Mindenki gondol amit akar. Egy darabig.

Önállóan Gondolkodó

Önállóan Gondolkodó

Ejakulátum és Fekália - Bayer Zsolt igazsága

2019. április 10. - Önállóan gondolkodó

bzs.jpg

Volt egy időszak, hogy Bayer Zsolt jókat írt. Értett a szakmájához, és ennek megfelelő színvonalú produktumokat tett le az asztalra. 

Sajnos azonban minden véget ér egyszer - mondják. 

Előre tisztázni szeretném, hogy magamat a középtől kissé jobbra álló embernek tartom, ilyen közegben nőttem fel, és ha a liberális gondolkodás szó-összetétel elhangzott, akkor sem fordult le senki a székről, hanem az adott témakör eredő lényegét próbálta megfogni, adott esetben értelmezni. Nos, ez mára az elképesztő kétpólusú politikai, és mindennapi "köz"-élet miatt nem, hogy ritka, hanem nagyjából nincs is. Senkit sem nagyon érdekel a másik véleménye mögött megbúvó "némi igazság", vagy ha mégis, akkor azon hamar túlteszi magát minden érintett, és mintha két nagy átlátszó gumilabdában lévő ember kiabálna egymással. Magukat jól hallják, a másikról meg csak azt látják, hogy mozog a szája. Hogy mit mond? Pfffff.... Ganz egal. Viszont ez Magyarországon 2019-ben labda nélkül is megy. 

Az, hogy Bayer Zsolt, vagy a hozzá hasonlóan "értelmiségi" módon megnyilvánuló politikai mellék-celebek az n-edik perüket bukják el, most éppen Vona Gáborral szemben, a valóság szempontjából édes tök mindegy. Kimondta egyszer, majd valahol elnézést kér (kért is, a maga visszafogott módján), és amit elsőre mondott, az marad meg. Régi recept, mindenki ismeri.

A baj azonban ott van, amivel védekezni próbáltak a perben: jelesül, hogy a g...i, és a sz.r kifejezések "szállóigévé" váltak a politikai közbeszédben, értsd: megszokottá.

Na itt álljunk meg egy kicsit. 

"Más is mondta már, mondhatom én is". Ez az elv. Ezt követve igen hamar eljutunk oda, hogy ha megtette ő, megtehetem én is, és innen csak egy ugrás a megteszem én, és megteheti ő is. Erről a pontról már csak egy aprócska lépés a "megteszem én, de neki nem engedem". No és el is értünk oda, ahol most egyébként tartunk. 

A NER alapfilozófiája ez. Nyersen és vágatlanul. 

Olyannyira, hogy erre gyakorlatilag van egy külön műsor, ahol Bayer Zsolt megteheti, és ha valakinek nem tetszik, akkor majd szól. Ok, meg is teszik néha, hogy szólnak (értsd: perelnek), és emberünk szorgalmasan járulgat is a kasszához, de az már olyan szintén mellékes, hogy ihajj. Mert a rendszer, ami mögötte van, ami ezt legitimálja, az is megteszi nagyjából ugyanezt, csak sokkal nagyobb volumenben, és nem szavakkal, hanem pénzben. Mert ott akinek nem tetszik, az nem perel, hanem a 40-50 éve megszokott módon zsörtölődik egyet, oszt ennyi. 

Van a politikának egy itthon kevésbé ismert oldala, ami azért a világ sok szegletében nem szokatlan jelenség. Ezt úgy hívják, hogy "na jó....azért ezt már ne". Nem tudok rá rövidebb kifejezést. Itthon ennek se híre se hamva. A Fidesz gyakorlatilag grafittá nyerte magát, vitt és visz mindent, kidob néha egy-két köztér felújítást mint gumicsontot (mármint a használatát, nem a kivitelezését, mert azt azért biztos ami biztos négyszeres áron kapja meg valamelyik teljesen ismeretlen kivitelező teljesen nyílt és átlátható módon - és sajnos tényleg...), és már rég megtehetné, hogy egy pillanatra közelebb engedi magához azokat, akikről egyébként 24/24 összevissza hazudozik és/vagy ferdít...de nem. A méltóság szó teljesen ismeretlen arrafelé, csak a tarolás. A teljes, totális metszés, amíg csak lehet. A "na de kérem itt van demokrácia mert mindenki csinálhat bármilyen weboldalt, fészbúk vagy jútyúb csatornát" mondatba még belekötni sem lehet, csak amikor mondjuk hirdető kellene mögé, hogy meg is éljen, akkor valahogy a napi 100 millió forintnyi állami hirdetésből oda nem jut. Semmi. Most állami alatt nyilván egy tágabb kört értek, nem csak a nyers "állítsuk meg a migránst Junkcert Brüsszelt stb" kampányokat, mert azért az elvenné néhány portál élét.

Gőg, empátia teljes hiánya, lenézés, felsőbbrendűségi komplexus, a nárcisztikus viselkedés tora. 

