Mindenki gondol amit akar. Egy darabig.

Önállóan Gondolkodó

Önállóan Gondolkodó

Egy JÓ ember értéke.....és hírértéke

Bogdán László halálának híre ne legyen már "megfontolandó"...!

2020. július 14. - Önállóan gondolkodó

 rip.jpg

Olvastam és hallottam a szomorú hírt, miszerint Bogdán László, Cserdi polgármestere elhunyt. Épp azon gondolkoztam, hogy nagyon remélem, nem fog az történni ilyenkor, hogy úgy 200 "nagyon közeli" celeb barátja lesz hirtelen, akik majd arról posztolnak, milyen mély barátság fűzte őket hozzá, és már mennyire hiányzik nekik. Olvastam néhány ember nyilatkozatát, akikről köztudott volt, hogy jó viszonyt ápoltak vele, és voltak köztük igen szép gondolatok. 

Én semmilyen módon nem ismertem, de példaértékűnek láttam mindazt, amit helyben tett a közösségért, és azt gondolom, hogy sokkal, de sokkal nagyobb nyilvánosságot érdemelt volna gyakorlatilag bármelyik média részéről az a fajta hozzáállás, amit ő képviselt. Ne veregesse a vállát senki, hogy jaj, te szegény, sokkal inkább ragadjon lapátot, seprűt, esztergagépet, de akár számítógépet vagy telefont, és TEGYEN. Ott, helyben, hogy lássák, hogy érezzék az emberek, hogy így is lehet, hogy alapvetően.....így kell, így kellene. 

Ezt éreztem én abból az emberből, aki ki tudja miért, és azt tette, amit. 

Van, ahol erre majd akkor most "ráülnek", remélem minél kevésbé. Remélem lesznek olyanok, akik folytatják azt, amit elkezdett, úgy, ahogy tette, és hírét viszik, remélem, minél többen.

....

Azt viszont, most, amikor ezt írom, már látom, hogy az Origo olvasói nem fognak ezzel a gondolattal túl sokat bíbelődni. Mert hogy ott ez nem hír. Elfogadom, hogy nem mindenki lehet népszerű mindenhol, és ismétlem, semmilyen módon nem ismertem az elhunytat. Azt viszont gondolom, ha már Farkas Flóriánnak sikerült mosolyogva úgy a seggére verni néhány bagatell milliárdnak, hogy haja szála sem rebbent igazán (de meg merem kockáztatni, a szemöldökét sem húzta fel az átlagosnál jobban), akkor egy olyan ember esetében, akinek sikerült időről időre hangossá tenni egy kistelepülés nagyszerű példáját, ahol a milliárd szót legfeljebb hallomásból ismerik, mindezt olyan normálisan tálalva, hogy a származása, a tettei, és ahogyan ezt képviselte, kihúzták azt a bizonyos kérdőjelet a cigányság szó után sok ember fejéből, akinél ez ott volt, így aztán, nos.... illett volna megemlíteni legalább.

Miért emelem ki, hogy cigányság? Azért, mert Bogdán László élete erről szólt. a JÓ példáról. Másodlagosnak gondolom, hogy másról is. Ki kell mondani, amit ő kimondott, meg kellett hallgatni. JÓ volt hallgatni, és még jobb látni. Amit tett. Mert tett.

EZ ÉRT annyit, és remélem érni is fog, hogy többet jelentsen a nyugat hanyatlásánál, a baloldal elásásánál, és megannyi bulvár ízű cikknél. Az álmom, hogy egy ilyen ember pozitív hír legyen. Mindenhol. Ez nem lehet más. 

Isten nyugosztalja Grant Imahara műsorvezetőt. Láttam a tévében őt is. Ő szerepel az említett oldalon, eléggé az elején. 

Nyugodjanak békében!

Mindketten.

 

Sz G 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolhatod.blog.hu/api/trackback/id/tr7816006170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása