Mindenki gondol amit akar. Egy darabig.

Önállóan Gondolkodó

Önállóan Gondolkodó

Nyílt levél egy NER lovaghoz

A tisztelet majd az érthetőség nyelvén ....

2019. május 31. - Önállóan gondolkodó

monthy.jpg

Igen Tisztelt NER Lovag!

Először is engedje meg, hogy megköszönjem azon nemzetgazdaságilag kiemelkedő tevékenységét, mellyel cégén, illetve cégein keresztül nyilvánvalóan és megkérdőjelezhetetlenül hozzájárult a hazai GDP alakulásához az elmúlt néhány évben!

Azon etikailag is kifogástalan szakmai és emberi munka, melyet véghez vitt, méltán juttatta el Önt és vállalkozásait azon jövedelmezőségi tartományokba, ahol most találhatóak. Ez, ismerjük el, a csúcskategória.

Látjuk, érezzük, ahogy csordogálnak és nyilvánosságra kerülnek a tavalyi évre vonatkozó beszámolók főbb számai, hogy az az 1 - 200 milliárd forint, melyet Ön osztalékként kivesz a rendszeréből, megérdemelt jutalma azon áldozatos, korrekt és szabálykövető magatartásnak és rendkívüli odaadásnak, melyek segítségével egy nyílt, befolyásolástól mentes, igazi verseny által átszőtt permanens megmérettetésben Ön fent tudott maradni, és képes volt folyamatosan alkotni, tenni a népért, így végső soron a hazáért, még talán értem is.

Köszönöm, köszönjük!

Nagyon kevés ország, nemzet van a világon, ahol egyszerre ennyien képesek megújulni, ráadásul mindezt saját forrásból, bármiféle állami beavatkozás, hitel, vagy iránymutatás nélkül. Ön, Tisztelt NER Lovag, a mi, az én büszkeségem.

Büszke vagyok arra, hogy ilyen kemény munkabírású, a gazdaság legapróbb rezdüléseit gyakorlatilag már-már előre megérző, ösztönösen jó döntéseket hozó honfitársakkal áldott meg az Úr, így egy és ugyanazon talajt taposhatom Önökkel.

Büszke vagyok, hogy az Önök példája lebeghet előttem a mindennapokban, hogy igen, lehetséges elérni és megélni egy ilyen álmot, ekkora növekedést és prosperitást. Mert lehet, és erre a példa Ön, Önök, akik ezt nap min nap valósággá változtatják, az ötlettől a gyakorlaton át az osztalékig.

Kérem, ne engedje, hogy alávaló, áskálódó, mindenféle politikai és civil szervezetek és magánszemélyek nonszensz és irreális összeesküvés elméletei befolyásolják Önt! Ez a semmirekellő, ingyen kosztra váró, önző, önmegvalósításra képtelen gúnyos csőcselék nem csinál mást, mint azt lesi, várja, szomjúhozza, hogy mikor köthet bele valami apró, piszlicsáré, mindenféle alapot nélkülöző feltételezésbe mellyel bemocskolhatná az Ön nemes szándékát és tetteit. A szót nem érdemlik meg ezek, ne is pazarolja hát rájuk.

Ugyanakkor azt is kérem Öntől, a tisztelet és a megbecsülés legmélyebb keretei között, hogy ugyan legyen már szíves megemelni azt a kényelmes kis hátsóját, és akár anonim, vagy akár felvállalt módon, nekem teljesen mindegy, de ugyan fáradjon már el egyedül vagy anyuval egy kórházba, egy gyermekotthonba, egy iskolába, egy pszichiátriára, egy államilag "finanszírozott" idősek otthonába, vagy akárhova, ahol a nép amúgy van, és egy becsületesen vastagon író tollal töltsön már ki egy szabad szemmel látható zsíros összeget mutató, sok nullával végződő csekket, és adja oda az intézmény vezetőjének azzal a mondattal, hogy azt el ne árulja senkinek, mert ha megteszi, biztosan vissza kell adnia - mert ugye Magyarországon erre nincs szükség -.

Legyen már olyan kedves és húzzon el azon nyomban segíteni például a hajléktalanokon, akik a maga által kövezett terekről is ki lettek takarítva, így a maga által tulajdonolt földek szélén lévő, maga által kitermelt fákat "tartalmazó" erdő szélén húzzák meg magukat.

Vagy mondjuk ha fentiek nem tetszenek, akkor legalább vonszolja már le magát focizni egy stadionba, van elég, biztos hallott róla, és rendezzen ott egy nyomorult jótékonysági meccset a többi lovaggal együtt, meg hívja meg rá az ellenzéknek nevezett kis csapatokat is, mit bánom én, és aki a labdához ér, az fizessen érintésenként 5 000 forintot mondjuk egy hospice alapítványnak. Aztán ha kérhetem igyekezzen minél többet labdába rúgni OTT IS.

A pénz amit megkeres ettől nem változna lovag uram, maximum néhányan tényleg elhinnék, hogy a szemgolyója közepén pupilla van, nem dollárjel.

Mert az tuti biztos, hogy a lovagok sorsa a legritkábban a tisztes megőszülés, de amíg lovagok, addig néha tesznek mást is, mint fejeket vagdosnak halomra. Biztos hallotta már ezt.

Úgyhogy a legnagyobb tisztelettel kérem Önt: guruljon már el de gyorsan egy olyan emberhez, vagy szervezethez, aki a nép között él, és adott esetben még érdekli is annak a sorsa, és ha már a világ egyik legkorruptabb módján kaparta össze azt a pár maréknyi dollárját ami van magának, legalább annyi betyárbecsület legyen önben, hogy akár fű alatt, teljesen anonim módon, adjon vissza belőle azoknak, és azok közül is az elesettebbeknek, vagy kisebbeknek, vagy fejlődésben lévőknek, akiktől közvetve ez a pénz van, vagy akiknek közvetve ugyan, de eleve és "ab ovo" szánták azt. Mert azért az mindenkit meglepett, hogy a végfelhasználó (haszonélvező?) és az adó között elhelyezkedő, oda befurakodó és ott felnövő réteg lesz ennek az egész rendszernek amit (többek között) EU-nak hívnak a legnagyobb haszonélvezője. Vagyis a mérték, az lett a meglepő.

Ne várjon a töketlen népre, hogy majd eljön ha akar valamit, mert nem nagyon fog. Legyen lovag. Lépjen Ön elsőként.

Társadalmi felelősségvállalás. Ezt majd a pr-osa elmagyarázza Önnek mit jelent, ha nem érti, kérje el írásban, és olvasgassák otthon a családdal hétvégén.

Aztán ha leesett a tantusz, vagy átjött a gondolat, akkor kocsiba be, egyesbe be, könyököt ki, a bankba be, a számláról le, utcára, ki, másoknak LE...!!

Nos, Tisztelt Lovagom! Én zárom is soraim, Ön meg nyissa ki füleit, és amint mondtam: uccu neki!