Ez van most itt, és megy n+1 csatornából folyamatosan, aminek tetején ott van egy elképesztően lekezelő, kizárólag hatalmas megmondásokkal operáló egyén, aki annyiszor vesz mély levegőt és fújja ki, hogy nem is értem, hogyan nem hiperventilál állandóan. Majd amikor már azért tessék-lássék módon rákoppintanak, akkor hátradől, mosolyog egyet, és még véletlenül sem vesz vissza annyi méltóságot magára a régi időkből, hogy mondjuk akár példát is mutasson vele. Hogy mondjuk a sajt oldalát ne hergelje már a teljesen felesleges "túlnyerjük ezt is" világba. Ne adj Isten használna válogatott, szép, míves kifejezéseket, és egy hangyányit közelítene a felé, hogy a véleményét megtartva ugyan (mert az neki is elvitathatatlanul jár) de kulturáltan, emberi méltóságot nem leköpve beszéljen másokról. Bárkiről. Mint egy újságírónak kellene

Nem. Lehetetlen. Jobb azt mondani, hogy a g és az sz szavak a politikai közbeszéd megszokott elemei. 

Ez pont olyan, mintha valaki a boltból a legolcsóbb, gyakorlatilag ehetetlen savanyú cukrot ellopná, rajtakapnák és annyit mondana csak, hogy "de hát ez annyira rossz, hogy amúgy se venné meg senki"....

NEM az a baj, hogy savanyú, vagy, hogy mennyire rossz, hanem, hogy elloptad, ember! Az íz szubjektív. A lopás meg objektív. 

A stílus, a kulturált beszéd hiányában nem az a baj, hogy manapság elveszett, hanem az, hogy ezt meg akarod védeni. A helyett, hogy tennél azért, hogy visszahozd. Ettől még elmondhatod, hogy Vona Gábor, vagy Nagy Blanka a te szemedben mi, az, hogy ezt hogyan teszed, az a nem mindegy. Ja, hogy Nagy Blanka bezzeg hogyan beszélt? Csúnyán. 

Csakhogy Bayer Zsolt te vagy az, akitől nagyjából tanulta. Te vagy az, aki miatt így mert kiállni. Érted már? Ez nem annak a kérdése, hogy mi a megszokott politikai "nyelvjárás", hanem annak kérdése, hogy ki kezd ebből a mocsárból kilépni. 

Konkrét javaslatom is van: minden 2. héten egyszer mondj 1 olyan mondatot, ami nem egy sértés előkészítése, vagy levezetése, hanem simán csak 1 teljes, tényszerű mondat, akár erős vélemény is, de lekicsinylés nélkül. Sóhaj nélkül. 

Ja, hogy lehet, hogy csökkenne a nézőszám? Hát akkor viszont el kell majd gondolkodni, ki, vagy mi miatt nézik a műsort. Vagy olvassák a bogot.

Mert a sz@r és a g@ci miatt biztos nem. Vagy csak egy ideig. Vagy ugyanazok. Akkor meg van értelme? 

Igen, tegeztelek, pedig nem őriztünk együtt nyájat. Majd ha elmegy a nyájból 1 birka, csak úgy, magától, vissza fogok térni én is a magázódáshoz. 

Sz. G. 

 

                                                                                                                                                              fotó: hirhugo.hu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolhatod.blog.hu/api/trackback/id/tr9214756981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.11. 10:50:28

A bírósági döntés abszurd: egyesek trákárkodhatnak, mások nem.

nnnnnnnn 2019.04.11. 10:56:41

egyetértek a bírói döntéssel. attól, hogy az ellenzék kultúrszínvonala a béka segge alatt van az O1G-vel, mi jobboldaliak ne süllyedjünk azért egy szint alá. plusz az ellenzék továbbra is O1G-zhet, így a továbbiakban is járathatja le magát. ez is nekünk kedvez.

Plumper_ 2019.04.11. 11:20:56

az a durva, hogy ha nincs elég pénzed, akkor akár csak pereskedéssel simán kicsinálhatnak ezek a bayer-féle férgek. vagy úgy, hogy megingatják alattad a lécet a munkahelyeden. vagy elásatnak a veranda alá a Dózsa György úti gázoló-szerű alakokkal.

engedélyes pinaellenőr 2019.04.11. 11:21:01

Lehet megint gyűjteni az 5 ft-osokat? Hadházy 300 ezer forintnyi ötöse már együtt van, ha jól tudom..

engedélyes pinaellenőr 2019.04.11. 11:22:30

Azért arra kíváncsi lennék, hogy mekkora übercirkuszt rendeztek volna függetlenobjektívék, hogyha Orbán bepereli Simicskát a G-nap után..

chrisred 2019.04.11. 11:28:09

@nnnnnnnn: Tudtommal az O1G egy Simicska beszólás volt, aki éppen a Jobbikot szponzorálta, szóval mind a Fidesztől, mind a volt Népszabis Bayertől erősen jobbra helyezkedtek el.

chrisred 2019.04.11. 11:32:06

@engedélyes pinaellenőr: Mondjuk Bayer se perelte be, se azért, mert gecinek nevezte, se azért, mert azt mondta, milliókkal tartozik neki - mármint Bayer Simicskának.

Homyak 2019.04.11. 11:39:05

@MAXVAL bircaman közíró:

Csak a te fejedben. Az, hogy te vagy én, mint közemberek trágárkodunk (és egyesek O1G-znek), arra nem azt mondom, hogy rendben van, de ezt lehet.
Viszont egy közszereplő ezt nem teheti meg szabadon, márpedig bayer egy senkiházi paraszt ugyan, de közszereplő. Az ellenzéki médiákat ugyanúgy büntetik, ha nem megfelelő korbesorolással megy egy műsor, vagy trágárkodnak élő adásban. Tudom, neked csak bayerka büntetése fáj.

Jenő jenő 2019.04.11. 11:50:14

A cikk legfontosabb állítása , hogy a gyerekek ,fiatalok a minta alapján fognak viselkedni. A szülők, tanárok , de az írók, közéleti személyiségek példája alapján fognak megnyilvánulni, kommunikálni. Lehet szidni Blankát, de amikor a szenny ömlik mindenütt , akkor ki a felelős azért , ha egy gyerekre ez tapadt. Szerencsétlen és szánalmas az a hatalom , akinek legnagyobb ellensége egy 90 éves bácsi és egy gyerek. Bayer a mélypont minden értelemben. Egy zselésgerincű korábban komcsi , most épp mélymagyar népnemzeti szid , mocskol mkndenkit ,aki egy kicsit is mást gondol ,mint a hatalom álláspontja. Természetesen egyik irányban sem helyes és megengedett a szidalmazás , mocskolódás. De azért már még se kéne kitüntetni valakit , magas állami díjjal , mint Bayert, hogy végig patkányozza a sajtót.

Homyak 2019.04.11. 11:51:29

@MAXVAL bircaman közíró:

Mondj nekem olyan közszereplőt, aki szabadon trágárkodott és nem büntették érte.

Sir Galahad 2019.04.11. 11:52:56

Az ítélettel önmagában nincs baj. A probléma az, hogy ha ezek után valamelyik érintett beperelné Blankát (és valószínűleg ugyanúgy nyerne, mint Vona Bayer ellen), akkor a komplett ellenzéki média visítana, hogy meghurcolják szegény kislányt.

Nem az ítélet a rossz, hanem a kettős mérce.

chrisred 2019.04.11. 11:59:12

@Sir Galahad: Nem vagyok benne biztos, mert ő a köztársasági elnöknek a közhatalmi feladatkörében tett intézkedésével kapcsolatban beszélt. Az pedig végképp nem a magánszféra.

BiG74 Bodri 2019.04.11. 12:03:50

@Sir Galahad:
Ki nem szarja le, hogy ki miért sivalkodik? Szíve joga, tegye!
De nem perelték be. Mondjuk lovagrendet sem kapott, meg tévéműsort.

erol 2019.04.11. 12:05:18

@MAXVAL bircaman közíró: Bayer évekig trágárkodott, mocskolódott és lovagkeresztet kapott érte. Ha az ellenzék káromkodik, hú csúnyán beszél pereljük be. Ha Bayernak szabad, miért nem szabad másnak?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.11. 12:08:00

@erol:

Bárki káromkodhat szerintem.

De a bíróség szerint ez csak a ballibek joga.

Homyak 2019.04.11. 12:12:18

@MAXVAL bircaman közíró:

"De a bíróség szerint ez csak a ballibek joga. "

Mondj példát, mielőtt vagdalkozol.

Jakab.gipsz 2019.04.11. 12:16:22

@Szóra kész Szókratész: Szókratész forog a sírjába, ha csak eddig terjed nálad a szabad bölcselet. Csak egy mutogatós "bácsi" vagy.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2019.04.11. 12:16:29

mikor voltak azok az idők mikor jókat írt??

Jakab.gipsz 2019.04.11. 12:25:28

Bayer Zsolt védelmében szót emelek!

Bayer mentségére szólva egy közíró csak tehetetlen dühében alkalmaz a szó szoros értelmében trágár szavakat, ámde nem ez a probléma lényege.

A lényeges kérdés, Bayer a költő igazat mondott-e, vagy hazudott.

Sajnos ezt a kérdést a jog-államiság bírósága nem vizsgálta meg kellő alapossággal.

Ugyanis ha egy költő hazudik azt tetten lehet érni.

MACISAJT 2019.04.11. 12:32:29

" Az ügyben eljáró tanács (tagjai: Baka András tanácselnök, Pataki Árpád bírói előadó, valamint Kovács Zsuzsanna bíró) szerint az „öncélú gyalázkodás és megalázás” nem élvezi a szabad véleménynyilvánításhoz fűződő alkotmányos védelmet. A döntés ismertetésekor Baka elmondta, hogy
bár külföldön is vannak kemény politikai viták, a magyar közbeszéd azon szintje, amely során valaki gecinek és szarnak nevezi a másikat, példátlan. (sic! Az utcákon vonuló O1G-zők-ról még nem értesülhetett:P)

Érvelése szerint bizonyos rétegeken kívül(sic!) ezeknek a kifejezéseknek a használata nem elfogadható személyekre, Bayernek pedig meghatározó szerepe lehet a közbeszéd szintjének emelésében vagy züllesztésében. Az ítélőtábla másodfokú, most helybenhagyott ítélete szerint a sértés és lealázás szándéka még közszereplővel szemben sem megengedett(sic!) . Az pedig, hogy mások is illetnek ilyen kifejezésekkel embereket, még nem teszi jogszerűvé Bayer magatartását.

Baka András 2011-ig a Legfelsőbb Bíróság vezetője volt, majd a strasbourgi bíróság szerint leváltották, mert bírálta a Fidesz-KDNP bíróságokkal kapcsolatos törvényeit. A főbíró keresetet indított a magyar állam ellen, az európai bíróság pedig 2014-ben neki adott igazat. Bakát azóta többször bírálták a kormányközeli sajtóban.

Ha hogy ellenzéki pártok és tüntetők O1G feliratú transzparensekkel vonulnak az utcán, az CEU-s tüntetéseken pedig Áder Jánost is bajszos szarnak nevezték- az ugye elkerülte baka andrás figyelmét...
És végül az indoklásnak az a része melynél a térdeimet csapkodtam a röhögéstől:

" A Kúria azt is kimondta, hogy az O1G-s transzparensek általános politikai állásfoglalást, azonos politikai csoporthoz való tartozást fejeznek ki, nem pedig egy konkrét személyre irányulnak. "

Kell még valamit mondanom, Ildikó?
Muhaha

Homyak 2019.04.11. 12:33:44

@MAXVAL bircaman közíró:

"A Bayer elleni ítélet a példa. "

Szóval nem tudsz. Mondj nekem egy példát arra, hogy "ballib" oldalon szabadon káromkodott valaki, és egy feljelentés esetén nem ítélték el.

2019.04.11. 12:35:00

@MAXVAL bircaman közíró: Birkuci ! Ha példát mondanál, netán leírnád --megköszönném.

Homyak 2019.04.11. 12:36:44

@Jakab.gipsz:

Kezdjük ott, hogy bayer nem közíró. A közíró jelentése:" Magas szintű újságíró; politikai kérdéseket, közérdekű társadalmi problémákat magas színvonalú, igényes stílusú cikkekben fejtegető író; publicista. "

Ezeknek a kritériumoknak nem felel meg. Költő? Talán verseket ír?
Mindenki, én is szoktam indulatos lenni, és káromkodni, de ha indulatkezelési problémái vannak, akkor menjen el pszichológushoz. Vezesse le valahol a dühét, és utána nyilatkozhat kulturáltan.

törppicur 2019.04.11. 12:44:40

Azert ez a Baka nevü főbiró sem az elfogulatlanság szobra
Kora miatt.nyugdijazták de Strasszburgból visszatolták a seggét a Kuriába
Most meg 67 évesen ott emberkedik a vén hülyéje
Szerinte az o1g nem sérti Orbánt

Csezarro 2019.04.11. 12:45:34

Baka András vérbíró újabb alkotása. Nincs itt semmi látnivaló.

BiG74 Bodri 2019.04.11. 12:46:01

@Homyak:
Megyek és baszatlan büdös kurvának fogom hívni a fiam egyik tanárnőjét, megtehetem én is első dühömben teszem, és még verseket is írtam! Azta!

törppicur 2019.04.11. 12:52:06

@törppicur: az itélettel egyébként egyetértek. Az indoklás aljasul kétszinű és bosszuálló
Azzal, ahogy még az o1g-re is reagált szerintem nem méltó a biroi hivatásra, nem véletlen, hogy,ezeket a komcsi emlőn nevelkedett birokat el kellene zavarni nyugdijba

BiG74 Bodri 2019.04.11. 12:52:39

@törppicur:
Ha nem érted nem baj.
Az O1G sértés nem is kérdés. Viszont tetszett volna simicska urat perelgetni. Mert konkrétan szembe ő mondta ki.
A transzparens alatt vonulni, pedig tényleg annyi, hogy sokan egyetértenek a kijelentéssel, egy adott csoporthoz tartoznak. Személyenként megfoghatóak, csoportban csak akkor ha geci kifejezés tiltott lesz.

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.11. 13:16:00

@nnnnnnnn: "...mi jobboldaliak ne süllyedjünk azért egy szint alá..."

No, én ezt nem értem. A posztoló is jobboldali, te is az vagy, meg a Vona is az.

Valójában ki, és mitől is jobboldali?;D

Mellesleg a szint alá az a Simicska sülyesztett titeket, aki először kimondta a bűvös szót. Nem értem mi nem teccik neked ebben?

Ja, talán az, hogy a bíróság szerint a 5. számú párttagkönyv tulajdonosa olyan közszereplő, akinek többet is el kell viselnie? Hát akkor ne legyen közszereplő, oszt nem mondanak neki semmit, legfeljebb majd őt is lesajnálják, mitn ti jobboldaliak a nem közszereplőket. Meg egyébként is ti kezdtétek a nerhaverokkal egymást becézgetni. Oszt pont.

Homyak 2019.04.11. 13:20:10

@BiG74 Bodri:

Lelked rajta. Csak azt nem tudom, hogy ezzel mit akarsz mondani?

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.11. 13:22:26

@Jakab.gipsz: "Ugyanis ha egy költő hazudik azt tetten lehet érni."

Aha. Simicska nem volt költő, ezért őt nem lehet/kell tetten érni? Mert ugyé a Simicskát soha senki nem perelte be.

Pedig ő kezdte a nertársát becézni. A közvélemény meg csak átvette. Mert ha egy nertárs mondja a másikra, akkor annak igaznak kell lennie, és akkor joga van a Bayernak is mondani nem nerársakra?

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.11. 13:25:15

@doggfather: "mikor voltak azok az idők mikor jókat írt??"

Mikor, mikor. Akkor, amikor a kommunista sajtó hátulja volt. Mert eleje ott sem volt, csak nem mert ilyen randán beszélni, mivel a kommunisták nem engedték neki.

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.11. 13:28:29

@Sir Galahad:" A probléma az, hogy ha ezek után valamelyik érintett beperelné Blankát (és valószínűleg ugyanúgy nyerne, mint Vona Bayer ellen), akkor a komplett ellenzéki média visítana, hogy meghurcolják szegény kislányt."

Háb+! Elvették az élvezkedés lehetőségét, mert senki nem perelte be a Balnkát, sajnálták tőletek ezt a kis szórakozást.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2019.04.11. 13:36:51

Nyilvánvaló hogy a magyar bírói kar politizál. a kurva anyjukat. Rendszerváltáskor a picsába minden komcsi bíró szar gecit el kellett volna zavarni a katona és rendőrtisztekkel egyetemeben, beleértve Pintért is meg a jelenlegi agyhalott honvédelmi minisztert.

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.11. 13:44:06

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:

Lajos, Lajos, a jelenlegi honvédelmi miniszter 1955-ben született, ő volt a rendszerváltó fiatalság 90-ben. Pozsgai elvtársat sem zavarták el, miért pont a honvédelmi miniszter zavar?

Sir Galahad 2019.04.11. 13:52:35

@chrisred: Szó szerint bajszos fasznak nevezte. Ez mondjuk nem tudom, konkrétan melyik közhatalmi intézkedés bírálata, de gondolom, felvilágosítasz.

Sir Galahad 2019.04.11. 13:54:17

@látjátok feleim szümtükkel: Szerintem épp azért nem perelték be Blankát, hogy ne adjanak újabb támadási felületet.

chrisred 2019.04.11. 13:58:01

@Sir Galahad: A Munka Törvénykönyve tavalyi módositásának aláírása.

Byk001 2019.04.11. 13:59:09

Csak nekem fura, hogy egy 2016-os történés védekezése során azt hozták fel, hogy 2 évvel KÉSŐBB is ezt csinálták? Ennek inkább súlyosbító körülménynek kellene lennie, hiszen ezzel az általános stílusával ő is hozzájárult a későbbi általános "zülléshez".

arabok balrol 2019.04.11. 14:08:20

@látjátok feleim szümtükkel: Pozsgai sose volt Fidesz tag, de ne zavarjon. Honnan kellett volna elzavarni es kinek?

Ha ha ha

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.11. 14:31:16

@arabok balrol:

Onnan Orbán mellől, akinek a tanácsadója volt. Nem tudtad?

Emporio Ármányi 2019.04.11. 14:38:57

Bayer úrral (áldassék a neve!) csak egy probléma van: túlságosan visszafogott, finomkodó, hogynemondjam cizellált, amikor a retkes bolsikról beszél.
Van még mit tanulnia a Nagy "Baszdszájonmagad" Blanka-fajta komcsiktól.

Pipas 2019.04.11. 14:46:26

Bayer névvel mondja a dolgait, ezért aztán lehet perelni. Az indexes blogokon meg név nélkül nyomja az ellenzék, őket nem lehet perelni. Jogállam, így szép az élet. :)

arabok balrol 2019.04.11. 14:55:12

@látjátok feleim szümtükkel: Maskor az a problema hogy nincs tarsadalmi egyeztetes, most az hogy Pozsgay is Orban tanacsadoja?

