Mindenki gondol amit akar. Egy darabig.

Önállóan Gondolkodó

Önállóan Gondolkodó

NER lovagnak jelentkezem - piaci rést találtam!

2019. június 17. - Önállóan gondolkodó

imagespenz.jpg

Nem tehetek róla. 

Vonz az a fajta társadalom felettiség, az a diszkrét érinthetetlenség amit a mai magyar sikeres üzletemberek világa hordoz magában. Szandál helyett sportautó, a villamosként megélt magánrepülőzés, az olasznál olaszabb ruhák, és a franciábbnál franciább életérzés......ahh. A kis tököm fene fog állandóan inget vasalni este későn vagy hajnalban, meg keresni a zokni párját csipás szemel, nem is beszélve a szuper-csóró instant kávéról halál álmosan hatkor. Azt a megalázó tényt meg hagyjuk is, hogy 7 950 forintért tankol az ember, mert a nyolcezerhez hiányzó ötven forintot eleve a pénztárosnak szánja. Ez a legalja, maga a nyomor. Kapanyelet akarok kilógatni a csak nekem lyukasra készített G Merci hátsó ablakán, és olyan tetőt, amibe eleve be vannak marva a gumipók akasztói. 

Persze ezért tenni is kell, ki is ötöltem, hogy férkőzhetnék be a felcsúti és/vagy székesfehérvári "ZSÉ" középbe.

Teljesen NER konform módszer, kis ötlet, nagy pénz.

A jelszó: papír. Mert a titok nyitja nem más, mint olyan eszközt kell egyedüliként gyártani a magyar államnak, amit mindenki használ, és ha tetszik, ha nem, fizet érte. Közvetve, vagy közvetlenül, az mindegy. Fogyjon, az a lényeg. Nos tehát, az eljárás a következő: 

  1. betipegek az Eximbanhoz, hogy a saját erőt finanszírozza meg egy nyomdai gépsorra. Nem kell semmi nagyon drága meg bonyolult, csak olyan, mely képes minden egyes papír sarkára átlósan, éppen csak úgy 1-1,5 centi szélességben egy magyar nemzeti színekből álló csíkot nyomni. Esetleg, ha már eleve elképesztően nagyvonalú akarok lenni, akkor találok erre valami EU-s forrást. A hecc kedvéért;
  2. feltipegek a Várba, odamegyek az Osztályfőnök Úrhoz, és megkérem, hogy az ottani személyzet erre a papírra nyomtassa a hivatalos leveleit harmincegy napon át. Senkinek fel nem fog tűnni, sima ügy;
  3. várok szépen csendben harmincegy napot. Addig még keresgélem a zoknikat reggel meg arccal esem este az ágyba, feltűnésmentesen, mint minden rendes ember. Átszellemülésül megnézek néhány m1 híradót, bemelegítésképpen;
  4. a 32. napon aztán ismét feltipegek az Osztályfőnök Úrhoz, és megbeszélem vele, hogy akkor innentől kezdve minden egyes hivatalos helyen, legyen az kormányhivatal, polgármesteri hivatal, kórház, iskola, bármi, csak és kizárólag olyan papírra lehet bármit nyomtatni, de tényleg bármit (értsd: mindent), melynek a sarkában ott a kis nemzeti színű csík. Nincs azzal semmi baj, sőt, még jópofa is szerintem - és ezzel minden későbbi támadást ki is védtem, mert hát ha bárki beszól, az bizony nemzetellenessé lesz ott helyben;
  5. a "mindent erre nyomtatni" alatt a csekktől az igazoláson át a receptig értek mindent - csak, hogy mindenkinek világos legyen még egyszer;
  6. mindennek megfelelő kezelése érdekében természetesen megkérem T. Osztályfőnök Urat, hogy valamelyik Fidesz vagy KDNP országgyűlési képviselőnek adja ki "kérésként", hogy  terjesszen be egy törvényt mely szabályozza, hogy a kihirdetéstől számított 60. naptól kezdve mindennemű hivatalos iratot, dokumentumot, receptet, bármit, amit az állam bármely szerve ad ki a kezéből, azt csak olyan, nemzeti színű mintával ellátott papírra lehet nyomtatni, melyet olyan beszállítótól szereznek be, aki legalább 30 napon keresztül a Miniszterelnökség számára már szállított ilyet. Persze tenné ezt egy úgy nevezett saláta törvény-csomagon belül, mert hát minek ezt túl ragozni;
  7. ettől kezdve van 60 napom leszerződni a teljes országgal, felvenni még több hitelt az Eximbanktól mert hát ugye megbízás az már van dögivel, és kiszámolni, hogy kétszer, vagy háromszor drágábban adjam-e a portékám, mint bárki más tenné azt a piacon;
  8. alkalmaznék néhány teljesen ismeretlen embert, akit maximum az elmúlt 35 évből ismerek, szabad szemmel alig látható 7 számjegyű nettó bérérét, és ellátnám őket szolgálati 3 500 köbcentivel és esetleg némi cafetériával;
  9. a hecc kedvéért tőzsdére vinném a céget;
  10. végül megkérdezném Osztályfőnök Urat, mennyire elégedett. Mondjuk ezt inkább havonta. Papír alapon.

Hát, nagyjából ennyi lenne. Néha esetleg vállalkozói bál, operaelőadás, hasonlók. Évente 2 hónapot még Magyarországon is lennék. Az is tejesen ok, ha 5-6 év múlva Mészáros Úrnak is megtetszik az ötlet, és megkér, adjam el neki némi diszkonttal. Boldogan.

Be kell látni, nem nagy mutatvány, kis ötletesség, kis magyaros finesz, némi jó szerencse, hit, és esetleg Orbán Viktorhoz némi közvetlen és személyes szál. Semmi több. Ez ma mindenkinek megvan, hiszen pont ő mondta: Ő minden magyar miniszterelnöke szeretne lenni. 

Na, hát akkor az enyém is.

Mikor mehetnék fel a siklóval egy fél órácskára Önhöz, Miniszterelnök Úr? Lenne egy jó ötletem.... 

Sz G

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolhatod.blog.hu/api/trackback/id/tr3914899120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 09:06:39

Ez a jelenség azóta van, mióta kitalálták a politikát.
Semmi magyar és semmi jobboldali nincs a jelenségben.

Az ellenzék vezéregyénisége éppen így lett milliárdos, bizonyos Gyurcsány nevezetű, aki az anyósa által intézett kölcsönből találta ki, hogy bagóért vesz timföld gyárat, amit majd elvezetget.

Pan Modry 2019.06.18. 09:15:27

@Minden ballib bérretteg:

Gyurcsany vagyona nehany milliard HUF, Tiborcze ennek tizszerese, Meszarose megegy nagysagrenddel tobb.

Igen, azert vagy fidesz szavazo mert ilyen faszsagokat irsz!

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 09:20:16

@Pan Modry:

Értem hogy egy hivatásos Gyurcsány seggynyaló a gazdit érintő lopások tényét élből tagadja, de ettől még bizony Gyurcsány volt aze lsők között, akik rendszerváltáskor a fent leírt módon gazdagodott meg.

Megjegyzem Orbánnak tizedannyi vagyona sincs mint Gyurcsánynak.

Pan Modry 2019.06.18. 09:29:53

@Minden ballib bérretteg:

nem kedvelem Gyurcsanyt, csak a tenyeket irtam le. Gyurcsany egy szemet alak, de ez a szemet alak sem tomte nepotista modon a sajat pereputtya rokonsagat ugy mint orban.

Attol hogy itt faszsagokat bertrollkodsz es relativizalsz attol meg amit irsz az baromsag marad.

Azt mondod ilyen a politika mashol is? Merkel melyik rokona lett allami megrendelesekkel milliardos?

Hulyegyerek! Ha velem akarsz trollkodni akkor ahhoz egy picit edzened kell!

pioneer2016 2019.06.18. 09:33:11

Orbánnál és közeli sleppjénél nagyobb tolvaj, nem volt még a rendszerváltás óta.

Fülig José 2019.06.18. 09:36:57

@Minden ballib bérretteg: hogy jön ide a gyurcsi, féreg..? ARRÓL MAGYARÁZZ HOGY A GAZDÁD ELLOPJA A VILÁGOT. IS.

pioneer2016 2019.06.18. 09:37:23

@Minden ballib bérretteg: "Megjegyzem Orbánnak tizedannyi vagyona sincs mint Gyurcsánynak."

Orbán nevén valóban nincs sok mérhető vagyon. Neki saját vagyonkezelője van, úgy hívják, Mészáros Lőrinc.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 09:38:18

@pioneer2016:

Na ja.. Ez a lopós duma bejött már 9 éve meg 5 éve és 1 éve is.. Jaaa mégse.. :DDD

Az egyetlen különbség hogy GYurcsány és az MSZP-s tolvajok százmillákért cserébe tolták a milliárdokat az Alstomnak, Strabagnak, külföldi multiknak, Orbánék meg ingyen adják a melót a haverjaiknak, akik a pénzt itt fektetik be.

A különbség zongorázható, akár az államháztartási hiányt, GDP növekedést, munkanélküliségi rátát, reálbérerket, lakossági eladósodást, banki alapkamatot, inflációt, ... nézzük.

Az elkúrók alatt az EU legszarabbjai voltunk, most meg középmezőnyben vagyunk.
De a legröhejesebb, hogy a magadfajta Gyurcsány seggnyalók meg jönnek a GYurcsány nevű főtolvaj megbízásából a lopós dumával.

Pan Modry 2019.06.18. 09:39:38

@Fülig José:

ugy jon ide hogy relativizal, azt hiszi mindenki annyira hulye mint egy atlag fidesz szavazo es majd ezt a szart beveszik.

Igazan johetne egy magasabb szintu troll ide a trollgyarbol, mert ez a fasz (@Minden ballib bérretteg)a negyaltalanos szint. vannak nala tehetsegesebb trollok is, bar oket sem tul bonyolult legyalulni egy vitaban. :D

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 09:39:38

@pioneer2016:

Ez kb annyira igaz, minthogy Gyurcsány vagyonkezelője a Soros Gyuri.

S. Baldrick 2019.06.18. 09:40:45

@Minden ballib bérretteg: Annak a bizonyos Gyurcsány nevezetűnek a timföldgyára olyan termékekkel házal a világpiacon, amelyekre van kereslet. Ő a piacból él meg, a Geci és pereputtya leginkább az adófizetők által finanszírozott közbeszerzésekből. Nagy különbség...

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 09:41:19

@Pan Modry:

Nem volt vita. Megemlítettem, hogy a gazdid, a timföldgyárát éppen úgy vette, ahogy az a cikkben le van írva. Te meg a mocskos tolvajt véded, és a tényeket tagadod.
Ez a dolgod.

www.origo.hu/itthon/20180205-gyurcsany-ferenc-apro-piroska-stroman-kisz-mszp.html
Apró Antalnak még a fia is titkosszolgálati főnök lett – a szovjetek nagyon figyeltek arra, ki kerül ilyen helyre –, de a lánya, a későbbi Gyurcsány anyós, Apró Piroska is hamar bizalmi állásokat kapott a titkosszolgálatok felügyelte külkereskedelemben. A csóró pápai fiú, aki harsány erőszakosságával tűnt ki a többi kiszes, ifjúkommunista közül, jól jött strómanként Apró Piroskának.
Az anyós Horn Gyula titkárságának vezetőjeként jutott az irdatlan vagyonhoz.
Ekkor szerzett meg a családnak több fontos gyárat, vállalatot, méghozzá olyan milliárdokat termelő területen, mint a magyar timföldgyártás.

Pan Modry 2019.06.18. 09:41:21

@Minden ballib bérretteg:

szedd mar ossze magad szar az ervelesed, szar a hasonlatod, kurva gyenge vagy! kerd meg egy ertelmesebb kollegadat a trollgyarban hogy ezt a postot vigye, te tul primitv vagy ehhez. Ertem mit akarsz irni, csak szar! Lehet ezt a trollkodast jobban is csinalni!

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 09:42:46

@S. Baldrick:

A tetves kis Gyurcsányod egy mocskos kis komcsi tolvaj, aki lenyúlta az államtól a timföldgyárat bagóért.

Fülig José 2019.06.18. 09:46:05

@Pan Modry: ja,dehogy, ez a f@sz a zorigó értékesítője, mingyá jönnek a linkek, hogy megírta a "A" portál, bizony... annyi esze van, hogy a segglyukát keveri az orrlyukával, valami félnyolcéves fidelitaSS patkány, szarukeretes kockafejjel. egy igazi kudarc. az érvrendszere a "..mer a gyurcsány is"- ig tart. ott is kezdődik. ennyi.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 09:46:20

Nem árt tudni, hogy Gyurcsány nemcsak a Timföld ggyárat lopta.
Kicsit még maradok a témán, mert láthatóan a trolljait bosszantja hogy a gazdi viselt dolgait leírom.. :DD

Már milliárdosként is belefogott az adócsalás művészetébe:
index.hu/belfold/gyuszoda0509/
Családi használatra építette Gyurcsány Ferenc cége a kormányfő rózsadombi villájának uszodáját, állítja a Magyar Nemzet. Az újság birtokába került dokumentumok szerint ugyanis az építési engedélyt nem a Fittelina Kft., hanem a miniszterelnök felesége, Dobrev Klára kérte az építési hatóságtól még 1996 januárjában.

Mindenki hozzájárult a családi uszoda építéséhez
A lap közli annak a dokumentumnak a szkennelt másolatát, mely szerint Apró Piroska és Dobrev Péter társtulajdonosok arról nyilatkoznak, hogy hozzájárulnak egy "családi uszoda" építéséhez.

Az épitési engedély-kérelemben az szerepelt, hogy családi kikapcsolódás biztosítására szeretnének egy 60 négyzetméteres, feszített víztükrű medencét. Ennek ismeretében a Magyar Nemzet szerint kérdés, hogy a beruházásra valóban a Fittelina Kft. üzleti tevékenysége érdekében volt-e szükség, vagy az magáncélokat szolgált.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 09:47:19

@Fülig José:

Vedd már észre, hogy az ellenzék vezetője a gennyes kis Gyurcsány nevű elkúród ! :DDDD

Fülig José 2019.06.18. 09:47:25

@Minden ballib bérretteg: hehe, nyomi. nem veszed észre hogy nevetség tárgya vagy, gyíkarc...? gyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsánygyurcsány

Visceroid 2019.06.18. 09:48:27

@pioneer2016: "Neki saját vagyonkezelője van, úgy hívják, Mészáros Lőrinc. "

Ok. És az ő vagyonát ki kezeli? Volt már erről egyébként fejtegetés, mert ugye Lölő csak a nevét adja, de azt a végeláthatatlan cég- és egyéb vagyonhalmazt valami értelmes embernek (vagy embereknek) is kezelniük kell. Ők vajon kik lehetnek?

pioneer2016 2019.06.18. 09:48:44

@Minden ballib bérretteg: "http://www.origo.hu/itthon/20180205-gyurcsany-ferenc-apro-piroska-stroman-kisz-mszp.html"

Ha az Origóval példálódzol, azzal már eleve hiteltelen vagy.

Ekrü 2019.06.18. 09:49:57

@pioneer2016:" Orbán nevén valóban nincs sok mérhető vagyon. Neki saját vagyonkezelője van, úgy hívják, Mészáros Lőrinc. "-Már bocs ,de nagyon hülyének kell ahhoz lenni,hogy valaki ezt a maszlagot bevegye.Szerinted létezik olyan ostoba ember aki a saját vagyonát ráíratja egy tök idegen emberre (na jó,ezek szerint téged kivéve...)?Elárulom ,még családtagra se nagyon.Mert mi van akkor ha az a barát/családtag hirtelen meghal?Vagy csak épp összevesznek?

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 09:52:11

@pioneer2016:

Nem a tények leírója tehet róla, hogy a Gyurcsány nevű gazdid egy mocskos kis tolvaj.

index.hu/belfold/altus1125/
A bolgár kapcsolat
Gyurcsány Ferenc anyósa, Apró Piroska és annak férje, a bolgár származású néhai Dobrev Péter voltak a Franciaországban nemrégiben hűtlen kezelés és más bűncselekmények miatt elítélt Biszer Dimitrov bolgár származású üzletember ­ a Gigastorage-ügy­ magyar kapcsolatai. Dimitrov francia közpénzek elsíbolása miatt állt bíróság előtt, de bottal ütheti befektetése nyomát két magyar üzleti partnere, a Magyar Nemzeti Bank egykori bécsi leányvállalata, és az akkor OTP-tulajdonú Hungarian Finance and Trade Corp., amelyek összesen 10 millió frankot vesztettek a számítógépes merevlemezek gyártására alapított belfort-i Gigastorage SA-n.
A Dobrev­-Dimitrov-kapcsolat egy cégen érhető tetten. Az egykor Bulgáriában aranyifjúként, Sztojko Dimitrov nagy hatalmú titkosszolgálati tábornok fiaként nevelkedett Gigastorage-vezérigazgató korábbi munkahelye leányvállalatot alapított Budapesten, s a cég ügyvezetője Dobrev Péter lett. A kft egy ideig részvényese volt a jelenleg végelszámolás alatt álló S-Komplex Nemzetközi Biztonságvédelmi Rt.-nek, amelynek egyik alapítója ifjabb Apró Antal volt.

Pan Modry 2019.06.18. 10:00:00

@Minden ballib bérretteg:

ez a post a NER lovagokrol szol, nem gyurcsanyrol. Meghaladja a szellemi kepessegeidet hogy a temanal maradj?
De a kedvedert leirom, gyurcsany egy fasz, orulok hogy nem o a miniszterelnok, de ugyanugy orulnek ha ez a tolvaj orban is elhuzna a francba!

irtam mar hogy hagyd abba a relativizalast, mert ez nem az a szellemi szint ahol ezt beveszik. kerlek add ad az egyik kollegadnak ennek a postnak a trollkodoasat, mert te unalmas es buta vagy! Szarok az erveid, na!

pioneer2016 2019.06.18. 10:00:13

@Visceroid: "Ők vajon kik lehetnek?"

Természetesen átvitt értelemben gondoltam a Mészáros féle vagyonkezelést. Természetesen Ő csak a névadó, ezt a bonyolult vagyont nyilván nem kezeli. Gázszerelői múlttal ez nyilván nem lehetséges. Ehhez ott vannak a Fidesz-közeli ügyvégi irodák és vagyonkezelő cégek és üzletemberek.
De szerintem ezt Te is tudod.

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.18. 10:02:50

@Minden ballib bérretteg: "Az anyós Horn Gyula titkárságának vezetőjeként jutott az irdatlan vagyonhoz.
Ekkor szerzett meg a családnak több fontos gyárat, vállalatot, méghozzá olyan milliárdokat termelő területen, mint a magyar timföldgyártás."

Hát igen, vannak akiknek van elég tudásuk a vagyon működtetéséhez. Vannak, akik meg olyan építőipari cégekkel nyúlnak le milliárdos osztalékokat, amelyiknek csak egy alkalmazottja van. Viszont az egész ország éptőipari alvállalkozó. Elég megnézni az éves mérleget. Persze ahhoz s iész kell. Gondolom abból neked nem sok jutott, ezért beszélsz vadakat.

Mellesleg a kőbányát az öreg hogy is szerezte? Nem lopta, azt tudjuk.

Egyébként Mészáros úrról pont tegnap dicsekedett egy beosztotja, hogy ő nem szól bele a bankja ügyeibe. Én sem g gázvezetéket szerelni. Igaz nincs is ilyen vállakozásom.

Egyébként a fideszes önkormányzatok már 2010 előtt is alkalmazták ezt a trükköt az önkormányzati közbenemszerzéseknél. Van aki egészen magas poziciót is kiérdelem a közpénz felügyelete terén.

arabok balrol 2019.06.18. 10:07:38

Nem adatott mindenkinek uzleti tehetseg.

arabok balrol 2019.06.18. 10:10:45

@pioneer2016: "Természetesen átvitt értelemben gondoltam a Mészáros féle vagyonkezelést. Természetesen Ő csak a névadó, ezt a bonyolult vagyont nyilván nem kezeli. Gázszerelői múlttal ez nyilván nem lehetséges. "

csomo melos multu milliardos van mo-n, ott van mindjart a disznopasztor csanyi

meszarossal gondolom az a baj, hogy nem dob csontot a lipsiknek, meg hogy felcsuti polggi, de kulonbben van meg kb. 99 ilyen kategorias magyar uzletember

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2019.06.18. 10:12:13

Itt egy újabb topik,
Hogy a .... lopik?

(Nem merek nevet írni, mert elvisz a TEK!) ;-)

Pan Modry 2019.06.18. 10:15:40

@arabok balrol:

Meszarossal az a baj hogy egy mocskos tolvaj, a tobbivel is baj van, de o lopta a legtobbet! Ruhellem azokat is akik a szocik idejen szedtek meg magukat, csak a tenyszeruseg kedveert.

De ha te azt akarod hogy tovabbra is ellopjak a magyarok penzet akkor hajra, vedjed csak oket. De ne csodalkozz hogy ertelmes ember nem fog polgarkent tekinteni rad, hanem csak ugy mint egy szaros kis szolga!

arabok balrol 2019.06.18. 10:17:21

"Gyurcsany vagyona nehany milliard HUF, Tiborcze ennek tizszerese, Meszarose megegy nagysagrenddel tobb."

1.Gyurcsany miniszterelnok volt, Tiborcz es Meszaros nem. Persze biztos loptak a vagyonukat, csak ezt nem artana bizonyitani, valoszinusiteni, hisz a kutyat nem erdekli alapbol mi esikk ki a szektas ellenzekiek szajan.

2. Nem mind1, hogy a politikai elit az orszag hasznaibol veszi le a %-at, mint a Fidesz, vagy nem csinal semmi hasznot, csak szetqr mindent mint a bolsilipsik. Szerintem.

pioneer2016 2019.06.18. 10:18:21

@arabok balrol: "de kulonbben van meg kb. 99 ilyen kategorias magyar uzletember"

Akkor én le vagyok maradva. Mondj még legalább tíz Mészáros kategóriájú üzletembert, aki alig 6-8 év alatt lett az ország leggazdagabb embere.

BiG74 Bodri 2019.06.18. 10:18:42

@Minden ballib bérretteg:
Igazad van, hogy a motim suinte lopásként került gyurcsánykához. Viszont a motim piaci cég, nem a cikkben szereplő aljas eljárásból él, működik.

BiG74 Bodri 2019.06.18. 10:20:56

@arabok balrol:
Nem érzed, hogy miközben mosdatod a szart, hogyan málik szét az ujjaid között?

arabok balrol 2019.06.18. 10:21:37

@Pan Modry: Persze persze tolvaj, hat ennyit mar 2 valasztassal ezelott tudtatok. Azota is mentek a kuka fele. Lehet hogy valamit ujitani kellene.

Megsugom, meg ha tolvaj is, en szemelyesen ismerek embereket, akik nala dolgoznak a komaromi hidprojekten (marmint o az egyik tulaj az epito cegben), es ott egy mernok 1,5et keres havonta. Azaz jol fizeti az embereit, multi szinten, ha nem jobban. Gondolom ez is feltetele annak hogy kozbeszerzeseket nyerjen.

arabok balrol 2019.06.18. 10:27:12

@pioneer2016: Ugy ertem vagyonilag. Kb. 15-20 mrd kell a top100ba keruleshez. Ebbol, aki az epitoiparban erdekelt, az mindenkepp csakis kozbbeszerzesekbol tud szakitani, azaz eleve gyanus.

De hat itt visszaemlekeznek mondjuk 5 evvel, hogy mennyire imadta az ellenzek Simicseket, amikor az Orban ellen fordult, holott o pont azt csinalta mint Meszaros, kozepitkezeseket. Azaz, tokmind1 ki lesz hatalmon Mo-n, mindig ez fog menni.

Innentol pedig, az szamit ki kepes sikeresen iranyitani az orszagot, hat nem a fuggetlen szakerto ellenzek, evvan.

pioneer2016 2019.06.18. 10:28:13

@arabok balrol: "(marmint o az egyik tulaj az epito cegben), es ott egy mernok 1,5et keres havonta"

Közpénzből (adóforintjaink) és EU-s pénzekből nem nagy kunszt jó fizetéseket adni.

Orbán veje 2019.06.18. 10:30:30

@arabok balrol: @Minden ballib bérretteg:

Haver! Ma is elfelejtettél hazudni a tiborcz gyerek 35 milliárdjáról. Meg mészáros stróman százmilliárdjairól. Szedd már össze magát te gerinctelen fizetett orbánpropagandista, vagy különben kibasznak az állásodból, oszt mehetsz közmunkásnak. És amilyen hitvány szaralak vagy a közmunkások két nap alatt agyonvernek lapáttal, mert közöttük is csak lopnál, meg hazudoznál.

nemecsekerno_007 2019.06.18. 10:43:32

Ez is a szokásos suttogó propaganda, lebegtetett információk, feltételezések...
Ettől nem fog a patás megbukni...

arabok balrol 2019.06.18. 10:44:07

@pioneer2016: ocs, de a kutyat nem erdekli, mibol fizetik a jo fizetest.

260as arfolyamon a netto atlagfizetes 500 euro volt 9 eve, ma meg 320as arfolyamon 800. Azaz mindenkinek jut a jobol. Eleg nehez elmagyarazni ertelmes embereknek, hogy abbol no a fizetes, es csokken az adossag, amit Meszarostiborczorban ellopott.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 10:46:06

@Pan Modry:

Tévedés.. Ezt a posztot egy Gyurcsnyista gyűlölködő fizetett csinovnyik írta, csak kurva nagy öngólt lőtt, hisz a legismertebb tolvajok egyike, aki a leírt módon gazdagodott meg, az éppen az ellenzék vezére, akit Gyurcsány Ferencnek hívnak.

Fellegjáró Marci 2019.06.18. 10:46:09

Megoldás: 89' után akinek köze volt a politikához és él még BÖRTÖNBE!

BiG74 Bodri 2019.06.18. 10:47:20

@nemecsekerno_007:
Miért meg kellene buknia?

Amúgy a suttogó propaganda az tényleg aljas, olyan mint mondjuk a közpénzből fizetett médiákban üvöltözni hazugságokat heteken keresztül, aztán egy 5x3 cm -es részen lehozni, hogy bocs, de hazudtunk!

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 10:48:11

@BiG74 Bodri:

Nem érzed milyen röhejes, hogy változásként, és megmentőként a főtolvaj Gyurcsány nevű elkúró férget emelitek piedesztára ?

BiG74 Bodri 2019.06.18. 10:49:52

@Minden ballib bérretteg:
Az idő elhaladta már a gyurcsányt és titeket. A jelenlegi legnagyobb tolvajok 9 éve regnálnak, annak ellenére, hogy minden épeszű ember tudja ezt.

arabok balrol 2019.06.18. 10:50:24

@Minden ballib bérretteg: Annal jobb, hogy megint Fegyencek lettek az ellenzek vezere.

Ez biztositja a Fidesz-kiralysagot orokre.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 10:51:11

@Orbán veje:

Biztos kurva szar lehet manapság Gyurcsány oldalán baloldaliságról hazudozni, közmunkásokkal ijesztgetni akkor, mikor épp a legkisebb falvak, legszegényebb települések, és maguk a közmunkások is elsősorban Fidesz szavzók, és az elkúró ballib geci tolvajoktól hánynak leginkább.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.18. 10:51:12

Ezt a ballibeknél próbáld szerintem. Ott van az, hogy csak a pénz számít.

Orbán veje 2019.06.18. 10:51:39

@Minden ballib bérretteg:

Haver! Majd elfelejtettem! Ha orbán ráhelnek csak a karórája 12 milla, akkor mit gondolsz hány száz milliárdot lophattak össze tiborcczal?

35 milliárdról már tudunk! Ezt röpke 5 év alatt lopták össze! De énszerintem van az simán 100 milliárd is, hiszen ezek a fideszes tolvaj gazemberek egy év alatt többet lopnak, mint az elmúlt 60 évben az összes párt együtt véve, ide értve a komcsikat is.

pioneer2016 2019.06.18. 10:52:00

@arabok balrol: "260as arfolyamon a netto atlagfizetes 500 euro volt 9 eve, ma meg 320as arfolyamon 800. "

Ez a hasonlat eléggé sántít, mert akkor lehet azt is mondani, hogy például 9 éve, 1 kg fehérrépa 160 Ft volt, most 1500 Ft.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 10:52:15

@BiG74 Bodri:

Te biztos lemaradtál az EP választásról, és nem vetted észre, hogy a tolvajok és elkúrók királya bizonyos Gyucrsány nevű lett az ellenzék vezére. :DDD

BiG74 Bodri 2019.06.18. 10:53:13

@Minden ballib bérretteg:
Ember, én teljesen másfajta helyre emelném, miről beszélsz? Hagyjuk már ezt az idiótizmust. Jelenlegi szöveged fityisz nyugdíjasklubba tökéletes, itt röhejes.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 10:54:24

@Orbán veje:

Egyenlőre csak Gyurcsányról tudjuk, hogy lopott magának bagóért Motimot, adót csalt Fittelina ügyben, és közokiratot hamisított Nomentana ügyben.

Orbánról semmi hasonlót nem mondott ki bíróság, ami a sajtó perek helyreigazításait illeti.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 10:55:32

@BiG74 Bodri:

Teljesen mindegy te mit gondolsz róla, amíg Gyurcsány nevű főtolvaj és és fő elkúró az ellenzék vezére, addig Orbán nyer.

Ez van.

arabok balrol 2019.06.18. 10:55:46

@pioneer2016: Mi santit?

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt007.html

egy keresore juto REALkereset:

1990 - 100
2010 - 122
2018 - 170

Mukodik az unortodox gazdasag.

BiG74 Bodri 2019.06.18. 10:56:54

@Minden ballib bérretteg:
Nagy semminek lett az majom a vezére. Elég baj, hogy annyira mocsok rendszer van ebben az országban, hogy egy dk igy tud szerepelni azzal, hogy egy kicsit hátrébb tolják a ferit.
Ez csak a fityisznek lenne jó, ezért is haraptatok rá ilyen görcsösen.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:00:00

@BiG74 Bodri:

A Dk okádja leginkább azt a mesterséges gyűlöletet és megosztást amit ez a blog és itt kommnetelő ballibek, és maga az Index, Hvg, 444, ... (ballib hírhamisítók) is képviselnek.
Ezért lett a DK és Gyurcsány az ellenzékk vezére.
Kár volt az Indexnek és 444-nek ennyit promózni, a gyűlöletkeltést, megosztást.

Merthogy így bizony az Orbán fog nyerni még évtizedekig.. :DDDD

BiG74 Bodri 2019.06.18. 11:01:15

@arabok balrol:
Nem, bammeg! A gazdaság működik, nulla unortodoxiával, jelentős külső támogatásokkal, valahogy.
Amúgy mi a bázis?

BiG74 Bodri 2019.06.18. 11:05:01

@Minden ballib bérretteg:
És mit csinálsz ha egy gazdasági mélyrepülés miatt az ország egy dk-t tol be a fityisz által kialakított beton pozícióba?
Dk-s leszel, mi? Hasznosítani kell a tapasztalatot a fizetős helyen!

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:07:38

@BiG74 Bodri:

Ha valami csoda folytán így lenne, azonnal megyünk az utcára. Ott folytatjuk ahol 2006-2010 között abbahagytuk.
A ballib hazaáruló elkúrókat minnél előbb el kell ugyanis zavarni.

És végre ti is láthatnátok, és tapasztalhatnátok, hogy mit neveznek tüntetésnek.. :DDD

Fülig José 2019.06.18. 11:10:50

@Ekrü: bazmeg, te télleg ilyen hülye vagy, vagy csak megjátszod az idiótát? létzik olyan diktátor (pardoN: minisztertelnök) akinek 1 milió (egy, bazdmeg!!) forint megtakarítása van, miközben a környezetéből ketten (a boldog meg a boldogtalan) gigacsilliárdosmilliárermilliomoscsilliárdermilkós lett?
ugye baromarc, így leírva azé' nehezen hihető.. vagy ti ketten egyforma ostobák vagytok, ami a te esetedben mindegy, elrettentő példának még jó lehetsz, de a zsebnapóleon valami vezető - féle lenne, az ő esetében roppant kínos ha agyilag zokni.
teccel érteni?

Pan Modry 2019.06.18. 11:12:08

@arabok balrol:

persze bocimami, ismered... :DDDD

Pan Modry 2019.06.18. 11:14:18

@Minden ballib bérretteg:

ki irta? mi a neve? Ha tudod gyere elo a farbaval! Na rajta! vagy csak a szad jar?

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:14:56

@Fülig José:

Ggyurcsány szerencsére nem volt ilyen szerény. Saját jogon lopta be magát az top százba a geci tolvaj.. :DD

Pan Modry 2019.06.18. 11:17:17

@Ekrü:

Nem ostobasag, Nyugaton vagyonkezelonek hivjak, megvannak ennek a jogi formai. magyarorszagon stromannak hivjak, picit szurkezona, de megoldhato minimalis jogi kockazattal.

Mivel a politikusoknak nem lehet jogilag kozbeszerzesmanipulaciobol jovedelme, ezert hasznalnak stromanokat ilyenre. Ha neked ez okes es szereted, akkor nyald csak Orban es a szocik segget!!!

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:18:44

@Pan Modry:

A Fittelina adócsalás ügyet a Magyar Nemzet írta meg, melyet Gyurcsány beperelt, és a pert elvesztette, ugyanis ténylegesen megvalósította az adócsalás definíciójában leírt cselekményt.
Annak ellenére hogy bűncsleekménye elévült.
www.napi.hu/magyar_gazdasag/gyurcsany_pert_vesztett_fittelina_ugyben.278589.html

A Nomentana fémjelezte közokirathamisítás ügyben a helyreigazítási kérelemtől megfutamodott, a feljelentést visszavonta, mert pontosan tudja a mocskos Gyurcsány nevű tolvaj, hogy elkövette azt amit leírtak, szórul-szóra.

Pan Modry 2019.06.18. 11:19:44

@Minden ballib bérretteg:

Mi az oka hogy te veded a tiborcz feleket???? Ennyi erovel a Leisztinger es gyurcsany feleket is vedened kellene!

En karosnak tartom az osszeset, en az orszagot szeretem, te meg az orszagot kiszipolyozod csak azert hogy nehany bunozo jol eljen! Gratulalok az erkolcsi normadhoz!

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:21:00

@Pan Modry:

te olyan hülye vagy, hogy azt se tudod, mi az a stróman. Stróman egy háttérben rejtőzködő, nyílvánosság elől bújkáló, vagyonát eltitkoló ember lehet csak.

Ennek a kitételnek legritkább esetben felel meg, egy évente rendszeresen vagyonbevallást nyílvánossághra hozó polgármester.

arabok balrol 2019.06.18. 11:22:00

@Pan Modry: Amikor simicska legecizte a fonokot, akkor egybol imadta a lipsi sajto, pedig Simicska a mult Meszarosa.

Szoval a lopas maga nem problema, csak Zorban ugye leverte a tehetsegtelen ballibeket, mint vak a poharat, ugyhogy erosen frusztraltak a lipsik es mar jo regen.

ugorgyunk

Pan Modry 2019.06.18. 11:23:31

@Minden ballib bérretteg:

javaslom nezd meg a stroman szo jelenteset! de ha szereted magad egetni akkor csak folytasd seggarc! Vagy hivd mar ide a trolllgyarbol egy ertelmesebb embert nalad, mert te KEVES vagy ide, nagyon KEVES!!!

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:23:32

@Pan Modry:

Már boccs de egy percig nem védtem a Tiborczot.. Mitöbb épp azt mondtam, hogy a poltika így működik mióta világ a világ.
És megemlítettem, hogy Gyurcsány is így szerezte a milliárdjait rendszerváltáskor.
Olvass vissza nyugodtan.

Épp te voltál aki enenk kapcsán Gyurcsány védelmére keltél, és azt hazudozod most is hogy ez NER specifikus, miközben a Gyurcsány nevű tolvaj gecit hoznátok vissza, mint az ellnenzék vezére, ami rendkívül röhejesen hat.

Ekrü 2019.06.18. 11:24:33

@Fülig José: Ne,haragudj,de ha te vagy a "nagyonértelmiségi" balliberális hozzászóló,akkor milyen lehet a többi?Bocs ,de majd ha elfogadható stílusban írsz,akkor válaszolok...

Pan Modry 2019.06.18. 11:25:30

@arabok balrol:

szarok a "lipsi" sajtodra, nalam ez nem hivatkozasi pont. A lenyegre koncentralj kisoreg, a kerdesekre valaszolj, ne terelj, ez nem az a terep. ha egyedul nem megy, kerj segitseget!

arabok balrol 2019.06.18. 11:27:17

@Pan Modry: Hogyne lenne hivatkozasi pont, meg semmi olyan nem esett ki a szadon ma itt, amit ne lehetne minden nap olvasni a libbant sajtoban.....

Pan Modry 2019.06.18. 11:28:02

@Minden ballib bérretteg:

Ami a NER Magyarorszagon nem letezik a Nyugat Europai demokraciakban, a kelet-europai orszagokbol is kezd kikopni.
Ha te azt hiszed a vilag igy mukodik, akkor nem ismered a vilagot! Persze hazudhat sajat magadnak, meg a sleppednek, de a hazugsag akkor is csak hazugsag marad.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:28:03

@Pan Modry:

Ismétlem.. A strómanság lényege hogy a szerzett vagyont elrejtse a nyílvánosság elől.
Ez egy polgármesternek, aki évente vagyonbevallást tesz, nem igazán lehetséges.

Pan Modry 2019.06.18. 11:29:30

@Minden ballib bérretteg:

stroman: "Különösen nagy jelentősége van a strómanoknak gazdasági jogi ügyletekben, szerződéskötések során, amikor a stróman, szívességből vagy anyagi előnyért cserébe, a nevét adja a szóban forgó jogügylethez egy olyan harmadik fél érdekében, aki maga különböző jogi, erkölcsi vagy más okok miatt nem képes vagy nem kíván a saját nevében eljárni. A stróman alkalmazása a vagyonkezelői jogügylet speciális esete."

Ekrü 2019.06.18. 11:30:14

@Pan Modry: Ne viccelj már...Te ráíratnád a házad ,a bankszámlád,a földjeid stb. akár a legjobb barátodra?Nincs az a papír ami megvédene attól ,ha kéz alatt eladná,a pénzt átutalná egy titkos számlára azt lelécelne az összes vagyonoddal együtt.Elég csak megnézni mekkora bukta van abból is ,mikor a vagyon a feleség nevén van,azt kitalálja ,hogy válik.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:30:44

@Pan Modry:

Te vagy nagyon naív vagy, vagy nagyon hülye.

Mit gondolsz Soros miért pénzeli a demokratákat évtizedek óta ?
Hogyan került a Naftogáz Soros klientúrához Ukrajnában ?
Mit gondolsz Phareon féléket miért szervez be a CIA ?

arabok balrol 2019.06.18. 11:31:02

@Pan Modry:" Ami a NER Magyarorszagon nem letezik a Nyugat Europai demokraciakban, "

Evi 10% beremeles sem letezik a nyugat europai demokraciakban, de meg 5 se. A tobbi rizsa.

BiG74 Bodri 2019.06.18. 11:32:08

@arabok balrol:
Hát ez az, 1990 - et bázisnak rakni, és mindössze azon örömködni, hogy mennyi most, hát ez rohadt kevés, még önmagában is.

@Minden ballib bérretteg:
Na látod ennyit tudsz kétkulacsos! Akik most tüntetnek hazaárulók, meg a törvényes rend ellen valók, miközben ti szabadságharcos, és nemzetiek vagytok, sőt ti vagytok az alaptörvény!
Ti kompromisszumképtelen önző senkik vagytok, akik boldogan borítanak lángba bármit a nézeteik miatt, de futnak azonnal sírni ha elkenik a szájuk szélét. Amire nagyon jó esélyetek lesz, mert csak olyan erő fogja megcélozni a hatalmat, amely tudja, hogy veletek csak erőből lehet beszélni. Másrészről, ha fityisz bukik vele együtt a jelenlegi legitimációtok is bukik, azaz tüncizhettek, mint a demokratikus ellenzék, vagy köztörvényesek lehettek, mint arrogáns fityisz csürhe.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:32:45

@Pan Modry:

Ezt értem, de kérlek te is értsd meg, hogy se Orbán nem tud elbújni a nyílvánosság elől, se Mészáros, és mindkettűjöknek vagyonbevallást kell évente tennie. Azaz semmi értelme annak az állításnak hogy Orbán strómanja Mészáros.
Vagy szerinted melyikük bújik a nyílvánosság elől ?

Pan Modry 2019.06.18. 11:33:14

@Minden ballib bérretteg:

azt nem akarod megkerdezni hogy a chemtrailrol es a lapos fold ellmeletrol mit gondolok?

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 11:36:01

@Pan Modry:

Kár hogy felvétel is van róla, amivel lebuktatták a Soros nevű gazdidat:
:DDD

www.magyaridok.hu/belfold/sorosleaks-ukrajna-volt-annak-idejen-a-legsikeresebb-akcio-2931667/

A felvételen egy bizonyos Bisztrickij nevű ember, Soros ukrajnai megbízottja, helytartója arról beszél, hogy az általuk pénzelt úgynevezett civil szervezetek buktatták meg az ukrán elnököt.

arabok balrol 2019.06.18. 11:36:29

@BiG74 Bodri: Szerintem nem mind1, hogy 1990-tol 2010ig(ezek nagy resze ugye ballib kormanyzas volt) 22%-ot nott a realber 20 ev alatt, azota meg tovabbi 48%-ot 2010 ota 8 ev alatt.

Azaz 4x gyorsabban no a realber a NER-rendszer ota evente, ha nem tevedek.

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt007.html

Pan Modry 2019.06.18. 11:36:45

@Minden ballib bérretteg:

Egy miniszterelnoknek jogilag NEM lehet a neven olyan vallalat ami kozbeszerzesekben erdekelt, mivel Meszaros Lorinc nem mininszterelnok igy jogilag neki meg lehet.
Ezzel a tema le van zarva, ha nem erted, akkor sajnos az szovegertelmezesi problema a reszedrol, azon nem tudok segiteni!

BiG74 Bodri 2019.06.18. 11:38:09

@Ekrü:
Szerintem te nem tudod mitől is beszélsz.
Egy feleségre írt vagyon törvényesen támadható, feleslegesen, vagy erőszakkal, kockáztatva, hogy börtön lesz belőle.
Egy maffia fönöknek nem kell törvény, papír, senki nem fog ellene vallani, és senkinek nem jut eszébe átverni.

Ekrü 2019.06.18. 11:38:10

@Pan Modry: "a stróman, szívességből vagy anyagi előnyért cserébe, a nevét adja a szóban forgó jogügylethez egy olyan harmadik fél érdekében, aki maga különböző jogi, erkölcsi vagy más okok miatt nem képes vagy nem kíván a saját nevében eljárni. "-Ezek törvénytelen vagy kétes ügyek.A stróman szerepe általában az,ha bukta van, elvigye a balhét.De a saját vagyonát senki sem adja át önként másnak,pont az előbb leírt indokok miatt.

nemecsekerno_007 2019.06.18. 11:38:14

@BiG74 Bodri: Ja persze a közmédia a suttogó propaganda....

Hagyjuk már ezt... Soros György meg egy kedves öreg bácsi...

Ennyire nem lehettek naív idióták!

Fülig José 2019.06.18. 11:38:48

@Ekrü: miattam ne törd magad, még leversz valamit. amúgy sem tudnék egy hithű náci szellemi magasságaiba emelkedni, hagyom inkább a francba... de egy gondolat: azért nincs a stadioncziggány gazdád nevén semmi, hogy a hozzád hasonló, szellemi kihívásokkal küzdő mucsaparasztnak el lehessen adni a "csak a népéért él" dumát, amit -mily meglepő!- csontig be is szoptok.
a stróman meg a világ - de lehet, hogy az univerzum- legbutább embere, nem kell félni attól, hogy lelép a lóvéval. ez a szerencsétlen elmeháborodott azt sem fogja fel, hogy a gazda bukásakor ő lesz az első akit meglincselnek és mindeki eltesz belőle magának egy darabkát emlékbe.

Pan Modry 2019.06.18. 11:39:06

@Minden ballib bérretteg:

a magyaridok nem mediatermek hanem partpropaganda... ...ha ilyen szarokbol szerzed az informacioidat nem is csodalkozom hogy ennyi baromsagot osszehordasz itten

Ekrü 2019.06.18. 11:39:40

@BiG74 Bodri: Jah ,értem.Ezek szerint ti eldöntöttétek,hogy a kormány az a maffia.Nevetségesek vagytok....

BiG74 Bodri 2019.06.18. 11:42:34

@arabok balrol:
Szerintem ezek számok, amik nem mondanak el semmit arról, hogy éppen mi milyen helyzetben voltunk, mit kellett csinálnunk, mit csináltunk. Akkor se, ha tény, hogy egy impotens maszop gárda elbaszta derekasan a 2002-2007 es időszakot egy fityiszes asszisztálással.

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.18. 11:42:54

@arabok balrol: "meszarossal gondolom az a baj, hogy nem dob csontot a lipsiknek, meg hogy felcsuti polggi, de kulonbben van meg kb. 99 ilyen kategorias magyar uzletember"

Nem a Mászárossal van a baj, hanem azzal, hogy állami megrendelések elnyerése nélkül kb. úgy járna, mint a Lajos. Nem a Kósa, hanem a Simicska. Tudod, amikor bemondta az ultit, és rögtön nyert is a Mészáros egy csomó simicskás vagyont.

Pan Modry 2019.06.18. 11:45:52

@látjátok feleim szümtükkel:

Pontosan a Kozgep onmagaban ugyanugy egy eletkeptelen vallalat volt mint most a Meszaros birodalom.
Az hogy ezek leteznek sok milliard forintba kerul az adofizetoknek.

Aki ezeket a vallalatokat vedi, az magyarellenes, magyargyulolo!

Ekrü 2019.06.18. 11:46:01

@Fülig José: A jó öreg náci kártya...Ez mindig előkerül,ha érdemben nem tudtok vitatkozni.Van egy rossz hírem.Teszek rá ,hogy nácizol engem vagy sem.A fél családom Auschwitzba irtották ki a másik meg a németek oldalán harcolt az orosz fronton.Mint írtam,majd ha hangnemet váltasz majd akkor vitatkozom veled.

arabok balrol 2019.06.18. 11:48:36

Az a gond ezzel az Orban lop temaval, kedves ballibek, hogy 10 eve mindig az tortenik, amit Orban vizional, es az ellenkezoje annak, amit ti vizionaltatok.

Igy aztan a kutya sem hisz nektek, plane hogy mindenkinek evrol evre tobb penze van, aki dolgozik, vagy barmilyen modon hozzajarul az orszag fenyre derulesehez.

Megint sikerult szavazokat vesziteni a 2018as ogy-i valasztas ota, pedig nem volt magas a bazis.

Es erre 2019ben ki lett az ellenzek vezere? Gyurcsanyne. Beszarok rajtatok, komolyan. Szerintem Orban hulyere rohogi magat, mikozben korbebukfencezi a karmelita kolostort.

Pan Modry 2019.06.18. 11:49:36

@Ekrü:

nem szep dolog hazudozni a csaladodrol, de ha megis igaz akkor nem szep dolog meggyalazni az emlekuket azzal hogy ervkent hasznalod egy vitaban!

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.18. 11:50:45

@arabok balrol:" 2. Nem mind1, hogy a politikai elit az orszag hasznaibol veszi le a %-at, mint a Fidesz, vagy nem csinal semmi hasznot, csak szetqr mindent mint a bolsilipsik. Szerintem."

Tényleg nem min degy.

A fidesz oligarcsái a nemközbeszerzésekkel azt az állami hasznot nyúlják le, és nem kis %-ban, amiből neked, nekem, meg mindenkinek egészségügyet, iskolát kéne épteni, hogy végre előrébb legyünk a juh faránál. Pesze ha neked a fűtött füves stadijony gyógyulást ad, akkor menj oda gyógykezeltetni magad, én örülnék, ha nem két-három hónapot kellene várni a ct-re. Persze, ha majd a te daganatod sem jön rendbe a stadijony zöld gyepén, rögtön tudni fogod, hogy nem orbán az úristen,ő csak egy antiisten, akinek a saját hobbija fontosabb, mint te, meg a többi polgár egészsége. Ja, ha lesz pénzed, mehetsz magánrendelésekre, meg magánkórházba, ha meg nincs pénzed az egészségedre, kaphaszt majd szociális temetést.

Pan Modry 2019.06.18. 11:51:40

@arabok balrol:

milyen viziok is voltak? Szeljobb fordulat Europaban, muhahahahaha....

Ha random mondasz sok baromsagot akkor statisztikailag nemelyik megtortenik, ezt vizionak nevezni, hmmm. kisse vicces :DDD

Fülig José 2019.06.18. 11:52:31

@Ekrü: mint írtam: ne fáradj. ha pl. (gyk: például) feljebb tekered, látod, hogy van érv dögivel, csak azzal nem szívesen szembesülsz. mondhatnám, hogy egy mondattal mattot kapsz.
tehát: a gazdád egy lótolvaj hazug cigány, ti meg a félhülye, komplexusos csatlósai vagytok.
a bukásakor bukni fogtok. biztos.

BiG74 Bodri 2019.06.18. 11:53:05

@nemecsekerno_007:
A közmédia nem suttog, nem is ezt írtam!
@Ekrü: Eldöntöttem?! Nocsak, még a végén én leszek a hibás, hogy a jelenlegi rendszer egy zárt, a törvényes hatalmat megszerző, de bűnszervezeti jelleget mutató pártra hajaz, ahol a legfőbb keresztapa mindent elrendez a kezetcsokólókna

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.18. 11:56:24

@Ekrü:" De a saját vagyonát senki sem adja át önként másnak,pont az előbb leírt indokok miatt."

Gondolod a Simicska önként adta? Naneröhögtess!

Kénytelen volt önként átadni, mert állami megrendelések hijján nem tudott volna működni, hiszen az ország építőiparát az állam tartja lélegeztetőn. Ezért alvállalkozó az egész ország. Ráadásul aki nem simul, annak nem is jut munka.

Pan Modry 2019.06.18. 11:57:45

@Fülig José:

nem biztos hogy buknak a kozeljovoben, ha van gyereked akkor inkabb jarasd iskolaba kulfoldon, sajnos hallottam hogy egyes gyerekek az iskolaban visszabofogik a gyuloletpropagandat. masreszt az oktatas szarabb mint mashol, ha a gyerek itt tanul akkor versenyhatranyban lesz felnott korara a nemet, a szlovak es a cseh hasonlo koruakhoz kepest.

En tenyleg nem szamolok korai Orban buktatassal, ahhoz egy black swan kellene

ErA 2019.06.18. 12:06:16

Ez nem eredeti ötlet. Nézz utána a hitleri Németországban használt Hitler-arcképes bélyegeknek (ill. a jogdíjaknak), vagy pl. a házasulandóaknak ajándékba adott Mein Kampf könyveknek.

arabok balrol 2019.06.18. 12:17:54

@látjátok feleim szümtükkel: Ok, de ezt elmondtatok 2018ban, es a most tavaszi valasztasokon, hogy nincs iskola, meg nincs egeszsegugy, meg Orban lop, a nep meg ujra ugy dontott hogy hazudtok.

Akkor miert nem talaltok ki vmi ujat?

arabok balrol 2019.06.18. 12:21:59

@Pan Modry: Valoban megerosodott a migriellenesseg Europaban, Orban ezt is elsokent latta meg.

Ma mar senki nem fogadja be a migriket, meg szabadulna toluk, de aki mar bement, azt fizethetik eletuk vegeig.

Pan Modry 2019.06.18. 12:23:12

@arabok balrol:

az teny hogy szar az egeszsegugy, az oktatas stb... a legyek is szeretik a szart, meg 2-3 millio szavazo is, meg is kapjak persze...

ha magyarellenes lennek akkor en is azt mondanam mint te, en viszont nem akarom szarral etetni a magyarokat, akkor sem, ha reszuknek izlik ez a szar!

arabok balrol 2019.06.18. 12:27:28

@Pan Modry: Hat, kb. ennyit sikerult levonni a libbant vezetoknek is a 3x2/3-bol, hogy hulyek az emberek...

Ugyhogy jon a kovetkezo ballib bukta.

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.18. 12:33:37

@arabok balrol:

Azért mert nem vagyunk fidesz. Másodszor a fidesz tizedik, érted 10-ik éve csinálja ugyan azt, tehát csak arról lehet beszélni amit csinálnak, vagy nem csinálnak.
Mondjuk arról is beszélhetünk, hogy a Kósa Laláné alapítványának ügyében is indult nyomozás, és szerintem előreborítékolható, hogy mi lesz vége, Gyurcsány a hibás, meg a Soros.

Se beszélhetünk arról is, hogy a Simonka netárs pályázatírója kitálalt. Arról, amit a Simonka környezetében élők már évek óta tudnak, de nem tudnak ellen tenni, mert Simonka nertásr tarja a kezét a földeken, munkahelyeken. Sőt pletykák szerint még Lázár Janival is kibabrált valami földvásárlások kapcsán, persze ezt a néprádió mondja, de tudjuk, hogy az hitelesebb, mint a közmédia.;D

arabok balrol 2019.06.18. 12:37:20

@látjátok feleim szümtükkel: Hat ez nekem tok okes hogy az erkolcsi gyozelem a tietek, csak a hatalom kornyekere se keruljetek, s a haza fenyre derul....:DD

Pan Modry 2019.06.18. 12:39:01

@arabok balrol:

milyen 3 ketharmadrol beszelsz? Ki irta hogy hibbantakaz emberek? Kit erdekelnek a ballib vezetok?

En nem mas partnak akarok jok, hanem az embereknek. A szar mindig szar, fuggetlen attol hogy a fidesz, a szocik vagy barki mas csinalja. Mindig azt kell utni aki a kormanyon van ha szarul csinalja. Megtettem a szocik idejen is, megteszem most is.

Pan Modry 2019.06.18. 12:41:44

@arabok balrol:

milyen fenyre? Magyarorszagon az egyik legszarabb a varhato elettartam az egesz EU-ban, Magyarorszagon a legszarabbak a fizetesek az osszes visegradi orszag kozul, a magyar oktatas ugyancsak az egyik legszarabb az EU-ban.

Neked ez a feny??????

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.18. 12:43:49

@arabok balrol:" Evi 10% beremeles sem letezik a nyugat europai demokraciakban, de meg 5 se. A tobbi rizsa."

Igazad van, és még is a béka segge alatt vannak a magyar bérek, kivéve azokat az állásokat ahol az állam fizeti a nertársak bérét, vagy amely vállalkozások állami megrendelésekből gazdagszanak. Tudod azok, amelyikek hatalmas banki hitelekkel gyarapítják a vagyonukat, nem termeléssel és kereskedéssel, majd évente a hitel visszafizetése előtt ki is szednek hatalmas több milliárdos osztalékokat. Meg amelyikek a cégeik nevén lévő autokkal járnak külföldre pelenkát dobálni. te mlyik részben kapod a csudálatos béredet?

Mellesleg ez a bér a nyugati bér magasságából nagyon a béka segge alattinak látszik, csak a béka perspektívájából óriási.

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.18. 12:46:33

@arabok balrol:

Meleg van, nagyon jó lenne, ha tennél egy kis vizesruhát a fejedre, mert szétfő a népnemzeti anyagedényedben lévő katymasz. Remélem jól fizetnek, és megkaptad a 10 %-os béremelést, nem úgy, mint sok közalkalmazott.

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.18. 12:48:27

@arabok balrol: "..s a haza fenyre derul....:DD"

VejemPisti közreműködésével, saját lábon? Basszus!

arabok balrol 2019.06.18. 12:51:02

@Pan Modry: oktatas - duma

varhato elettartam valoban szar, de nem a libbantakktol lesz jobb, hanem orbanektol, mert most mindenre van penz

fizetes - most a szlovakkal pont egyenlo a brutto, a csehek meg mindig elottunk voltak 1990tol, a netto meg a libbantak miatt szar, nem kellett volna adossagot halmozni (szlovakoknal, cseheknel ez a fele), szerencsere Zorbanek erosen csokkentik a munkara terhelodo elvonasokat, igy ezt is ok fogjak megoldani

arabok balrol 2019.06.18. 12:51:52

@látjátok feleim szümtükkel: Aki keresni akar, minek megy kozalkalmazottnak?

A kozalkalmazottak El Doradoban is csorok.

N. Barbie 2019.06.18. 12:53:01

@Minden ballib bérretteg: "Na ja.. Ez a lopós duma bejött már 9 éve meg 5 éve és 1 éve is.. Jaaa mégse.. :DDD"

Van annal szanalmasabb, mikor a nagykereszteny nagymagyarok meg buszkek is ra, hogy a szektajuk meg a tizparancsolat tobb pontjat is leszarja, szetlopjak az orszag vagyonat, magyarul hazaarulok, ok megis rajuk szavaznak?
Hat szerintem nem nagyon.
Ja, tudom, mert gyurcsany.

arabok balrol 2019.06.18. 12:53:24

@látjátok feleim szümtükkel: "Mellesleg ez a bér a nyugati bér magasságából nagyon a béka segge alattinak látszik"

Ez teny, es ha valtoztatni akarunk rajta akkor azt Orbanra kell bizni.

1990-tol 2010ig(ezek nagy resze ugye ballib kormanyzas volt) 22%-ot nott a realber 20 ev alatt, azota meg tovabbi 48%-ot 2010 ota 8 ev alatt.

Azaz 4x gyorsabban no a realber a NER-rendszer ota evente, ha nem tevedek.

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt007.html

arabok balrol 2019.06.18. 12:54:57

@Pan Modry: "En nem mas partnak akarok jok, hanem az embereknek."

Es ki menedzselne ezt, mi a neve es a partja? Kivancsi vagyok.

Pan Modry 2019.06.18. 12:56:53

@arabok balrol:

a szlovak fizetesek magasabbak

ha mindenre van penz akkor miert van annyi korhazi fertozes? Miert nincs slozi papir a korhazakban????

bar valo igaz, ha Tiborczrol van szo, akkor tenyleg mindenre van penz! Jo lenne ha leallnal a hazudozassal

Pan Modry 2019.06.18. 12:59:52

@arabok balrol:

nem lenyeges, ehhez az embereknek kell fejlodniuk, nem vezeto kell, hanem menedzser... ...most nem lenyeg a szemely, valoszinu tobb szaz, vagy tobb ezer ember van az orszagban aki erre kepes lenne...

Talan par evtized es a magyarsag civilizaltabb lesz, es megkoveteli a kormanytol is a civilizalt viselkedest.... ....de az is lehet hogy nem, es akkor tovabb no a civilizacios kulonbseg Europa es Magyarorszag kozt. Majd kiderul!

N. Barbie 2019.06.18. 13:01:18

@arabok balrol: "1990-tol 2010ig(ezek nagy resze ugye ballib kormanyzas volt) 22%-ot nott a realber 20 ev alatt, azota meg tovabbi 48%-ot 2010 ota 8 ev alatt.

Azaz 4x gyorsabban no a realber a NER-rendszer ota evente, ha nem tevedek."

Nem tevedsz. Annyi, hogy a fidesznyikek a miertet nem szeretik hangoztatni.
Minden kornyezo orszagban kilottek a berek az utobbi par evben, van, ahol meg jobban is nottek, mert reg nem latott kivalo gazdasagi kornyezet van. Na ennek koszonheto a dolog, nem a szektad allitolagos zsenisegenek.

arabok balrol 2019.06.18. 13:03:32

@N. Barbie: A miertje a balfasz kormanyzasa a libbantaknak, adossagbol.

arabok balrol 2019.06.18. 13:04:58

@Pan Modry: Ne rizsazz, hanem azt mondd meg, hogy KICSODA es melyik part tudna MOST jobban vezetni az orszagot mint Orbanek.

Pan Modry 2019.06.18. 13:06:09

@arabok balrol:

onmagaban a "libbant" szo hasznalata szanalmas.... .... felolem lehet kritizalni az osszes kormanyt, a kritika jo es szukseges, de a libbant szo hasznalata az kb a kurucinfos szint lehet

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 13:08:33

@Pan Modry:

Biztos nem figyeltél azért nem érted a pici agyaddal.

Mondom FELVÉTEL van róla, amit elérsz a megadott linkből, hogy a Soros által pénzelt csicska a saját szájával beszél, és lebuktatja a Soros hálózat ukrajnai puccsát.
Arról nem a magyar idők, meg a magyar nemzet tehet, hogy a hírhamisító index, 444, féle szarok ezeket a tényeket elhallgatják.

arabok balrol 2019.06.18. 13:10:50

@Pan Modry: "a szlovak fizetesek magasabbak"

Ha leirsz valamit, akkor forrast kerek hozza.

Na nesze:

2018 "Priemerná nominálna mesačná mzda zamestnanca v hospodárstve SR dosiahla vlani 1013 eur. "

www.dnes24.sk/zverejnili-vysku-priemernej-mzdy-za-rok-2018-prvykrat-pokorila-hranicu-1000-eur-324487

2018 magyar: www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/ker/ker1812.html

330ezer

Szoval pont ugyanannyi volt 2018ban a brutto kereset, mint a szlovakoknal.

"ha mindenre van penz akkor miert van annyi korhazi fertozes? Miert nincs slozi papir a korhazakban????"

Ez csak hiszti, a szavazok nem hittek el.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 13:11:02

@N. Barbie:

Van annál szánalmasabb, mikor a nagy magyar Jobbikos, eladja az elveit, és Gyurcsány nevű tolvaj mellett kampányol, hatalomra jutásáért összefog a hazaáruló tolvajjal, mikor 2006 és 2010 között nácizta, és vadászta őket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal ?

Pan Modry 2019.06.18. 13:11:21

@arabok balrol:

barki aki elso lepesben megszuntetni a NER miatti tulzott hatalomkoncentraciot, de ez a feltetele. En konkretan a NER-t gyulolom, a fekek es ellensulyok hianyat stb...
Egy orszagot nem egy vagy nehany szemelynek kell vezetnie, hanem egy jol mukodo intezmenyrendszernek. A sikeres orszagok jol elvannak akkor is ha eppen kormanyvalsag van, ez a szep a jo intezmenyrendszerben.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 13:14:17

@látjátok feleim szümtükkel:

OStoba egy ökör vagy te.
Gyurcsányék alatt a kórházak kezelhetetlen adósságot görgettek maguk elött, hideg folyósokra fektették a betegeket az elprivatizálkt kórházakban.
Szerencsére az egészségügynek ez az agynélküli rombolása véget ért, a kórházak adósságát rendezték, és lassú érezhető fejlesztések elkezdődtek itt is, miután visszavásárolták az elkótyavetyélt kórházakat.

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 13:16:43

@Pan Modry:

Van fék és ellensúly is. Csak a dmeokrácia nevű találmány okán, nem az van amit a ballibek szeretnének.
Eezért diktatúráznak a balfasz ballibek.

A karaván halad, a ballib kutya ugat ! :DDD

Pan Modry 2019.06.18. 13:19:43

@arabok balrol:

hacsak hiszti akkor miert nem nyilvanosak az adatok?

Pan Modry 2019.06.18. 13:21:15

@Minden ballib bérretteg:

de hat ez a karavan lassabban halad mint a szlovak, a cseh vagy a lengyel karavan

mi ez a ballib fixacio nalad? Kikosarazott egy ballib pina oszt azota nem emesztetted meg? :DDD

Minden ballib bérretteg 2019.06.18. 13:23:58

@Pan Modry:

Ballib pinát bottal se piszkálnék.
Az a baj, hogy az LMBTQIAXYZ bármely betűje visszaköszönhet a bugyi alól, és a vége úgyis az hogy mindig mendenben csak szopni fog. :DDD

mgdé 2019.06.18. 13:44:48

@Ekrü:

:DDD

Jelige:
Akit anya szült, az nem lehet stróman!

S mint tudjuk, Andy teljes vagyonát is Timike örökölte.
Önként, mert egy Terézanya.

Valami jobbat találj ki, légy oly szíves ...

N. Barbie 2019.06.18. 13:54:40

@Minden ballib bérretteg: Elvekrol van pofaja kioktatni valakinek, akinek a szektavezerje hithu vadlibsibol huzodott kozepre majd szeljobbra, mindig aszerint, melyikre volt igeny a valasztoknal (ertsd melyik fizetett jobban)?
Na ne nevettesd ki magad.

Amugy meg nagy eszre vall a sajat dumamon kicserelni par szot es visszakuldeni. Persze az en altalam irottakrol egy szot se, csak terelni, az megy. Tehat, hogy a magukat nagy keresztenyeknek tarto 2,5 millio idiota az azert szavaz tolvajokra, mert Jobbik. Ertem. :)

arabok balrol 2019.06.18. 14:05:00

@Pan Modry: Ez ok, szoval majd egyszer valaki levaltja a NERt. Ez amugy igaz, mert meg semmi nem tartott orokke.

De en jobban szeretem a beremelest a feknel meg az ellensulynal, mert a kezembe foghatom. Szerintem attol leszunk nyugatosabbak, ha a vasarloeronk a nyugatihoz kozelit, nem attol, hogy kicsi a hatalomkoncentracio. Amig jol vezetik az orszagot, miert lenne baj, ha nagy hatalmuk van?

arabok balrol 2019.06.18. 14:10:23

@Pan Modry: Ha nem nyilvanosak az adatok, akkor mire alapozod hogy rosszabb az eu. meg az oktatas, mint volt? Milyen adatok? Mikor voltak nyilvanosak utoljara? Hol lehet utananezni?

N. Barbie 2019.06.18. 14:17:59

@arabok balrol: " Amig jol vezetik az orszagot, miert lenne baj, ha nagy hatalmuk van? "

Mert ostoba vagy azert. Most tulajdonkeppen azt magyarazod, hogy nem baj, ha diktaturat epitenek ki, mert jol megy a szeker.
Majd meglatnam akkor is ekkora pofad lenne, ha mondjuk te lennel egy sikeres vallalkozo (marmint onerobol, nem NER lovag), aztan kapnad a hivast, hogy hallom elado a ceged, te meg nezel, mint hal a szatyorba, hogy de nem is elado. Vagy mikor meguzenik hogy az egyik partoligarchanak kene a gyarad, majd mikor ellenkezel akkor tok veletlen kiszall a hatosag egymas utan harminszor es mondvacsinalt okokra fogva bezaratja a gyarad.

Meg se fordul az egyugyu fidesznyikek fejeben, hogy ugy is lehet jol kormanyozni, hogy kozben nem epitjuk le az ellenorzo szerveket meg nem lopjuk szet az orszagot. Lasd barmelyik kornyezo orszag, akik gazdasagilag ugyanugy vagy jobban teljesitenek, de mukodik a rendorseg/ugyeszseg/birosag meg minden mas hatosag is, ahogy kell es akar miniszterek vagy miniszterelnokok is mennek dutyiba, ami orbanisztanban elkepzelhetetlen.

arabok balrol 2019.06.18. 14:22:05

@N. Barbie: "Most tulajdonkeppen azt magyarazod, hogy nem baj, ha diktaturat epitenek ki, mert jol megy a szeker."

Az ellenzeki diktaturazas 2010 ota tart, es a kutyat nem erdekli. A fideszre egyre tobben, az ellenzekre egyre kevesebben szavaznak. Ez akkor mar diktatura?

"Meg se fordul az egyugyu fidesznyikek fejeben, hogy ugy is lehet jol kormanyozni, hogy kozben nem epitjuk le az ellenorzo szerveket meg nem lopjuk szet az orszagot. "

1990tol 2010ig senkinek sem sikerult. Elotte meg plane nem. Szoval ez mese.

