nek nem mondható) Bayer úr !

Az én szüleim tisztességben megéltek nyolcvan évet - nagy részét az előző rendszerben, de egy káromkodás sem hagyta el a szájukat. Én még az Ő példájukon nevelkedtem. Az Ön stílusa és mind az amit magyar nyelvünket megerőszakolva megenged magának az alávaló stílus. Nem az a fontos , hogy milyen pártkönyvvel a zsebében ontja magából a szennyes szavait, hanem az amivé önt a mondandója formálta. Mert hiszek mélyen az emberiességében, a tanultságában és az olvasott emberekre jellemző árnyalt kifejezési képességben. De mindezt sikerült a népszerűség hajhászása közben levetkőznie !
Talán az idők folyamán bevésődött ellenségképe, talán az a tény hogy még senki nem vágta mosdatlan szavait követően pofán, de az is lehet, hogy a hasonlóan gondolkodó hallgatóság szórakoztatására alkalmas megnyilatkozásai bátorították fel a" megmondó ember" szerepére. Az persze kérdés, hogy kinek is bátorkodik Ön bármit is megmondani, kik azok megtapsolják veretes mondatait ?

A kultúra és annak ismérvei örök értéket képviselnek , amióta ember létezik a földön. Az Ön megnyilatkozásai nem tettek hozzá az emberiség kultúrájához, de sajnos igencsak lehúzták a FIDESZ ilyen összefüggésbéli megítélését. Tudnék számtalan politikust sorolni soraikból ( Varga Mihály, Pokornyi Zoltán stb.) akik szellemisége nem süllyedt az Ön szintjére.
Bár ha belegondolok, hogy az 5. számú FIDESZ párttagkönyv birtokosa, akkor azt hiszem minden Ön után érkezett bátran visszaadhatja a tagsági könyvét, amennyiben nem kívánna közösséget vállalni a mosatlan szájú megnyilatkozásaival. Az is jogos lehet bárki részéről ezek után, ha az Ön nevét a jövőben egyszerűen bzs1G . (kisbetűvel) helyettesíti. - szintén párthovatartozástól függetlenül. B.S.

Attilajukkaja 2019.01.18. 16:16:22

@Pesti:
"Megvédeni nyílvánosan káromkodó emberek, de politikai okok miatt azonnal meg is különböztni őket igen siralmas erkölcsi állapotokra utal."
A káromkodásokat nagyon kevesen méltatják, inkább a lány mondandóját, a kiállását dicsérik. A különbség a két káromkodó fél között meg az, hogy az egyiket a kormány hazugságokkal próbálja lejáratni, rágalmazni, a sárba tiporni, míg a másik félnél ugyanezt bőségesen megjutalmazza. Szóval igazad van, siralmas ilyen alapon megkülönböztetni őket.

"Nincs kritikája a vulgáris viselkedésnek, a parlamentben is használják, politikai töltetű lett Arany János nyelve.Szégyen."
Egyetértünk. Én sem örültem, amikor Orbán büszkén kijelentette, hogy már pedig Magyarországon véget fog vetni a pc beszédnek, kommunikációnak.

ételizésítő 2019.01.18. 16:16:34

Ja, kúltúráltan, baszd meg.
Egy szóban 2 hiba.
Eddig volt érdemes olvasni a förmedvényt. Aki ennyire tud írni, azzal nem érdemes foglalkozni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.18. 16:20:26

@Én de genere Mi:

Én történetesen nyílt nikk vagyok. Pár kattintással még a feleségem szofterotikus képei is elérhetőek.

Adataim 95 %-a fent van a neten. Régebben még a címem és a munkahelyem is fent volt, az előbbit a feleésgem kérésére vettem le, utóbit kényszerből, volt aki a munkahelyemen jelentett fel.

csakférfi 2019.01.18. 16:21:30

@Attilajukkaja:
Bajnaival egyetértek.
Úgy vàllalta el a feladatot hogy kikötötte 1 év múlva lemond.
Àllta a szavàt.
Tiszteletre méltò egy politikustòl.
Ma màr a "nagyjaink" ilyen embereket esznek reggelire.
Làsd karaktergyilkossàgok.
:)

Attilajukkaja 2019.01.18. 16:34:05

@csakférfi:
"Ma màr a "nagyjaink" ilyen embereket esznek reggelire."
Elég baj az, ... de hát, ha hagyjuk, akkor nincs mit tenni!

mgdé 2019.01.18. 17:03:49

@maxval balcán bircaman:

Rólam már régóta van karton a Pártnál, ezt 2001 óta fixen tudom, egy akkori kormánytag elpofázta.
Pedig soha nem voltam semmilyen párt tagja, sem aktívan politizáló, sem civil szervezet tagja, bármilyen "alapító", "aláíró", semmi ilyesmi.