Muhaha

Talaljatok mar ki vmit ami erdekli a nepeket.

Homyak 2019.04.11. 14:57:50

@Pipas:

Még jó, hogy itt a fideszesek is név nélkül fröcsöghetik kulturált megnyilvánulásaikkal a hülyeségeiket :)

Visceroid 2019.04.11. 15:20:17

"Volt egy időszak, hogy Bayer Zsolt jókat írt."

Ja, gondolom '89 előtt, amikor még bizony kinézhetett némi testi fenyítés annak, aki rosszakat írt. Pár fideszes elftársnak most sem ártana.

Sir Galahad 2019.04.11. 15:22:39

@chrisred: Nem, szerintem ez egyszerűen egy trágár sértegetés, ami a bíróság előtt kb. ugyanannyit ér, mint Bayer hasonlója. Ha valaki a munka törvénykönyvének aláírása ellen tiltakozik, az magyarul úgy van, hogy "tiltakozom a munka törvénykönyvének aláírása ellen".

Örülök, hogy segíthettem eligazodni a magyar nyelv rejtelmeiben.

engedélyes pinaellenőr 2019.04.11. 15:40:28

@Sir Galahad: Hihi, és hogyha Áder perelt volna hogy ajvékolna a ballibsi sajtó. Talán még az Ensz Bt. is össz ült volna..:)))

C. Lee Boss 2019.04.11. 15:41:42

A régi görögök a hübriszt, a gőgöt tarották az egyetlen bűnnek, amit nem bocsátanak meg az istenek. Ők, akiktől mértéket és arányt tanult Európa, tudhatták, hogy voltaképpen aránytévesztés az: Az önmagát mértéktelenül felnagyító ember megsérti a dolgok természetes rendjét, szép arányait, és amit megsértenek, az visszaüt. A kereszténység a középkor óta a hét főbűn között a legelsőnek, minden bűnök atyjának ítéli azt. /B.Kata.-1993./ És most sorolhatnám a pártagkönyvek számát sokáig... Rohad/t/ a narancs! :-(

chrisred 2019.04.11. 15:45:03

@Sir Galahad: Nem sokat segítettél, mert itt nem a magyar nyelv, hanem a személyiségi jogi perek rejtelmeiről van szó. Áder a közhatalmi funkciókat nem a maga személyében, hanem mások képviseletében látja el, ezért a személyiségét nem lehet megsérteni, amikor a köztársasági elnöki funkciójának gyakorlását kritizálják.

Emporio Ármányi 2019.04.11. 15:45:45

Ugye nagyon szenvedtek, lipppsik? Az a jó!
Az ajvékolásotok zene füleinknek. Csak azt jelzi, hogy jó irányba mennek a dolgok.
LOL

MACISAJT 2019.04.11. 15:47:36

@törppicur: "Azert ez a Baka nevü főbiró sem az elfogulatlanság szobra
Kora miatt.nyugdijazták de Strasszburgból visszatolták a seggét a Kuriába
Most meg 67 évesen ott emberkedik a vén hülyéje
Szerinte az o1g nem sérti Orbánt "

Mert itt diktatúra van...:P

Ha egy elmebeteg "divattervező" 9.900 forintért árul pólókat:
empire.herczegzoltan.hu/termekkategoria/polok/
akkor az rendben van.

Ha az utcákon , bárhol Londontól Párizsig vagy akár Floridáig valami elmeroggyant ezzel szórakozik, akkor ezen örvendezik a komplett ballib média:
index.hu/kulfold/2019/01/14/elkeszult_a_vilag_legnagyobb_o1g-felirata/

Ha egy nyomorult agyhalott trágárkodik köztéren egy tüntetésen, akkor azt fogadja timmermans EP alelnök úr...
Ha pedig a köztársasági elnököt nyilvánosan bajszos szarnak nevezik, az maga a demokrácia. Pardon, elfelejtettem, itt diktatúra van.

De ha egy Bayer egy zazriveczet legecziz-szaroz, amúgy érdemei elismerése mellett, akkor rögtön pattan baka főbíró@ co. és közli hogy ez példátlan sértés és hogy " az O1G-s transzparensek általános politikai állásfoglalást, azonos politikai csoporthoz való tartozást fejeznek ki, nem pedig egy konkrét személyre irányulnak. "

Hogy mely politikai csoporthoz való tartozást fejez ki az O1G ? Netán a gecizők kasztjához való tartozást? Ezt nem tudtuk meg a baka(fántosoktól).