 

Tisztelettel:

A Többiek

 

fotó: Gyalog Galopp - részlet

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolhatod.blog.hu/api/trackback/id/tr7814871998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.01. 06:10:53

Nagyon fontos a nemzeti tőkések szerepe, s kiemelten pozitív is.

rallus 2019.06.01. 07:05:17

Hiú remény! Ezek nem egyszerű bauxitbányászként indulva szerezték meg a MOTIM-ot, vagy gyűjtötték valutában a milliókat az Éhségmenet élén, csak azért, hogy mindenüket a dolgozó nép érdekében használják fel! Ha kell, akár az IMF kölcsönével!
Meg is látszik az országon a különbség....

illiberális 2019.06.01. 07:19:36

Nagyon gyenge demagóg szöveg persze nyilván írni kellett valamit ma is a NER-ről. Csak sajnos ez már lejárt lemez aki a FIDESZ-re szavaz azt nem érdekli, aki meg nem, az nem tud(akar?) ezen változtatni.

dunántúli gyerek 2019.06.01. 08:27:30

most nyertuk ismet szarra magunkat, tehat a penz tovabbra is a mienk

sivalkodj zsellerdebil

felső határ nincs 2019.06.01. 08:31:01

Valamikor a kozeli jovoben igencsak sajnalni fogja meg az Index es fosbloggerei, hogy piszkoskodtak a legnagyobb magyarokkal, a NER elittel, akik 1000 evig referencia lesznek a vilagnak allamepitesbol, mint kovarepito BELA a kiraly

BiG74 Bodri 2019.06.01. 08:42:57

Hé, blogger! Láttad az első három kommentet?
Aki nem fityiszes az tudja, de tenni nem tud semmit, mert vannak ezek, meg a langyos vizek. A fityiszesek meg röhögnek. Hithű keresztények éltetik a tolvajt, rablót. Az oligarcha csak eredmény.

Zoltán Rádi 2019.06.01. 08:45:43

@MAXVAL bircaman közíró: Jaja, legalább lesz kinél robotolni mininálbérért a parasztnak :)

Zoltán Rádi 2019.06.01. 08:46:56

@dunántúli gyerek: Te mennyit kapsz abból a pénzből?

eßemfaßom meg áll 2019.06.01. 09:00:17

@Zoltán Rádi: leparasztozni az egyszerűbb munkát végző választopolgárokat nagyon jó terv a szavazatuk megszerzéséhez. Szerintem maradj ezen a vonalon.

Zoltán Rádi 2019.06.01. 09:00:53

@MAXVAL bircaman közíró: Teljesen mindegy, hogy kinek robotolsz. Ha választani lehet, akkor én a rendes bruttót választom.

Zoltán Rádi 2019.06.01. 09:04:36

@eßemfaßom meg áll: Nem úgy paraszt, ez csak ilyen szava járásom. Magamra is ezt mondom :). Amúgy még mindig jobb, mint a "kisember". Nekem meg attól nyilik ki a bicska a zsebemben.

Zoltán Rádi 2019.06.01. 09:08:42

@MAXVAL bircaman közíró: Sehogy sincs jövő. Ez az ország kicsi és jelentéktelen, hiába mondják a politikusok az ellenkezőjét.
Ezek az emberek, akiket annyira védetek évtizedek alatt sem tudtak élhetőbb országot csinálni, ezentúl sem fognak tudni/akarni. Csak a pénzt akarják ellopni, a népnek itt nem lesz jobb soha. Annyi változik csak időnként, hogy éppen kik kapnak kicsit többet az adott kormánytól. Olyankor ők tapsikolnak a szabadrabláshoz, mert úgy érzik, hogy most aztán nekik áll a zászló, de a végén mindig a politikus nyer. Nekik mindegy, hogy mi lesz később, ők már az unokáikat is saját lábra állitották, nekünk meg marad az életfogytig tartó gürcölés apróért meg az igéretek, hogy majd 10 év múlva jobb lesz.

Zoltán Rádi 2019.06.01. 09:12:01

@MAXVAL bircaman közíró: De azt vágod, hogy 2019 van ugye? Ne irj ekkora marhaságokat kérlek.

felső határ nincs 2019.06.01. 09:19:52

@Zoltán Rádi: Annak, aki nem lophat kozpenzt, persze hogy nem elheto az orszag, meg nincs jovo.

Igy jartak a lippshykk es hasznos idiotaik, a tobbiek meg kaszalnak.

A honfoglalas ota nem volt errefele ilyen kanaan, nem csoda hogy dol a migrans nyugatrol, keletrol.

felső határ nincs 2019.06.01. 09:27:11

@MAXVAL bircaman közíró: Multkor ettem BULGAR rizottot, es qrva jo volt. Mondjuk tokre nem Bulgariaban, szoval lehet kamu kaja. De fasza csipos volt mint allat.

Zoltán Rádi 2019.06.01. 09:32:57

@felső határ nincs: Persze, ha nekem is jutna egy 100 millió, én sem ugatnék :). Még csak milliárdok sem kellenek, mint az ország legjobbjainak...

Zoltán Rádi 2019.06.01. 09:33:40

@MAXVAL bircaman közíró: Hát, te éppen nem dolgozol rajza, mert nem is vagy az országban. A kibicnek semmi sem drága...

felső határ nincs 2019.06.01. 09:38:26

@Zoltán Rádi: ez egy szabad orszag, aki kapja marja a penzt

tiszta amerika

Zoltán Rádi 2019.06.01. 09:42:08

@felső határ nincs: Az ja, tiszta Amerika...:D Ez jó volt

felső határ nincs 2019.06.01. 09:46:11

@Zoltán Rádi: a kulfoldi ugynokhalozat kulcsszerepet jatszik a NERben

Birka viszont nem lenne jo ugynok, mert nincs benne meg a feltetlen engedelmesseg, ami elengedhetetlen.

Zoltán Rádi 2019.06.01. 09:48:15

@felső határ nincs: Hát, pedig elég ügyesen felmondja a kormánypropagandát...

felső határ nincs 2019.06.01. 09:56:34

@Zoltán Rádi: Sokszor egyetertek Birkaval, ertelmes, tajekozott figura, de a szive melyen kommunista, en pedig kapitalista vagyok. En nem akarom forradalmasitani a vilagot, elfogadom ahogy mukodik, olajozom en is a rendszert mintha nem lenne holnap.

Birka orok gyerek, azt hiszi a plebejusok vegul gyozni fognak.

2019.06.01. 10:08:00

@MAXVAL bircaman közíró: "Az 1990-ben kezdett tévutat helyre kell tenni."
No igen. A kiszes és mszmp-s elvtársak vissza akarták szerezni a hatalmat és a vagyont.

Brix 2019.06.01. 10:12:19

A NER- lovagok nem figyelnek, mert a hatalom ès a pènz elvakítja őket, hiszen Orbán nemzeti köntösben pompázó fèldiktatúrája példátlan feltételeket teremtett nekik... 9%- os társasági adó, tao- adócsalás , ès 1000 milliárdos állami ès EU- pènzek korrupt szétosztása, főleg a politikaközeli nagyvállalkozók között...Ezen a vonaton nincs fèk, talán már nagyobb társadalmi különbsègeket építették ki, mint a Horthy- rendszerben volt...Magyarország durva , korrupt "dog eats dog "kapitalizmusba került, amely a 30- as èvekhez közepének világát idézi....Az " elit" mesès vagyont halmoz fel- nem valós gazdasági teljesítményre alapozva, mert azért nem nagyon halljuk, hogy NER- vállalkozók meghódították a nyugat- európai piacot- miközben a többi ember a világ egyik legmagasabb fogyasztasi adóját fizetheti , az adóèk kb 45% , miközben a V4 országok legalacsonyabb bèrei vannak...Ha van fontos feladat a jövőre nézve, akkor az, hogy minden eszközzel szètverjük a nem nemzeti, - mert nem látok nagy adományokat a nemzetnek- burzsoáziát , és egyszer egy demokratikus kormany a törvèny erejével visszavegyen a korrupció- gyanús vagyonkból..Emellett , vissza kell vezetni a valóban magas jövedelmekre a többkulcsos adót, valamint: a nem egyszer megyènyi nagybirtokokat is komoly adózás alá kell vetni....A lènyeg: fel kel számolni a közteherviselés orbáni modelljét amely a nagytőkesek ès az ingatlanhalmozó nagypolgárságnak kedvez..A korrupt nemzeti nagytőkèsektől, pedig vissza kell venni az ellopott közvagyont. ( meg kell próbálni...) Az oknyomozó újságírásnak meg az eddigieknél is jobban utána kell járni a NER- vállalkozók ügyeinek: offshore - cégek, stróman - cégek, külföldi bankszámlak , összefonódások....Ha egyszer megbukik a rendszer , akkor legyen elég anyag, a korrupciós ügyek feltárásához...

2019.06.01. 10:12:46

@Zoltán Rádi: Nekem 10 mikulás is elég lenne, hogy egyenesbe kerüljek. Eh, nem lennék jó nerlovagnak, nyavalyás 10 millió :/

felső határ nincs 2019.06.01. 10:22:55

@Brix: "Ezen a vonaton nincs fèk, talán már nagyobb társadalmi különbsègeket építették ki, mint a Horthy- rendszerben volt.."

Erre van valami adat, teny, fenykepalum bizonyitek, vagy csak hisztizel?

Az teny hogy a netto atlagkereset a duplaja most mint 2010ben, es majdnem 1 millioval tobben dolgoznak, tehat eleve sokkal kevesebb a csoro mint SZARCSANY demokraciajaban.

370 az utolso atlagkereset-adat, annak megkeresed a 3x-osat, es rendben vagy. Nem nagy cucc, menj el burkolonak, karosszerialakatosnak, ha tanulni nem szeretsz.

sumes67 2019.06.01. 10:49:41

@Tralfamador75: Akarják??
Visszaszerezték:
"Fidesz MSZMP-tagjai

Az Alkotmányba belefoglalták az MSZMP bűnösségét. Néhány kormánypárti képviselő, vagy a hatalom környezetében tébláboló ember is érintett lehet.

A régi mondás szerint az én tolvajom jó tolvaj, a te tolvajod az viszont tolvaj… Az én kommunistám jó kommunista, a te kommunistád viszont nem az…

Kövér László – MSZMP tag, a Központi Bizottsághoz tartozó társadalompolitikai intézet munkatársa, és a Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnöke (a másik alelnök Gyurcsány Ferenc volt)

Járai Zsigmond – MSZMP-tag

Matolcsy György – MSZMP-tag

Martonyi János – MSZMP-tag

Pintér Sándor – MSZMP-titkár

Schmitt Pál – az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) alelnökeként miniszterhelyettes a Lázár-, majd a Grósz kormányban

Hoffmann Rózsa – MSZMP-tag

Mikola István – MSZMP-tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Stumpf István – MSZMP tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Fónagy János – MSZMP-tag

Vonza András – MSZMP-tag

Ligetvári Ferenc – MSZMP-tag

Chikán Attila – MSZMP-tag

Boros Imre – MSZMP-titkár

Turi-Kovács Béla – MSZMP-tag

Harrach Péter – MSZMP-tag

Kerényi Imre – MSZMP alapszervezeti titkár

Pozsgay Imre – MSZMP PB-tag

Szűrös Mátyás – MSZMP KB-titkár

Boross Péter – MSZMP-tag

Balogh Gyula – MSZMP-tag

A Kommunista Ifjúsági Szövetség (KISZ) tisztségviselői voltak:

Orbán Viktor – gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár

Varga Mihály – KISZ-titkár

Rogán Antal – KISZ-titkár

Deutsch Tamás – KISZ-titkár

Brix 2019.06.01. 10:51:59

@felső határ nincs: Gyurcsány több mint 10 éve megbukott, miért pèldálóztok mindig vele? Egy teljen más korszak van most, hiszen az egész közèp- európai régióban, sőt a Baltikumban és Romaniabn is ugyanazok a fejlődési folyamatok zajlanak le: csökken a munkanélküliség, nő a gazdaság, nőnek a bérek. ( Euró 100 milliárdok- , tőke 100 milliárdok èrkeznènek és" 0" ECB kamatok..) A lengyeleknek és a románoknak még sikeresebb is volt az elmúlt 10 èv , a csehekkel kb hasonló...De, nem tudtunk közelebb jönni bèrekben a közvetlen rivalisokhoz képest...Ennek egyik fő oka - hogy sávos csúszó leèrtèkles van az elmúlt 2- 3 èven, azaz: gyengèbb forint, nagyobb inflació, nagyobb forintban mert GDP-( minden nagy cég euró elszámolású..) nagyobb adóbevétel...Nyilván fejlődött az ország a 10- 15 èvvel ezelőtti viszonyokhoz képest, de a társadalmi , vagyoni különbsègek is nőttek, a szociális rendszer teljesen leèpült..Pl Lengyeloszágban a Pis èppen ellenkező programmal állt elő : megerősítettèk a szociális rendszert, ha jól tudom 500 zlotyi gyermekenként a családi pótlók...
Teljesen mindegy a felvállalt ideológia , a lényeg a számokban van, hogy mennyire nèpbarat egy kormány egy adórendszer..A magyar inkább olyan neoliberalis- neokonzervatívnak tűnik, mint szocialisan érzékeny populistának....Az alapvető lepès - szerintem - az lenne , hogy csökkentenek a kisember adóterheit és ott emeljenek , ahol a jól működő nyugati országokban: a nagy jövedelmek és nagy ingatlanvagyontól esetében...De, a valódi áttörés akkor lenne, ha termelő vagyonhoz lehetett jutnia a kisembereknek...Erre ma szinte nincs lehetőség , mert majd minden pályátat

Zoltán Rádi 2019.06.01. 10:52:36

@Tralfamador75: 10 milla sem rossz, de azért ne adjuk ilyen olcsón magunkat...semmit sem tanultál az uraktól az elmúlt években...?! :)

Zoltán Rádi 2019.06.01. 10:53:14

@felső határ nincs: De, hogy lehet valaki ennyire szolgalelkű?

felső határ nincs 2019.06.01. 10:56:49

@Brix: "Gyurcsány több mint 10 éve megbukott, miért pèldálóztok mindig vele?"

Gyurcsany partja lett a masodik a hetvegi valasztason, te idiota. Kivel kene peldalozni?

felső határ nincs 2019.06.01. 10:58:29

@Zoltán Rádi: Ellenkezoleg, Birka tavol all a szolgalelkusegtol. A szolgalelkuseg az index fosblogokbol ubzlik, meg persze a NER ugynokokbol is. Ez egy szakma.

Brix 2019.06.01. 10:58:55

Majdnem minden pályázatot a csókosok nyernek, nincs kiosztható állami vagyon, vagy visszanemterítendő állami támogatás..A társadalmi mobilizáció nehezebb mint valaha, mert lassan fizetőssè vált a színvonalas felsőoktatás...Persze , lehet menni a nemzeti nagytőkèsek èpítkezesein robotolni " jó pénzért" 1\3 áron, mint nyugaton....Miközben oda jutottunk , hogy egy két szobás lakás ara 45- 50 millió körülire emelkedett Budapesten...Az ingatlanvagyon brutális megdragulasa is a társadalmi különbségek növekedését erősítette...

Brix 2019.06.01. 11:01:29

@felső határ nincs: Apad volt a legnagyobb idióta, amikor anyadat megismerte!

Zoltán Rádi 2019.06.01. 11:04:02

@felső határ nincs: Akkor meggyőződésből áll ki a korrupt politikusok mellett? Az sem jobb...o_O

Pipas 2019.06.01. 11:17:31

@Zoltán Rádi: "Ez az ország kicsi és jelentéktelen"

Magyarország területét és lakosságának számát tekintve a közepes európai országok közé tartozik. Nem kicsi.

felső határ nincs 2019.06.01. 11:20:06

@Zoltán Rádi: Sok eszed neked sincs. Mint hugyos joskat, mit erdekel teged hogy ki korrupt (raadasul pletykak szerint?) az uri szalonban? Ha levaltjak Zorbant akkor majd neked siboljak a kozpenzt, vagy mi? Trump ellen, a cseh elnok ellen, meg kb. minden elnok ellen vannak korrupcios vizsgalatok, meg vadak, minden egyes magyar ME ellen is voltak.

Ergo ezt Birkaval leszarjuk, az a lenyeg hogy az EN celomat melyik politikus mozditja elo jobban, az aktualis alternativak kozul.

Pipas 2019.06.01. 11:22:45

@Brix: "az lenne , hogy csökkentenek a kisember adóterheit és ott emeljenek , ahol a jól működő nyugati országokban: a nagy jövedelmek és nagy ingatlanvagyontól esetében..."

Majd ha ott tartunk, ahol a "jól működő nyugati országok", akkor mi is olyan adórendszert tudunk bevezetni, mint ők. A nyugati országok nem azért fejlettek, mert olyan az adórendszerük, amilyen, hanem azért olyan az adórendszerük, mert fejlettek.

Pipas 2019.06.01. 11:28:23

@Brix: "Az ingatlanvagyon brutális megdragulasa is a társadalmi különbségek növekedését erősítette..."

Mennyi az a brutális megdrágulás? 20% körül van 16 év alatt? Hát az tényleg brutális ám, mit ne mondjak?

img.reblog.hu/blogs/26199/594979/budapesti-lakasarak-realerteke-magyaorszagon-epitett-lakoingatlanok-szama-1990-20188d25.png?w=640

felső határ nincs 2019.06.01. 11:28:28

@Pipas: A nagy jovedelmek sehol sem adoznak a vilagon, Juncker bacsi tudna errol meselni.@Brix:

Sajnos emlekszunk, milyen nagy jovedelmeket sarcoltak draga demokrataink, de teny hogy sosem vot jobb kamu-minimalbereskent zsebbe kasszirozni.

Pipas 2019.06.01. 11:33:35

@Brix: "A lengyeleknek és a románoknak még sikeresebb is volt az elmúlt 10 èv"

Okés, mi a csoda volt olyan sikeres a románoknak az elmúlt 10 évben? Az, hogy akkora az elvándorlás tőlük mint szíriából? Az, hogy IMF segélycsomagokat vesznek fel? Az, hogy már az index is a 100 napos programot emlegeti románia kapcsán és mindenki azt mondja, hogy ennek katasztrófa lesz a vége?

Pipas 2019.06.01. 11:38:20

@felső határ nincs: Igen, szép is volt, adóztam mint állat, közben meg volt vagy másfélmillió adófizető, aki nem fizetett adót. Most meg vállalkozó lettem, alig kell fizetnem, a gyurcsány idejében favorizált rétegek pedig megismerkedtek az adófizetés örömeivel. Másik részük meg a füvet nyírja az utcánkba meg söpröget. ;)

felső határ nincs 2019.06.01. 12:00:35

@Pipas: Es ez csak az egyik fele! Mert nem eleg hogy az atlagos, elheto jovedelmek 50% felett adoztak a 2010 elott, meg kb. 800ezerrel kevesebben is dolgoztak, es igy osszesen 2,3 millio melos nem fizetett jovedelemadot a szocik idejen. Kb. 1,5 millio ember vitte a hatan az orszagot, 8,5 millio here meg nezte.

Ezek a lenyeges dolgok, meg hat az sem eppen csekelyseg, hogy Orbanek iranyitasa alatt adossag-csokkenes mellett is no a gazdasag, a szociknak meg mar a vilagvalsag elott, folyamatos tulkoltekezessel sem birt noni a gazdasag.

Szoval egyetertek az Orban-utalokkal abban, hogy nem egy idealis allapot, hogy Orban veje kozbeszerzeseket nyer. Ez, bar torvenyes, megis visszataszito. Csakhogy Orban rendszere kiepult, mukodik, fenntarthato, es egy csomo nem csoro, de nem is oligarcha ember jol jar vele. Ez a tapasztalat, hiszen nem igazan vannak valos tuntetesek, de ha megis nagyon kiveri valami a biztositekot, akkor Orbannak van annyi esze, hogy ne feszitse tul a hurt, inkabb visszavonul (pl. Internet-ado, CEU, Kozig. birosagok).

Szoval a mai ellenzeknek meg nagyon hosszu utat kell megtennie, mire Orban kozelebe ernek, es ma is csak egy Ferijuk van hozza, mert mindenki mas vagy Ferinel is hulyebb, vagy teljesen ismeretlen.

Nagykörúton túli magyar 2019.06.01. 12:32:46

"Legyen már olyan kedves és húzzon el azon nyomban segíteni például a hajléktalanokon"

Már megbocsáss, de az IMF hitelből a ~15.000 hajléktalannak fejenként kb. 300.000.000 jutott!!
Abból már megoldhatta volna az akkori Elkúrmány ezt a problémát. 300 millió fejenként már csak elég egy hajlkéktalannak, hogy lábra tudjon állni, nemdebár. Biztos rájuk költötték, mert ránk, adófizetőkre nem (sőt, inkább elvontak egyhavi nyugdíjat a 3 millió nyugdíjastól, ez is megdobja kicsit az akkor a hajléktalanoknak juttatható összeget).
Építeni sem építettek belőle semmit, tehát biztos a hajléktalanoknak ment.
Annyi biztos, hogy NEKÜNK ADÓFIZETŐKNEK VISSZA KELLETT AZT FIZETNÜNK !!!

BiG74 Bodri 2019.06.01. 12:55:28

@felső határ nincs:
Bocsánat, de hogy a nyomoronc szocik elqrták, abból hogyan következik az orbáni út? Akkor tehát csak így lehet? A hozzállásod meglehetősen opportunista. Megértem, de az elmúlt években sok ilyet láttam mikor legázolta ez a nagyszerű rendszer. Továbbá érkezik a rossz idő, akkor sok minden hirtelen megváltozik. Akkor derül ki igazán, hogy a most pozitívan emlegetett dolgok mögött vajon mi van.

iPadre 2019.06.01. 12:59:12

“Ne várjon a töketlen népre, hogy majd eljön ha akar valamit, mert nem nagyon fog.”

Ebben azért nem vagyok biztos!

teac 2019.06.01. 13:18:42

Ma reggel az elso kommentelo voltam , erdeklodtem a birca felol , eltunt vagy meg sem jelent .

élhetetlen 2019.06.01. 13:52:39

@MAXVAL bircaman közíró: “Jobb lenne idegennek robotolni?”. Gondolkodtál már azon, hogy Orbán miért fizet sokat, ad hatalmas kedvezményeket az idetelepülő autószerelő üzemeknek? Talán úgy látja, hogy jobb idegennek robotolni? Vagy mi van?

élhetetlen 2019.06.01. 14:05:36

@felső határ nincs: “Sokszor egyetertek Birkaval, ertelmes, tajekozott figura, de a szive melyen kommunista”. Érdekes meglátás. Nyilván ezért hangsúlyozza, hogy fontos nekünk az új, Mészáros féle tőkésosztály, mert az majd felemeli a plebejusokat. Úgy gondolod, hogy így gondolja? Komolyan gondolja, hogy Mészáros csak a nép javával törődik?

élhetetlen 2019.06.01. 14:19:37

@felső határ nincs: “Erre van valami adat, teny, fenykepalum bizonyitek, vagy csak hisztizel?”. Neked nem elég az a tény, hogy Mészáros felvásárolta a balatoni szállodák, kempingek háromnegyedét és fél Fejér megyét? Te komolyan gondolod, hogy ez a gázszerelő cégének a jövedelméből jött össze?
A másik. Minden tanár, védőnő, mentős, stb. menjen el burkolónak, és akkor majd felvirágzik az ország?

élhetetlen 2019.06.01. 14:33:25

@felső határ nincs: Egyre jobb vagy. “Ha levaltjak Zorbant akkor majd neked siboljak a kozpenzt, vagy mi? “. Az fel sem merül benned, hogy lehetne olyan kormány, amelyik a közpézt a köz javára költi? “az a lenyeg hogy az EN celomat melyik politikus mozditja elo jobban”. Ez az, ezért épít rátok a NER. Ha neked kicsit jobb, akkor le van tojva az összes többi ember, aki esetleg nem kedvezményezett, elvették a trafik jogát, elvették a legelőjét, ott maradt ötszáz birkával, beszántották a munkahelyét és 25 év kutatási eredményeit (Kishantos), neked ez megfelel, mert kaptál egykulcsost. Ennyit az erkölcsi érzékedről.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.01. 14:36:03

@élhetetlen:

Azért mer t nem lehet a problémát azonnal megoldani, plusz politikai okok is vannak a világon-

élhetetlen 2019.06.01. 14:59:51

@felső határ nincs: “Csakhogy Orban rendszere kiepult, mukodik, fenntarthato”. Azért a fenntarthatón elgondolkodnék. Stadionok, növelték a GDP-t, mikor kifizették a kivitelezést, azóta eszik az adó, ill, a TAO pénz. Gazdaságos. Várkert bazár pár év után rohad. Nem baj, majd stoppolják, és a kifizetett munka megint növeli a GDP-t. Letelepedési kötvény, sokkal többet fizetünk vissza, mint amennyit kölcsön kaptunk, mert jelentős összeget kaptak a haveri közvetítők. Kedvezményes hitelt adunk kastély vásárlásra, aztán állami támogatást a felújításra, hogy valakinek legyen kastélya. Vasút, kínai kölcsönből, amit kifizetünk a kínaiaknak, és Mészárosnak, és senki szerint nem fog megtérülni a befektetés, de majd törlesztjük a kölcsönt. Ezek a pénzek máshol hiányoznak. Mit látsz fenntarthatónak?

élhetetlen 2019.06.01. 15:12:24

@MAXVAL bircaman közíró: Aha. “Azért mer t nem lehet a problémát azonnal megoldani”. Tehát, ha nem lehet a problémát, azaz, hogy ne idegeneknek robotoljunk,azonnal megoldani, akkor ezt a helyzetet szerinted sok pénzzel fokozni kell. És, ha politikai okokból költünk arra, hogy idegeneknek robotolhassunk, az jó, csak egyébként nem az. Ezt jól megmagyaráztad.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.01. 15:19:12

@élhetetlen:

Ha most elűznénk minden idegen tőkét, mi lenne? katasztrófa.

Előbb fel kell hízlalni a nemzeti tőkét.

B60 2019.06.01. 15:25:32

Rogán cecília és sarki kati cége egy év alatt egy milliárd hasznot termelt. Nemnelég , hogy mocskos férjeik rabolnak még a ribancaik is lopnak rendesen.

Kopasz Szuzukis 2019.06.01. 15:32:29

@MAXVAL bircaman közíró: birkuci! A dicső magyar tőkés harmadannyit fizet az általa csak rabszolgának nézett melósnak, mint a külföldi tőkés.
A magyar tőke meg kizárólag rablógazdálkodással akar felhízni. Mindent lenyúlni, semmit sem visszaforgatni.

élhetetlen 2019.06.01. 15:52:46

@MAXVAL bircaman közíró: Mészáros már eléggé felhízott. Gondolod, hogy a balatoni szállodáiban, konkurencia nélkül majd osztrák szívnonalú bért fog fizetni az alkalmazottaknak, és jobb lesz a népnek? Legfeljebb vesz még egy külföldi focicsapatot, és arra költ, mert az tetszik a gazdinak. Vagy vesz adriai szigetet, meg yahtot, mert az jól jöhet valakinek. Vagy komolyan gondolod, hogy Orbán csak azért tömi pénzzel, közbeszerzésekkel, olcsó vásárlásokkal, hogy a haver gazdagodjon, nem csak Orbán vagyonkezelője? Persze, neki is jut. Vagy úgy gondolod, hogy Orbán felhízlal egy tőkés réteget önzetlenül, mert ez az ország javát szolgálja, és ott kuncsorog náluk, hogy adjanak egy kis pénzt, mert a két házának a rezsije nem jön ki a fizetéséből? Vagy hogy gondolod?