Ha a tőlem hevesen reszkető térdű Pártnak ennyire fontos tudnia mit gondolok, hiába, aki fárosz az fárosz :DDD , akkor a nick hekkelés a legkevesebb, amit bevethet. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.18. 17:11:05

@Én de genere Mi:

Velem külön foglalkoznak az Alapítványnál, már a bíróságon is megpróbáltak meghurcolni, de legyőztem őket.

Én tagja voltam eddig 3 pártnak, 2 magyarnak és 1 bolgár. Plusz voltam hivatásos civil 3 évig, egyházi vonalon.

Alá szoktam írni antifeminista, ateizmusellenes, antiabortista, s antihomoklobbista nyílt leveleket. legutoljára ezt: www.citizengo.org/hu/lf/167915-ne-fogadjak-az-ep-kepviselok-nem-letezo-abortuszhoz-valo-jogot-propagalo-jelentest

6.Lenin 2019.01.18. 17:25:59

@csakférfi:

Vagy tudta, hogy...

) úgyis belebukik
) hosszútávon működésképtelennek az intézkedései

Ez tisztességes lenne?
Pláne úgy, hogy a következő kormánynak bele kellett volna buknia az ő intézkedéseinek következményeként. 2012 januárjában haza is hozták, de nem jöttek be a tervek.

Attilajukkaja 2019.01.18. 17:35:18

@6.Lenin:
Bocsi, hogy ebbe én is beleszólok.

" úgyis belebukik
) hosszútávon működésképtelennek az intézkedései

Ez tisztességes lenne?"
A legtisztességesebb! Ennél mi lett volna tiszteségesebb?

"úgy, hogy a következő kormánynak bele kellett volna buknia az ő intézkedéseinek következményeként."
Nem az ő intézkedéseinek volt a következménye az, hogy a magyar gazdaság a 2008-2009-es világválság után oda jutott, ahová. Igaz, hogy Gyurcsány alatt is ő vitte a gazdasági tárcát, de nem ő volt az, aki felelt az országért. Mikor Bajnai lett a miniszterelnök, rögtön javultak a mutatók. Persze a magyar gazdaságot nem csak egy ember határozza meg, annál összetettebb a dolog, de én ahhoz már nem értek.

6.Lenin 2019.01.18. 17:41:13

@Attilajukkaja:

Egy év alatt még én csináltam volna rendkívül jó adatokat. Csak a kiadási oldalt kell megritkítani, és már minden gyönyörű, de1-2 év múlva összeomlik minden.

2011 végére, 2012 elejére az Orbán kormánynak buknia kellett volna. Minden elő volt készítve.
Tüntetések, EP vita, Bajnai hazahozatala.
Csak a tömegek támogatása hiányzott.Ahogy most is. Nincs tömegtámogatása az ellenzéknek.
A szándék magában kevés.

csakférfi 2019.01.18. 17:48:46

@Attilajukkaja:
Mit tudunk tenni?
Nekem nagy pofàra esés volt a tavalyi vàlasztàs.
Megint 2/3 -ad.
Legalàbb megszorongattàk volna a maffiàt.
Fegyver?
Majd bolond lennék......gyanítom....màr a nickjeink is listàzva vannak.
Mahd ha az eu-vàlasztàson is gyöznek...orbàni retorika....gàz lesz.
Hovà is meneküljek?
Kína.....megfigyeléses rendszer.
Oroszhon.....Talàn
Arab vilàg....keresztényként?
Afrika.....hutu vagy tuszi?
Ausztràlia.....detto angolszàsz "kultúrkör"
Hovà......ha màr lassan mindenütt csak a "bajt" szajkòzzàk....s ingerelnek....az egekig.
Màrmint az "agyamat"...meg s hangulatomat.
Egy idiòta bolygò tàrsadalma.
Majmok bolygòja...a csupaszé.
Vagy
Elfordulok a hírolvasàstòl...végleg...meg a kommenteléstöl is.
Maceràs.....mind.

csakférfi 2019.01.18. 17:51:01

@6.Lenin:
Szàndék?
Maroknyi emberrel?
Fasza kilàtàsok.
Nézd meg a rabszolgatüntit......elhal.
Sorry!