Muhaha

ese1985 2019.04.11. 15:51:18

A cikk remekül összefoglalta, hogy mi a baj bzs tevékenységével. Kiváltságokat vár el és meg is kapja, de amit tesz, felelősséget semmiért nem vállal.
Ne menjen el dolgozni, mert gyorsan elzavarnák a ... (le sem írom ezt a szót, mert azt is csak neki szabad)

chrisred 2019.04.11. 15:53:26

@MACISAJT: Nem tökmindegy, melyik politikai csoportosulás tartja Orbánt 1G-nek? Ahogy az is mindegy, hogy melyik politikai csoportosulás tartja Bakát vén hülyének.

engedélyes pinaellenőr 2019.04.11. 16:01:01

@chrisred: És amikor Loppert Dánielt elfogták, miután Megyó miniszterelnöki funkciójának gyakorlását kritizálta..Akkor mi volt a helyzet?

chrisred 2019.04.11. 16:06:58

@engedélyes pinaellenőr: Mit csináltak vele? Tudtommal másodfokon felmentették.

engedélyes pinaellenőr 2019.04.11. 16:09:58

@chrisred: De bíróság elé került.Ja, és persze nem egy sima feljelentés volt ellene, hanem ott azon nyomban elfogták..

engedélyes pinaellenőr 2019.04.11. 16:11:34

@chrisred: Egyébként meg nem mentették fel, hanem a bíróság rendzavarás szabálysértése miatt figyelmeztetésben részesítette.

chrisred 2019.04.11. 16:13:13

@engedélyes pinaellenőr: Még egyszer kérdem, mit csináltak vele? A Magyar Idők ennyit ír: "Loppert Dánielnek hívják ezt a fiatalembert. Bekiabálása után körbevették a rendőrök, igazoltatták, majd a Medgyessy kíséretében jelen lévő tapolcai rendőrkapitány utasítására a 18 éves fiatalember ellen eljárás indult, feljelentették."

n3spr3ss0 2019.04.11. 16:34:30

@Emporio Ármányi: Csak hogy finom legyek. Beteg állat vagy.

n3spr3ss0 2019.04.11. 16:35:49

@MACISAJT: Neked is. Az O1G-t azért nem lehet támadni, mert IGAZ!

n3spr3ss0 2019.04.11. 16:37:45

@engedélyes pinaellenőr: Amit nem tud átadni, mert törvénytelen. Gyűjts egy forintosokat, azzal biztos többre mész.

Jakab.gipsz 2019.04.11. 17:02:07

@Homyak: Bayer azért csak tudhat valamennyire írni, ha ennyi modern demokratát, kiakaszt.

Ezen túl menően, nem tudják hazugságon fogni, a politikailag korrekt gumi paragrafus ürügyén kaszálták el, ez pedig koncepciós per.

A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD 2019.04.11. 17:03:53

"Csakhogy Bayer Zsolt te vagy az, akitől nagyjából tanulta. Te vagy az, aki miatt így mert kiállni. "

Nem, ez balliberalisok altal megszallt, elfoglalt birosagok miatt van. Azert van, mert a mai napig kommunista verbirok itelkeznek, akik elfogato parancsot adnak ki, az ujsagiro ellen, ha nem tetszik nekik egy cikk, mert ezt szoktak meg a diktaturaban.

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.11. 17:08:57

@arabok balrol:

Hát pont a haverdo kitalálta, miért nem zavarják már el a belügyminisztert, meg a hadügyminisztert. Én csak megjegyeztem, hogy a hadügyi a rendszerváltáskor rendszerváltó 35 éves fiatal volt, nem úgy, mint a Pozsgai elvtárs.

Gyorgy Nagy 2019.04.11. 17:16:47

@Emporio Ármányi: Orsos seggét mikor nyalod ki? Zsoti:ne kajálj a Dérinébe mert a személyzet UTÁL és a Krisztina teret us kerüld te csaló patkány!

arabok balrol 2019.04.11. 17:41:54

@látjátok feleim szümtükkel: ti senkit nem fogtok mar elzavarni soha ha ha ha

2019.04.11. 18:00:45

bayernek meg van a célközönsége
a többieknek nem kötelező hallgatni a baromságait
én pl nem hallgatom és jól megvagyok nélküle

engedélyes pinaellenőr 2019.04.11. 18:12:32

@chrisred: Igen. Mit szóltál volna ahhoz, hogyha Nagy Blankust (az ordenáré szűz..:)) a köztársasági elnököt gyalázó kiszólása után körbevették volna rendőrök, és elvezetik?

"Első fokon. "

Vagyis az első fokon eljáró bíró nem osztja nézeteidet a miniszterelnöki funkció gyakorlásának kritizálhatóságát illetően..:)

engedélyes pinaellenőr 2019.04.11. 18:13:46

@n3spr3ss0: Nem törvénytelen. Bayer három ügyvéddel is konzultált sz ügyben.

chrisred 2019.04.11. 18:40:10

@engedélyes pinaellenőr: Értelmezem a kérdésedet: jobban járt volna, ha rendőrök körbeszik és igazoltatják, mintha a kormánypropaganda a tanulmányi eredményeivel kapcsolatos vélt vagy valós információkat hozza nyilvánosságra? Múltkoriban a cigányok
módszeres és indokolatlan sorozatos igazoltatásával kapcsolatban az volt az álláspont, hogy a rendőri igazoltatás sem jog- sem érdeksérelemnek nem minősül.