"Lasd barmelyik kornyezo orszag, akik gazdasagilag ugyanugy vagy jobban teljesitenek, de mukodik a rendorseg/ugyeszseg/birosag meg minden mas hatosag is, ahogy kell es akar miniszterek vagy miniszterelnokok is mennek dutyiba, ami orbanisztanban elkepzelhetetlen."

Senki nem ment dutyiba semelyik kornyezo orszagban, szoval ez is mese.

arabok balrol 2019.06.18. 14:34:47

"Az MSZP alelnöke odaláncolta magát a Suzuki-gyár kerítéséhez"

...:DDDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.18. 14:37:54

@Minden ballib bérretteg: Vagy átmegy egy másik mozgalomba viki seggét nyalni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.18. 14:51:45

@arabok balrol: Haver!Ma nagyon gyenge vagy!Ebből nem lesz jutalomszabi meg bözsijegy!

Blogolo Blogi 2019.06.18. 14:52:55

Ez mekkora volt:

- Nagymama! Igaz, hogy Nagy Imret Orban Viktor temette el?
- Hat persze kisunokam, a tulajdon ket kezevel.

Ebben kb benne van minden, amit ma a kis gecirol tudni erdemes.

N. Barbie 2019.06.18. 14:53:33

@arabok balrol: "Az ellenzeki diktaturazas 2010 ota tart, es a kutyat nem erdekli"
Akarod mondani a 2,5 millio behulyitett agyhalottat nem erdekli, hogy mi az ara annak a sikernek, amit a kornyezo orszagok diktatura fele haladas nelkul is elernek.

"A fideszre egyre tobben, az ellenzekre egyre kevesebben szavaznak. Ez akkor mar diktatura?"
Most a kinos miertek taglalasa nelkul (elsopro mediahatalom, kifogyhatatlan kozpenzbol egesz evi kampanyolas, ellenzekrol folyamatos hazudozas es hatosagok rajuk kuldese stb stb) lehetne mondani, hogy sztalinra vagy rakosira is sokan szavaztak aztan mi lett a vege, ja, diktatura.

"1990tol 2010ig senkinek sem sikerult. Elotte meg plane nem"
A szokasos onfelmento fidesznyik mantra. Hat mas is lopott, akkor a fidesz is lophat, ne is varjuk, hogy egyszer vege legyen. Majd a tolvajok tanulnak abbol is, hogy harmadjara megvalasztottuk oket, ja, nem.

"Senki nem ment dutyiba semelyik kornyezo orszagban"

Ne jatszd a hulyet (meg jobban), google a baratod, gondolod majd meg ki is keresem neked.

arabok balrol 2019.06.18. 15:01:24

@N. Barbie: Senkit sem erdekel, hisz 2018ban kevesebben szavaztak az ellenzekre, mint 2010ben.

"elsopro mediahatalom" - volt 90ig, megis mindenki gyulolte a bolsi-lipsi fajtatokat. Most meg onkent szavaznak Orbanra, egyre tobben, megdobbento.

"A szokasos onfelmento fidesznyik mantra. Hat mas is lopott, akkor a fidesz is lophat"

Pontosan. Miert ne "lophatna" a Fidesz is? Mi is lett a LEHET MAS A POLITIKABOL, meg a tobbi 40 bebukott ellenzeki partbol? A politika resze a gazdasagi es mediahatter epitese, mindig igy volt, es igy is lesz. A lenyeg az, hogy most a nep is kap a haszonbol, nem ugy mint 2010ig.

Melyik miniszterelnok/miniszter ment bortonbe a kornyezo orszagokban? Te allitottal ilyet, miert neznek en utana?

Cycmen 2019.06.18. 15:26:28

@Blogolo Blogi: Hát fiam, amit te írsz, abban van benne minden rólad, bár az csak annyi, hogy egy bánatos balfasz proli szutyok vagy.

Blogolo Blogi 2019.06.18. 15:38:56

@Cycmen: "bár az csak annyi, hogy egy bánatos balfasz proli szutyok vagy"

Pancserok vagy, csak hogy a kiralyi tobbes is benne legyen, ahogy szereted buzikaim. Jihaaaaaaaa.....

morph on deer 2019.06.18. 15:44:54

@Minden ballib bérretteg:
“Mondom FELVÉTEL van róla, amit elérsz a megadott linkből, hogy a Soros által pénzelt csicska a saját szájával beszél”

Még miről szertnél FELVÉTELT látni, kivel és miről beszéljen?
Mert ma már gyakorlatilag bárki felvett mondókáját meg lehet változtatni, szájmozgással együtt!

Itt is találsz pár példát, aztán lehet merengeni, hogy mennyit is ér a felvétel, mondjuk bármiről! :)

www.theguardian.com/commentisfree/2019/jun/16/you-cant-believe-a-word-any-of-these-people-is-saying-thats-the-dep-fake-era-for-you

Önállóan gondolkodó 2019.06.18. 15:46:32

Sziasztok!

Mindenkinek tiszteletben tartom a véleményét, de aki káromkodik, azt le fogom tiltani.
Ezért tisztelettel kérlek Titeket, tartsuk meg a kereteket emberi mértékek között!

Köszönöm!

morph on deer 2019.06.18. 15:52:01

@arabok balrol:
"Az MSZP alelnöke odaláncolta magát a Suzuki-gyár kerítéséhez"

Ez volt DIY Houdini-trükk!
Gondolom olvasott az indiai fakír jól sikerült mutatványáról, csak a végét még nem olvasta a hírnek...

arabok balrol 2019.06.18. 15:53:44

@morph on deer: En fosnek hogy megrugdalnak a melosok egy kemeny muszak utan. Bator ember.

N. Barbie 2019.06.18. 15:57:51

@arabok balrol: Mondtam, ne jatszd az ertetlent, igy is eleg hulye vagy.
Erre ennyien arra meg annyian szavaztak es az mit bizonyit vagy mit jelent? Talan, hogy mondjuk a kormanypartnak mindene megvan ami a szavazoik megtartasahoz vagy novelesehez kell es egyik masik partnak sem? Esetleg.

Bolsi lipisi fajta esetleg anyad en biztos nem. Ja, varj, el is felejtettem a szinten szokasos fidesznyik mantrat, hogy aki nem fideszes az csak bolsilipsi lehet. A vitakeptelen nimandok "csodafegyver" dumaja.
Majd mindjart kiderul, hogy a vadlibsibol lett mukereszteny mujobboldali szekta hivoje mondja meg akkor ezutan, hogy ki is az igazi jobboldali meg ki nem es aki nem az libsibolsi, na ne viccelodjel mar oreg.

"A lenyeg az, hogy most a nep is kap a haszonbol, nem ugy mint 2010ig."

Hja, a szolgalelku senkihaziak mottoja. Egyreszt az eredmenyek mindig csak a benabb kormany eredmenyehez hasonlitasa, mert csak ugy tunnek jonak, masreszt meg a tipikus komcsi mentalitas (de azert te bolsizol, rohejes), mikor orult az egyszeri tanulatlan sudribunko komuvesseged, hogy a rendszerben o is megkapja a szelet kenyeret meg a cirkuszt (ha cserebe nem pofazik bele a nagyok mutyijaiba), meg ha sokat es kitartoan nyal, akkor akar meg belole is lehet gyarigazgato vagy vezeto politikus is.
Orulhettek, hogy a szektatok visszahozta a kommunizmust, ami ellen letrejottek anno. Ha mar megy a 30 eves megemlekezesi szinjatek. Ilyenek atlatasara a hozzad hasonloak nem kepesek, nott a fizum 2 ezerrel, megvolt az ingyen nagyfero koncertem, utana befogom a pofam es szolgalom tovabb partunk es kormanyunk.
Szanalmas.

Parancsolj, aztan el valami szokasos felmondatos terelessel, ugyis tudom, hogy hiaba pazaroltam ra az idom:
"Ioan Avram Muresan volt mezőgazdasági miniszternek hét évet kell börtönben töltenie."

"Jogerősen hat év szabadságvesztésre ítélték Romániában Elena Udrea volt regionális fejlesztési és idegenforgalmi minisztert, akit megvesztegetés elfogadásában és hivatali visszaélésben talált bűnösnek kedden a legfelsőbb bíróság."

"Három év börtönbüntetésre ítélték Romániában Dan Șova volt közlekedési minisztert, akit befolyással való üzérkedésben találtak vétkesnek"

"Nagy Zsolttal és Codruţ Şereş-sel nyolcra emelkedett a jogerősen elítélt exminiszterek száma.
Nagy Zsolt egykori távközlési minisztert és Codruţ Şereş volt gazdasági minisztert négy év, illetve négy év és nyolc hónap letöltendő börtönbüntetésre ítélték kedden. Rajtuk kívül hat egykori miniszter kapott jogerősen börtönbüntetést"

"Jansa, az ellenzéki, konzervatív Szlovén Demokrata Párt (SDS) elnöke júniusban vonult börtönbe. A volt miniszterelnököt korrupciós vádakkal ítélték két év letöltendő szabadságvesztésre."

"Börtönbe kell vonulnia Ivo Sanader volt horvát kormányfőnek, miután az ország legfelsőbb bírósága jogerősen 6 évre felemelte börtönbüntetését a Planinska néven ismert korrupciós ügyben "

"Befejezte a nyomozást a cseh rendőrség abban az ügyben, amelyben az Andrej Babiš miniszterelnök elleni korrupciós gyanúkat vizsgálták.
A cseh közvéleményben Gólyafészek-ügyként elhíresült eset lényege, hogy Babiš állítólag kétmillió eurós EU-támogatást vett fel egy tulajdonában álló gazdaság számára.
A miniszterelnök többéves börtönbüntetéssel néz szembe, ha a vád igaznak bizonyul és elítélik."

Meg ugye ott van a jogerosen elitelt, orban altal bujtatott koztorvenyes bunozo volt ME gruevski

Igy 1 perc keresgeles utan eleg lesz ennyi?. Mikor peldaul a lesajnalt Romania mutatja meg hogy is kell felszamolni a korrupt rendszereket, nem eg a pofadrol a bor te buszke kereszteny nagymagyar?
Nem baj, te elegedj meg annyival, hogy ugyse lehet, igy hadd lopjanak tovabb.

morph on deer 2019.06.18. 16:02:24

@arabok balrol:
“Pontosan. Miert ne "lophatna" a Fidesz is? ”

Talán mert lépten-nyomon a keresztény erkölcsökre hivatkoznak?
Vagy gondolod, hogy még nem ismerik a tízparancsolat vonatkozó passzusát?
Mert ugye ott kerek perec kimondják a tiltást, ahogy én tudom.

De az is lehet, hogy én tudom rosszul, mert én még a régi tízparancsolatot olvastam.
Lehet, hogy Kásler még nem ért le a Sinai hegyről az újraírt kőtáblákkal, azért nem ismerem az új, gránitszilárdságú módosításokat?
Vagy hogy van ez, de tényleg?

Cycmen 2019.06.18. 16:02:53

@Blogolo Blogi: Ez a mondat annyira értelmes mint aki írta!

Orbán veje 2019.06.18. 16:13:31

@Cycmen:

Haver! Jól tetted, hogy ezen a nickeden is kinyalod a tolvaj, korrupt orbán gazdád seggét. Dolgozzál csak szépen meg a közmunkás béredért. Hazudj olyan sokat, amennyit szoktál.

arabok balrol 2019.06.18. 16:15:16

@morph on deer: Jo ezt te sem gondolod komolyan, remelem.