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.01.18. 17:52:50

@Én de genere Mi: Az egyházi vonalat csak azért kellett elhagynom, mert megrágalmaztak hogy hozzáértem a gyerekekhez, azért is kellett Szófiába kimennem, amíg tisztáztam magam.

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.01.18. 17:55:42

@Én de genere Mi: Én egy közíró vagyok az imperializmust terhesztő karvalytőke elleni harcban. persze hogy aljas pedofil vádakkal akarnak lejáratni. Amely vágyak ráadásul nem is természetellenesek.

6.Lenin 2019.01.18. 17:55:43

@csakférfi:

Meg kell tanulnod, hogy mit is kell igazán komolyan venni, és mi az, ami nem olyan érdekes. Nyilván érdeklődsz a körülötted zajlóról de ez soha nem tőled függő. Részt vehetsz benne, aktívan, és naivan is.
De szerintem mindennél fontosabb a saját, és közvetlen környezeted körülményei. Így bármit túl lehet élni, nem kell megalkudnod sem.
Bosszant? Istenem, sok minden bosszanthat, mégsincs jelentősége.
Csak, mint régi "ismerős", annak ellenére, hogy amint látom, ebben nem azonos oldalon állunk.

Proud Mary 2019.01.18. 18:00:43

@B55: ha olvastad volna bayer írását akkor nem hazudnád azt, h a cigányokat nevezte annak

csakférfi 2019.01.18. 18:01:54

@6.Lenin:
:)
Köszönöm!
A kedvességed és a tanàcsot.
Impulzív ember vagyok....s mégis igen magambafordulò.
Elgondolkodò.....s heves vérmérsékletü.
Csak.....unalmas.
:)

Attilajukkaja 2019.01.18. 18:23:24

@6.Lenin:
"2011 végére, 2012 elejére az Orbán kormánynak buknia kellett volna. Minden elő volt készítve."
Bajnainak ehhez semmi köze nem volt. A hazahozatala pedig miben is nyilvánult meg?

"Csak a tömegek támogatása hiányzott.Ahogy most is. Nincs tömegtámogatása az ellenzéknek."
Én nem így látom, de a jövő adja majd meg erre a választ.

@csakférfi:
"Nekem nagy pofàra esés volt a tavalyi vàlasztàs."
A lakosság fele így érzett. Már Semjén is elismerte, hogy a határon túli magyarok nélkül nem lett volna meg a 2/3.

"Legalàbb megszorongattàk volna a maffiàt."
A Fidesz a szavazatok majdnem 49%-val húzta be magának a 2/3-ot. Szerintem ez nem arra utal, hogy itthon 2/3-da lenne.

"Fegyver?
Majd bolond lennék......gyanítom....màr a nickjeink is listàzva vannak."
Egyetértek!

"Hovà is meneküljek?"
:o))))
Én a fél életemet külföldön töltöttem tanulással, munkával, .. már ezért sem vagyok xenofób. De nekünk már nem nagyon van hová mennünk, öregek vagyunk hozzá. Ahhoz viszont nem, hogy harcoljunk a gyerekeink, az unokáin jövőjéért. Ezért végkép nem szabad elmenekülnünk. Nekem ráadásul még az idős szüleimet is támogatnom kell. Nem olyan egyszerű dolog az a menekülés.

"Egy idiòta bolygò tàrsadalma."
Mindig is az volt!

"Elfordulok a hírolvasàstòl...végleg...meg a kommenteléstöl is."
Az nem te lennél! :o)

csakférfi 2019.01.18. 18:29:31

@Attilajukkaja:
"Nekem ráadásul még az idős szüleimet is támogatnom kell. "

Nekünk....a feleségemmel...apòs-agyvérzés"félodala béna 9 éve
Anyòsom belerokkan a àpolàsba kerettel jàr...mindennap megy valamelyikünk.....amolyan 4-5 . müszak.
A gyerekeink.....harcoljanak meg a jövöjükért!
:)

@Proud Mary:
Vilàgi idiòta?
Ja....egyetértek.