Első fok: azért van mód jogorvoslatra, hogy az ilyen tévedéseket ki lehessen javítani.

engedélyes pinaellenőr 2019.04.11. 19:20:19

@chrisred: Nem, az a kérdésem, hogy mit szólsz ahhoz, hogy a szoclib kormány idején egy a miniszterelnököt kritizáló fiatalt előállítottak a rendőrök?

"Első fok: azért van mód jogorvoslatra, hogy az ilyen tévedéseket ki lehessen javítani. "

Nem volt felmentés , vagyis nem korrigáltak. Végeredményben született egy a te véleményeddel ellentétes bírói ítélet , amelyet nem korrigált magasabb fokú bíróság.
Hogyha az lenne, amit írtál, akkor jogerős felmentő ítélet született volna, de nem ez történt.

N. Barbie 2019.04.11. 19:30:39

@nnnnnnnn: "egyetértek a bírói döntéssel. attól, hogy az ellenzék kultúrszínvonala a béka segge alatt van az O1G-vel, mi jobboldaliak ne süllyedjünk azért egy szint alá. plusz az ellenzék továbbra is O1G-zhet, így a továbbiakban is járathatja le magát. ez is nekünk kedvez. "

Ezen jot rohogtem. Az ilyen fidesznyik hozzaszolas bizonyitja, hogy semmit nem ertett meg a cikkbol.
Az ellenzek igy meg ugy meg az ellenzek kulturszinvonala, hogyne.
Meg mielott valami szamomra erthetetlen okbol bebetonoznad magad az erkolcsi magassag tronjaba, nem tudom megvan-e, hogy a cikk a fidesz szekta kvazi legnagyobb nevu "ujsagiro"-jarol szolt. Akinek annyiban merul ki a szellemi szinvonala, hogy utolso kocsis modjara karomkodik orszag vilag elott, mind irasban, mind szoban. Mert ennyit tud, meg mert a hallgatosaganak erre van igenye.
Az O1G-vel kapcsolatban meg majd megsughatnad, hogy mivel is rosszabb ez, mint a gyurcsany takarodj, vagy az elkurtad-ozas?
Szoval szallj le a magas lorol oreg, nincs semmi alapod oda kepzelni magad.

BiG74 Bodri 2019.04.11. 19:46:41

@MUIE Orban:
Nézegetem az adatlapokat és azt kell mondanom, nem vagy valami vérprofi!
Jó fityiszes troll 2-3 éve jegyzett alvó nickkel támad több oldalról, te meg idejössz egy kéthetessel? Ejnye!

6.Lenin 2019.04.11. 19:51:32

@N. Barbie:

"Szoval szallj le a magas lorol oreg, nincs semmi alapod oda kepzelni magad. " ott már mi vagyunk az ősrobbanás óta.

Eddig ez volt a legnagyobb.

Sir Galahad 2019.04.11. 20:31:18

@MUIE Orban: Ennyit rólatok. Megérdemlitek, ahol tartotok.

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.11. 20:32:56

@arabok balrol:

Mit ugatsz, ha nem tudod ki mit írt? Én nem akarok senkit elzavarni, haverod akart, én csak megkérdeztem mi a baja a rendszerváltó fiatallal, aki most miniszter. Ha nem megy a szövegértelmezés, kérj segítséget, Bayer nertársaa biztosan segít.

Blogolo Blogi 2019.04.11. 21:20:08

@MAXVAL bircaman közíró: "A bírósági döntés abszurd: egyesek trákárkodhatnak, mások nem."

Veled ellentetben nem ismerem az iteletet, de azert azt kotve hiszem, hogy masnak megengedi ugyanazt, amiert Zsoti buntiket kapott. Esetleg okulaskepp tudnad idezni a biro altal megfogalmazott, vonatkozo reszt? Koszonom elore is!

chrisred 2019.04.11. 21:25:55

@engedélyes pinaellenőr: Akkor az a válaszom, hogy ilyesmiről nem tudok.

A másodfokú bíróság megszüntette a pert, vagyis felmentették a vád alól.

engedélyes pinaellenőr 2019.04.17. 09:32:00

@chrisred: Nem, a megszüntetés nem azonos a felmentéssel,.Plusz volt ott még egy rendőrségi őrizetbevétel is...

chrisred 2019.04.21. 12:49:46

@engedélyes pinaellenőr: Nem tudok őrizetbe vételről, csak igazoltatásról. A szabálysértési eljárás során a per megszüntetése nem minden esetben minősül felmentésnek, de a bíróság indokolása szerint ebben az esetben igen.
süti beállítások módosítása