Kuglóf. Az 2019.06.01. 16:33:15

Ilyen az amikor a Gondolkodóból a kodó marad és az gondol kikapcsol.
1. Savanyú a szőlő.
2. A külföldi mindig jobb.
3. Minden jobb mint a hazai tulajdon.
4. Kivéve ha a tulajdonos balliberális.

Kuglóf. Az 2019.06.01. 16:37:10

@élhetetlen: IGEN. Mert ha nem teszi, NEM LESZ akivel dolgoztasson. Tudod ez egy ilyen, a marxisták által permanensen hangoztatott KAPITALISTA dolog.
Ha pedig BÁRKI kevesebbért fogja megcsinálni, akkor a tulaj kevesebbet fog fizetni.

Ezért takarítanak most a holland szállodába, ahol vagyok MONTENEGRÓIAK, és amikor Kentben voltam, akkor meg NEPÁLIAK.

Igen, azt is úgy gondolom, hogy Orbán felhízlal egy NEM BALLIBERÁLIS tőkés réteget, hogy ők szembeállhassanak velük. A többit meg megteszi majd a bides kapitalisták embersége vagy embertelensége, ahogy ez kérem a 300 éve "demokratikus" tőkés társadalmak teszik.
@Kopasz Szuzukis:

Kuglóf. Az 2019.06.01. 16:37:39

@élhetetlen: IGEN. Mert ha nem teszi, NEM LESZ akivel dolgoztasson. Tudod ez egy ilyen, a marxisták által permanensen hangoztatott KAPITALISTA dolog.
Ha pedig BÁRKI kevesebbért fogja megcsinálni, akkor a tulaj kevesebbet fog fizetni.

Ezért takarítanak most a holland szállodába, ahol vagyok MONTENEGRÓIAK, és amikor Kentben voltam, akkor meg NEPÁLIAK.

Igen, azt is úgy gondolom, hogy Orbán felhízlal egy NEM BALLIBERÁLIS tőkés réteget, hogy ők szembeállhassanak velük. A többit meg megteszi majd a bides kapitalisták embersége vagy embertelensége, ahogy ez kérem a 300 éve "demokratikus" tőkés társadalmak teszik.

Kuglóf. Az 2019.06.01. 16:57:46

@Kopasz Szuzukis: Hát persze. Mert ilyenkor a magyar munkaerő inkább szopik, semmint hogy elmenjen mondjuk a Lidlbe triplaannyiért pénztárosnak, vagy Ausztriába ötször annyiért kizsákmányolva lenni.

élhetetlen 2019.06.01. 17:07:25

@Kuglóf. Az: Tehát úgy gondolod, hogy a Balaton parti faluban, ahol nincs más lehetőség, majd a takarítónő nem vállalja a munkát, mert nem kap osztrák bért, és inkább éhen döglik, mert a tulaj majd hoz ukrán, olcsó takarítónőt, és ezért kell közpénzből felhízlalni az új tőkésosztályt, hogy ez így legyen. Ismétlem, közpénzből, nem saját erőből, saját kockázattal gazdagodott Mészáros sem. De szerinted ez normális.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.01. 17:23:31

@élhetetlen:

Amíg ben doninál a hazai tőke a gazdaságban, ne számíts változásra.

Olyan eset nincs a világon, hogy az idegen tőke gazdaggá tesz egy országot.

pizo 2019.06.01. 17:24:10

@Zoltán Rádi: Nagyon pontosan leírtad a helyzetet.

Zoli

felső határ nincs 2019.06.01. 17:59:15

@BiG74 Bodri: Ne hisztizz! Mi az hogy csak igy lehet? Van Orban meg Gyurcsany, nem voltal most 7vegen valasztani?

Mit ertetlenkedsz, Klara?

felső határ nincs 2019.06.01. 18:02:04

@élhetetlen: A nep mar most fel van emelve, es sokkal jobban el, mint 1990 ota barmikor.

Azaz ez nem ha vagy he, ez folyamatban van, ezert kap ki a buta ellenzek allandoan.

felső határ nincs 2019.06.01. 18:03:08

@élhetetlen: De ez te vagy, Klara. Az emberek meg Orbanra szavaznak.

felső határ nincs 2019.06.01. 18:04:36

@élhetetlen: "Az fel sem merül benned, hogy lehetne olyan kormány, amelyik a közpézt a köz javára költi?"

Gyurcsany lett a masodik, nem neztel TV-t 7vegen? Azaz nem lehetne, latod mi lett a Lehetmasbol, lofasz se lehet.

felső határ nincs 2019.06.01. 18:06:37

@B60: "Rogán cecília és sarki kati cége egy év alatt egy milliárd hasznot termelt. "

Probald meg ujra elolvasni azt a hirt, mert ilyen nincs benne.

Brix 2019.06.01. 18:26:56

@Pipas: "Mennyi az a brutális megdrágulás? 20% körül van 16 év alatt? "
Pipás, Te egy igazán félkegyelmű ember vagy...
" erős kereslet mellett jelentősen emelkedtek a lakásárak, éves szinten országosan 15,2 százalékkal, Budapesten pedig 22,9 százalékkal, ezzel a fővárosban emelkedett a túlértékeltség kockázata, az árak ugyanis meghaladják a makrogazdasági fundamentumok által indokoltat - áll a Magyar Nemzeti Bank (MNB) májusi lakáspiaci jelentésében. " Hozzá lehetne tenni , hogy ez csak a 2018-as év, de az a trend folytatódott 2019-ben is és már január óta is bekövetkezett vagy 10-20 %-os drágulás., ja, és már emelkedtek 2017-ben , 2016-ban , 2015-ben is ...Jössz itt nekem egy önkényesen kiragadott adatponttal , amihez hasonlítod a jelent, hogy mi volt 2006 - ban aminek a jelen helyzetre, trendekre semmi relevanciája nincs!
A probléma az, hogy Orbánék minden eszközzel azon, voltak , hogy elszabaduljanak az ingatlanárak, hiszen negatív a reálkamat , felesleges plusz likviditást tettek a rendszerbe- CSOK, és inflációs spirált gerjesztenek pl a forint gyenge árfolyamával , ami még több külföldi ingatlan befektetését segíti..
Az kisember viszont egyre nehezebben tud lakást vásárolni , mert nem kívánt ingatlanár - infáció van..
Ennek persze vannak nyertesei is: az ingatlanhalmozó budai nagypolgárság és a nagybefektetők. Valójában a többség inkább elszenvedi az egyre dráguló tulajdonhoz jutást és lakhatás emelkedő költségeit..

Brix 2019.06.01. 18:34:46

@MAXVAL bircaman közíró: "Előbb fel kell hízlalni a nemzeti tőkét. " Miből akarod felhizlalni a nemzeti tőkét okostojás? Hiszen már eddig is a mi vérünket szívták , rajtunk élősködnek...Miért jó az neked , ha továbbra is elsíbolják az összes fejlesztési forrást, ellopják az EU forrásokat, lenyúlják és koncesszióba adják a jövedelmező üzleteket, beleugatnak a gazdaságba? Nem veszed észre , hogy ez gusztustalan "elit" Rogánnétől Tiborcig csak a fejlődésünk gátját képező élősdi banda?

felső határ nincs 2019.06.01. 18:48:46

@Brix: "Miből akarod felhizlalni a nemzeti tőkét okostojás? Hiszen már eddig is a mi vérünket szívták , rajtunk élősködnek"

2010 minimalber netto 60 -------- 2019 netto 100
2010 atlagber netto 130 --------2019 netto 250

Kozben fizetjuk vissza az allamadossagot, az inflacio es a hitelkamatok osszehasonlithatatlanul alacsonyabbak mint 2010 elott.