Attilajukkaja 2019.01.18. 18:53:02

@csakférfi:
"Nekünk....a feleségemmel...apòs-agyvérzés"félodala béna 9 éve
Anyòsom belerokkan a àpolàsba kerettel jàr...mindennap megy valamelyikünk.....amolyan 4-5 . müszak."
Akkor tudod, miről beszélek. És ezek olyan dolgok, amire más csak legyint, mert nem érti a szituációt. Én nagyon értem.

"A gyerekeink.....harcoljanak meg a jövöjükért!"
Ha elég nagyok, önállóak, meg is teszik. De amíg kicsik, addig a mi felelősségünk.

cavalry 2019.01.18. 19:08:33

@törppicur: Érdekes helyzet ez , az biztos. De ha elemezzük egy picit. A leányzó fiatal, és nőnemű, így bizonyos mértékig elnézhető lenne bármilyen helyzetben is ha bárdolatlan -fiatalság bolondság ugye. Petőfi is kaphatott volna 20 évet lázításért igaz? A mostani társadalmi mozgolódás helyzetében viszont nem várható el a francia etikett senkitől sem. Ez mentség Zsótinak is, csak nála az a helyzet hogy nem 18 éves és nem nőnemű, így sajnos komoly hátrányban van, mert tőle elvárható lenne a szalonképesebb megfogalmazás, különösen azért mert a kormánypártot képviseli valamilyen szinten - ez nyilvánvaló. Tehát elvetette a sulykot, és ezt nem tudja kidumálni ha beperelik esetleg most is. Zsóti úr komoly hátrányt okoz a Fidesznek, mert nagy a reklám értéke a megszólalásainak és ha összecsúszik az ő agresszív és szalonképtelen viselkedése az összes többi jellemzővel, az nem előnyös. Ha én lennék Viktor, elküldeném pihenni a Bahamákra, mert megérdemli hogy ott üdüljön pár évig. De ha ez a cél hogy ezt tegye, mert ez tetszik a istenadta népnek akkor csak így tovább Zsóti, csak ne menj utcára mert nagy a légszennyezés.

Attilajukkaja 2019.01.18. 19:15:52

@cavalry:
" csak ne menj utcára mert nagy a légszennyezés."
:o)))))
Amúgy teljesen egyetértek veled!

csakférfi 2019.01.18. 19:29:26

@Attilajukkaja:
Elég nagyok.
18 és 20
Nem az én "dolgom" az ö jövöjük.
Én az enyémért masszívan tettem ilyen idösen.....tegyék ök is.
Ez az élet.
Tudjàk mit,miröl hogyan gondolok...asszerint élek ,cselekszem.
Hüség...szerelem...becsület...munka segítökészség....erö...kitartàs.
Ez az útravalòjuk.
Ha nem tetszik nekik.....talàljanak ki jobbat! (én tudom hogy nincs)
Ök hiszik hogy van.....mint az arcoskodò 18 éves tini.
:)

mgdé 2019.01.19. 01:28:12

@6.Lenin:

Nincs neked teljesen véletlenül egy jó kis politikai üldözési mániád? :D
Szegény Viktorka, a Gordonka bizony már 1963-ban le akarta lőni egy intergalaktikus szupernóvarakétával!
Az ürgék hozták be neki a Duna mélyén.

6.Lenin 2019.01.19. 11:13:23

@balfaszokkal sáncoló:

Mit kéne tenniük, ha a felnőtt ballibák ennyire hülyék? Hátha a gyerekek, bár a HaHa-sok már 1x megbuktak. A Momentumosok se egy üstökös fajta.Próbálkoznak, mint a kis kutyák, volt már, hogy néhánynak bejött. Hátha.
Az okos ember tanul a más hibájából, de ők nem azok közé tartoznak a jelek szerint.

6.Lenin 2019.01.19. 13:52:43

@balfaszokkal sáncoló:

Na igen, ráadásul már 9. éve. Nem megy, hát nem megy. Az az egy dicséretes, hogy próbálkoznak, csak pont ellenkező irányba mennek. Hiába mondja nekik lassan mindenki. Csökönyösek, na.
süti beállítások módosítása