Azaz Orbanek jol csinaljak, es okosan teritik a hasznot, nem csoda hogy Europa messze legsikeresebbb politikusarol beszelunk.

élhetetlen 2019.06.01. 19:11:26

@MAXVAL bircaman közíró: “Olyan eset nincs a világon, hogy az idegen tőke gazdaggá tesz egy országot.”Ez jó, egy kijelentésnek , amit tőled már megszokhattunk. “ De hogyan értendő ez arra, hogy Orbán milliókat költ arra, hogy ide jöjjön az idegen tőke? Az ország elszegényesítésén dolgozik?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.01. 19:14:11

@élhetetlen:

Akkor mutass országot, mely saját tőkésosztály nélkül gazdag lett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.01. 19:14:50

@élhetetlen:

"De hogyan értendő ez arra, hogy Orbán milliókat költ arra, hogy ide jöjjön az idegen tőke?"

Gazdasági kényszer.

élhetetlen 2019.06.01. 19:39:06

@felső határ nincs: “A nep mar most fel van emelve”. Persze, ha népből kizárod a szegényeket. Az sem számít, ha valaki azt mondja agy riportban, hogy de most kapott egy bözsi utalványt, amit előtte nem, és ő most elégedett a rendszerrel. Ez nem a nép felemelése.

felső határ nincs 2019.06.01. 19:57:11

@élhetetlen: 2010 minimalber netto 60 -------- 2019 netto 100
2010 atlagber netto 130 --------2019 netto 250

Mondom anyadnak hisztizz!

élhetetlen 2019.06.01. 19:59:11

@MAXVAL bircaman közíró: Nagyon el vagy tévedve. Mészáros tőkéjéből sosem lesz gazdag az ország. Egy olyan milliárdos, aki azt sem tudja mije van, semmiért nem dolgozott meg, és ilyet nyilatkozik, hogy Viktor mondta, hogy van ott egy eladó gyár, menjek, vegyem meg, ettől az embertől vársz felemelkedést?

élhetetlen 2019.06.01. 20:45:59

@felső határ nincs: Aha, minimál bér, átlagbér emelkedett, minimál nyugdíj nem, a közmunkások bére is biztosan sokat emelkedett, meg a tanároké is, a nyugdíjak 2,7 %-kal, a zöldségárak meg 15-100 %-kal. Persze, nevezheted hisztisnek azt, aki ezt látja vagy érzékeli, te meg vacsorázz statisztikát, ha jót tesz az emésztésednek.

kvadrillio 2019.06.01. 21:34:13

REMÉLEM EZ A SVÁJCI-UKRÁN KURVA GYILKOS WIKING NEM ÚSSZA MWEG !!!

MAGYAR NEMZET ONLINE...

ÉLETVESZÉLYES AKCIÓRA KÉSZÜL A NEMZETKÖZI BÚVÁRCSAPAT...

...A Magyar Nemzet úgy tudja, a szállodahajó kapitánya elleni gyanúsítás arra épül, hogy a Viking Sigyn hajózószemélyzetének a vízi KRESZ értelmében fel kellett volna vennie a rádiókapcsolatot a Hableány hajózószemélyzetével. Az áldozatul esett hajó hegymenetben, a parthoz közelebb, de a fősodorban szintén hegymenetben közlekedő Viking Sigyn előtt hajózott. A vízi KRESZ szerint a hátsó hajónak közölnie kell az előtte/mellette haladóval, hogy előzésére készül, és hogy melyik oldalon halad el mellette. A szállodahajó elektronikai navigációs rendszereinek adatai, a kormányállásban rögzített hangfelvétel azonban azt bizonyítja, hogy még csak kísérletet sem tettek a kapcsolatfelvételre, sőt a Viking Sigyn hangjelzést sem adott, amivel figyelmeztethette volna a környezetében hajózókat.

A gyanúsítást az a tény is megalapozza, hogy a Viking Sigyn az ütközés után még vagy fél kilométert haladt felfelé, majd félreállt, ám a fedélzetéről senki sem értesítette a hatóságokat arról, hogy mi történt. Emlékezetes, hogy a tragédiáról annak bekövetkezte után tíz perccel egy, a térségben hajózó turistahajó egyik utasa értesítette a hatóságokat, a mentést pedig civil hajók személyzete és utasai kezdték meg.

A szállodahajó ukrán kapitánya – egyik ügyvédje, M. Tóth Balázs szerint – a gyanúsítással szemben panasszal élt, tagadja, hogy szabályt szegett volna vagy bűncselekményt követett volna el.

kvadrillio 2019.06.01. 21:38:24

JAHHH.....A WIKING MEG KUSSOLT !!!!!

@kvadrillio:
"Olyan volt, mint a filmekben" - megszólalt a Hableány-tragédia bejelentője
nepszava.hu
Publikálás dátuma
2019.05.31. 17:13

Fotó: Draskovics Ádám / Népszava
Egy sétahajó utasa hívta a 112-t a vízbe esett embereket látva. Ám majdnem ő sem szólt a hatóságoknak: azt gondolta, már biztos tudnak a történtekről.
A Hableány sétahajó katasztrófáját egy magánszemély jelentette be a hatóságoknak, miután az arra járó hajóról észrevették a vízbe zuhant embereket. A 24.hu utolérte a bejelentőt, aki bár nem kívánt névvel nyilatkozni, elmondta mit tapasztalt. Mint mondta, ő az egyik közelben haladó városnéző hajón utazott, és a parlament környékén jártak, amikor arra lett figyelmes, hogy hajóroncsok – székek, asztalok, fadarabok – úsznak a hajójuk körül. Ekkor azt hallotta a hajó egyik matrózától: "felborult a Hableány, menteni fogunk".
Ezután sokkos állapotban hívta fel a 112-es segélyhívót, amit először nem is akart tárcsázni, mert azt gondolta, hogy a hatóságok már úgyis tudnak a balesetről. Szerencsére mégis a hívás mellett döntött. Mint nyilatkozta:
""az volt a megdöbbentő, hogy a segélyhívó munkatársa nem tudott a történtekről. Közöltem vele, hogy felborult egy hajó és emberek vannak a vízben"."

A hajó, amelyiken ő utazott, két embert mentett ki. "Bár én nem láttam, a kapitány azt mondta, hogy holttesteket is sodort a víz" - tette hozzá. Az estére úgy emlékszik, az olyan volt, akár a filmekben.
A Hableány - fedélzetén 33 utassal és két fős legénységgel - szerda este süllyedt el, miután legázolta a Viking Sygn nevű szállodahajó. 7 embert mentettek ki, 7 utas meghalt, 21 embert keresnek. A hatóságoknak egyelőre fogalma sincs arról, hogyan emeljék ki a roncsot, vagy hogyan kutassák azt át.

kvadrillio 2019.06.01. 21:43:13

NAJAHHHHH........

Közös cége van a magyar államnak és a Vikingnek
nepszava.hu
Publikálás dátuma
2019.05.31. 16:14

Fotó: Népszava
A Mahart Passnave elég jól teljesített az elmúlt években, a cég a most megjelent 2018-as éves beszámolója szerint tavaly több mint 3,4 milliárd forintos bevétele és egymilliárd forint feletti adózott eredménye volt.
Nem lesz egyszerű dolga a főpolgármesternek, ha szabályozni akarja a Budapest belvárosi szakaszán megnövekedett szállodahajó-forgalmat, mivel a szállodahajó-biznisz egyik legnagyobb szereplője és haszonélvezője, a Viking Cruises egy magyar kft.-n keresztül közösen tulajdonolja a Rogán Antalhoz tartozó Magyar Turisztikai Ügynökséggel a legfőbb dunai hajós céget, a Mahart Passnave-t – írja az Index.

A portál kiemeli: a Mahart Passnave-t 2013-ban vásárolta meg a magyar állam számára a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő. Idén márciustól a cég feletti tulajdonosi jogokat az állami Magyar Turisztikai Ügynökség gyakorolja, amelynek részvényesi jogai a miniszterelnök kabinetfőnökének, Rogán Antalnak a kezében vannak. A Mahart Passnave több mint harminc hajóval rendelkezik, de nem ez a fő értéke, mivel a hajók jelentős része elavult és öreg. Az igazi érték a cég kezében levő 70 kikötő, közöttük számos belvárosi kikötő, azaz a budapesti hajókikötők túlnyomó része.

A Mahart Passnave elég jól teljesített az elmúlt években, a cég a most megjelent 2018-as éves beszámolója szerint tavaly több mint 3,4 milliárd forintos bevétele és egymilliárd forint feletti adózott eredménye volt. A cég a legtöbb bevételt külföldről szedi, az „exportértékesítés nettó árbevétele” 2,1 milliárd forint fölött járt, a hazai bevétel pedig 1,33 milliárd körül. A Viking Cruises magyar leánycége, amely tulajdonos a Passnave-ban, szintén elég szép profitot termel, 574 millió forintot tavaly. Értékesítést viszont gyakorlatilag nem végez a cég, az ebből származó bevétele mindössze 234 ezer forint a beszámolója alapján. Ehelyett ún. pénzügyi műveletekből van bevétele a cégnek, tavaly több mint 590 millió forint. Ebből a cég üzleti tevékenysége elvisz 15 millió forintot veszteségként, így jön ki az 574 millió körüli nyereség – teszi hozzá az Index.

NU, AKKOR SEHHH ÚSZHATTYÁK MEG !!! BASSZAMEG !

felső határ nincs 2019.06.01. 21:43:16

@élhetetlen: Most volt 7vegen 2/3, mer nem szavaztak a zellenzekre?

Anyadnak hiszteriazz

Zoltán Rádi 2019.06.02. 01:44:05

@felső határ nincs: Én nem csipem a fideszt, meg amit képviselnek. De amúgy általában igy vagyok a politikusokkal, csak őket még kevésbé :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.02. 06:18:23

@élhetetlen:

Idegen tőke = profit kimegy.
Hazai tőke = profit marad.

Ilyen egyszerű ez.

Célkereszt 2019.06.02. 10:20:22

@MAXVAL bircaman közíró: Azt kell mondanom, hogy jobb. Munkakultúra, humánum, amelyek egy sültparaszt tanyáján nem adatik meg a jobbágynak.

Célkereszt 2019.06.02. 10:25:49

@MAXVAL bircaman közíró: Thatcher is megmondta:

"A problémáikat a társadalomra hárítják. És, tudja, társadalom, mint olyan nem létezik. Csak egyes férfiak és nők léteznek és családok. És egyetlen kormányzat sem tud bármit is elérni másképp, mint az embereken keresztül, és az embereknek magukról kell gondoskodniuk elsősorban. Kötelességünk gondoskodni magunkról, majd gondoskodni a felebarátainkról is." Ez így van.

Célkereszt 2019.06.02. 10:42:41

@MAXVAL bircaman közíró: Nem! Ha őszintén önmagadba nézel, akkor rájössz, hogy alig volt olyan eset, amikor valakivel közösséget éreztél, aki nem a családodhoz tartozott, vagy amikor egy idegen közösséget érzett veled. Én magam alig találkoztam ilyen esettel az életemben. Talán a gyermekkori barámaimmal. Csak a családod, akikben megbízhatsz. Nem véletlen, hogy aki nem olyan családban nőtt fel, hogy amiben megtapasztalta volna ezt,az traumatizált felnőtt lesz.

Dan da Man 2019.06.02. 11:03:48

A sok faszszopó ugat itt, hogy lipsik meg Gyurcsány meg bezzegazorbán, de egy dologról nem esett szó 100 kommentben - amiről a bejegyzés szólt: hogy miért nem látom én sem azt, hogy a rogánné meg a tiborc meg a mészáros (és főleg a mészáros) adakozik, vagy létrehoz egy alapítványt hátrányoshelyzetűeknek, vagy akár csak egy kibaszott kutyamenhelyet támogat.

Tudom, tudom, ők ezt titokban csinálják...

De miért is?

Nem kéne az embereknek ösztönző példát mutatni azzal, hogy azt mondják: "adtam 1 millió forintot egy humanitárius/filantróp célra, és arra kérek mindenkit, hogy tegyen ő is így. Nekem van miből, mert milliárdos osztalékom van, tehát ha te nem tudsz, akkor elég 100 forint is, mert a sok 100 forint is sokat ér a végén. Legyünk emberek magyar embertársainkkal, akik nem migránsok, nem zsidók, nem buzik, nem minden mások - csak ugyanúgy a mi kutyánk kölykei, akiknek nem jött be az élet".

Arra kérném a kedves idekommentelő faszfejeket, akik itt rommá verik a faszukat a "sokadik kétharmad" miatt, hogy linkeljenek 3 cikket akármelyik médiából, amelyik arról ír, hogy az általuk imádott vezír és csatlósai milyen jótékony megnyilvánulást fejtettek ki az országban. Megkötés: a saját meg a haver sportcsapatának a támogatása nem ér.

Hát ez a baj ezzel az új arisztokráciával, hogy még a látszatát sem akarják fenntartani, hogy nem CSAK és KIZÁRÓLAG ők a fontosak ebben a kibaszott országban, mindenki más meg le van szarva, és vagy szerencsés, vagy darwin áldozata. A megvalósult kapitalista rémálom...

Célkereszt 2019.06.02. 16:28:27

@MAXVAL bircaman közíró: Hát persze, együttműködés van az emberek között. Kényszerből, ritkábban önkéntesen. Közösséget az emberek hazudnak maguknak. Csak individumok léteznek.
süti beállítások módosítása