Azert hivatkoznak a fideszben kereszteny erkolcsre, mert az pont szemben all a kommunista erkolccsel. Az ellenzek ugyanugy keresztenyellenes most, mint 90 elott, amikor meg bolsevikoknak hivtak magukat nem demokrataknak.

arabok balrol 2019.06.18. 16:23:15

@N. Barbie: "Erre ennyien arra meg annyian szavaztak es az mit bizonyit vagy mit jelent? "

Demokraciat?

"Talan, hogy mondjuk a kormanypartnak mindene megvan ami a szavazoik megtartasahoz vagy novelesehez kell es egyik masik partnak sem?"

Akinek TV kell, vegyen maganak. Kapitalizmus van. Biztos sok uzletember utalja Orbanekat, es imadja a demokratakat, majd adnak penzt. Vagy megse? Akkor minek szavazzak en rajuk, ha senkit sem gyoznek meg?

"Egyreszt az eredmenyek mindig csak a benabb kormany eredmenyehez hasonlitasa"

Miert volt eredmenyesebb kormany? Nekem nem ugy tunt. Egyebkent 2019 van, es az ElQro vezeti az ellenzeket meg mindig, szoval mit varsz?

"Ioan Avram Muresan volt mezőgazdasági miniszternek hét évet kell börtönben töltenie." - helyes, minden bolsi lipsi rohaggyon a bortonben halalaig, foleg ha meg roman is.

"Meg ugye ott van a jogerosen elitelt, orban altal bujtatott koztorvenyes bunozo" - szerintunk meg hos szabadsagharcos. Gondolom az EU szerint is, mert kussolnak mint szar a fuben.

Fülig José 2019.06.18. 16:23:45

na hála Istennek, összefújta a szemetet a szél, sikerült belőni az irányt a lendvaiban és leadni a sameszoknak. jólvanjólvan..
a fidesz meg az erkölcs... muhahahaha...pláne keresztény, nyihahaha... hát az biztos, fitymahuszárból mindig van lejjebb.

arabok balrol 2019.06.18. 16:29:51

"Kisbuszokkal takarták ki a Suzuki-gyárnál tiltakozó MSZP-s politikust"

Meg ezek a qrva japanok sem biznak egy maszopos brokiban. En akkor miert tennem?

Blogolo Blogi 2019.06.18. 16:30:18

@Cycmen: "Ez a mondat annyira értelmes mint aki írta"

Haaade, te vagy a fideszesek, ugye gyoker?

Fülig José 2019.06.18. 16:31:18

@arabok balrol: ki az a "gondoljuk", fütyi? a haverok a konyhából, london alsón? azt' te hogy szavaztál, levélben, mi? azt hànyszor, bogaram...?
gondolom, Macedóniát a t3rképen sem tudod megmutatni, nemhogy jártál ott de nyilván tökéletes ràlátásod van a korrupt gazember gruevszki viselt dolgaira. hászen fitymatroll vagy, mindenhez is értesz, mi, csillagom? valamiből megkell élni a mosogatás mellett....
hu.m.wikipedia.org/wiki/Nikola_Gruevszki
na olvasgass te féreg.
a hős szabadságharcos, a köztéri kutak és szobrok istene...5-6 szor túlárazva...te nyomorult istenbarma, te.

arabok balrol 2019.06.18. 16:35:22

@Fülig José: Minket nem erdekel, hogy ki korrupt az ElQrok szerint, meg a valasztokat se. Ennyi.

Nekunk hisznek, mert mi azt tesszuk amit mondunk, es azt mondjuk amit teszunk.

Fülig José 2019.06.18. 16:45:43

@arabok balrol: ti valami közös tudatú entitás vagytok, he? a közös bennetek az, hogy a fejetek a lótolvaj cziggány seggiben van, igaz-e?
nem, bogaram, tévedsz: te kiskancsó azt teszed amit mondanak, akkor amikor mondják és pont úgy, ahogy mondják. mert nem is érted, mi miért van. és jó pofát vágsz hozzá. egy önálló tudat nélküli, átlagos spermazsák vagy. evvan.

N. Barbie 2019.06.18. 16:46:51

@arabok balrol: Micsoda meglepetes, 4-5 kornyezo orszag peldajaval cafoltam meg a merjunk kicsik lenni dumad, hogy ugyse lehet korrupciomentes kormany (vagy legalabb torekedni ra) maradjanak helyukon a tolvajok, erre a valaszod a szokasos libsibolsizas.
A legjobb peldaja vagy orban eltetoinek, koostoba egyugyu, gondolkodni keptelen senki. Az ilyeneket imadja a fuhrered, a tefajtad szellemi szintjehez van kitalalva az egybites sorosmigriEUzos meg alaptalan sikerpropaganda.

arabok balrol 2019.06.18. 16:53:01

@N. Barbie: roman az 4-5? Csehorszagban Babis most nyert valasztast, nagy haverok Orbannal, egyutt irtjak a fajtadat....:)

N. Barbie 2019.06.18. 16:53:32

@arabok balrol: "Minket nem erdekel, hogy ki korrupt az ElQrok szerint"

Nagyon meghato meg itt is elqrozni, csak ezzel szemben az igazsag az, hogy a macedon birosag talalta bunosnek viktorod legujabb bunozo bandatagjat.

"Nekunk hisznek, mert mi azt tesszuk amit mondunk, es azt mondjuk amit teszunk. "

Aha. Kar, hogy ezt maga a tolvajvajda cafolta meg a sajat mocskos szajaval: " ne azt nezzek mit mondunk, hanem, hogy mit teszunk".

arabok balrol 2019.06.18. 16:54:05

@Fülig José: Mi vagyunk a nemzeti egyuttmukodes rendszere

arabok balrol 2019.06.18. 16:55:00

@N. Barbie: Minket nem erdekel a macedon birosag. Se.

N. Barbie 2019.06.18. 16:59:36

@arabok balrol: Annyira szanalmas ez a szandekos ertetlenkedesed, csak hogy lehessen menekulnod a kinos temaktol, hogy arra szavak sincsenek.

Segitek elszamolni 5-ig te szerencsetlen:
1. roman
2. szloven
3. macedon.
4. horvat
5. cseh

"Csehorszagban Babis most nyert valasztast"
Es? Attol nem lehet mocskos tolvaj, lasd orbant?

"nagy haverok Orbannal"
Ja, ez mar utalas arra, hogy megegy koztorvenyes bunozo politikus is MO-ra lesz menekitve, ha elitelik?

"egyutt irtjak a fajtadat"
igen, a gondolkodni tudokra mindig is vadasztak a diktatorok, es megis itt vagyunk de ne aggodj, te teljesen biztonsagban vagy :DD

N. Barbie 2019.06.18. 17:01:35

@arabok balrol: "Minket nem erdekel a macedon birosag"

Igen, azt latjuk. 5-ig elszamolni keptelen nimandok akarjak megmondani a tutit mas orszagok birosagi iteleterol. Ha ha ha.

arabok balrol 2019.06.18. 17:25:22

@N. Barbie: "Ja, ez mar utalas arra, hogy megegy koztorvenyes bunozo politikus is MO-ra lesz menekitve, ha elitelik?"

Ki iteli el? Babis gazdagabb mint Trump, ne almodozz.

N. Barbie 2019.06.18. 17:56:03

@arabok balrol: Tudom meglepo egy fidesznyiknek, de a penz nem mindenhol mentesit a felelossegre vonastol. Lasd vikiked haverja gruevszki, o se eppen szegeny.

Gondolom a recept ugyanaz lesz, mint a macedon korrupt tolvajnal, hogy hirtelen rajon a fidesz, hogy a cseh igazsagszolgaltatas is elfogult, pont akkor, mino meglepetes, mikor epp megegy orban havert itelnek el. Azelott a macedon birosagokkal se volt semmi baja se a fidesz kanalis medianak se barkinek a fideszbol, aztan mikor eliteltek a havert akkor rogton jott a magyarazkodas, hogy ja amugy azok elfogultak meg koncepcios perek stb. A hozzad hasonlo agyhalottak meg csont nelkul be is vettek.
Kulon vicces, mikor egy olyan orszag kormanya mond mas orszagok birosagarol negativ dolgokat, ahol az adott kormany a birosag elere teljhatalmu csinovnyikot nevezett ki, aki a ra vonatkozo torvenyeket is leszarhatja es a kormanypart meg be is vedi, vagy ahol a kormanypart egy kvazi masodik birosagi rendszert akart letrehozni es hu szolgakkal feltolteni, biztos az elfogulatlan biraskodas miatt, csakis.

morph on deer 2019.06.18. 17:58:03

@arabok balrol:
“Nekunk hisznek, mert mi azt tesszuk amit mondunk, es azt mondjuk amit teszunk.”

Akkor már megint közbejött valami?
Csak mert mindenk emlékszik orbán ama kijelentésére, mely szerint “ne arra figyeljenek amit mondok, hanem arra, amit teszek”!
Szóval nála ez két külön kategória, mivel saját állítása szerint ő nem azt teszi, amit mond!

Akor te kiről beszélsz, ha nem haragszol ?

morph on deer 2019.06.18. 18:00:40

@N. Barbie:
Na igen, nem olvastam még amit írtál!:)

morph on deer 2019.06.18. 18:03:38

@arabok balrol:
“Mi vagyunk a nemzeti egyuttmukodes rendszere”

Meg is látszik..!

arabok balrol 2019.06.18. 18:53:19

@N. Barbie: "de a penz nem mindenhol mentesit a felelossegre vonastol. Lasd vikiked haverja gruevszki,"

Miert, nem mentesult, te idiota? 4 kurvaval lakik egy luxusszallodaban.

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.18. 19:55:52

@Én de genere Mi: "Andy teljes vagyonát is Timike örökölte."

Csak éppen azt nem lehessen tudni, hogy mi is volt az Andy vagyona. A többi sem stimmöl, mert még a régi asszony is örökölt egyes hírek szerint.

kvadrillio 2019.06.18. 22:42:34

A MOMENTUMMMM NEM ENGED COMMENTELNI.... NU, AKI NEM ENGED, AZ ANNYIT IS ÉR ! :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

kvadrillio 2019.06.18. 22:44:29

@kvadrillio: remélem egyre kevesebben szavaznak majd erre a MOMENTUM-SZADESZOS KIS KARRIERISTA PÖCSÖKREHHH ! :o)))))))))) A KÉT BEJUTTATOTT CSAJUK SZART SE ÉR !

Önállóan gondolkodó 2019.06.18. 22:58:21

@kvadrillio: vegyél vissza kérlek, különben innen is delete lesz. Van véleményed, oké, csak normálisan.

Pipas 2019.06.19. 07:17:34

@morph on deer: "Csak mert mindenk emlékszik orbán ama kijelentésére, mely szerint “ne arra figyeljenek amit mondok, hanem arra, amit teszek”!
Szóval nála ez két külön kategória, mivel saját állítása szerint ő nem azt teszi, amit mond!"

Az állításod logikailag hibás, nem állította, hogy nem azt teszi amit mond. Azt állította, hogy félremagyarázzák az állításait. Tudod, mint te most. :)

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.19. 08:15:10

@Pipas: "Az állításod logikailag hibás, nem állította, hogy nem azt teszi amit mond. Azt állította, hogy félremagyarázzák az állításait."

A fidesz logika szerint ez igaz, de ha a magyar nyelv szabályai szeint nézzük, akkor te magyarázol félre.

Mellesleg van ennek harmadik olvasata is, de azt most nem részletezném, mert félre értenéd, vagy félre magyaráznád.;D

Pipas 2019.06.19. 08:30:43

@látjátok feleim szümtükkel: "A fidesz logika szerint ez igaz, de ha a magyar nyelv szabályai szeint nézzük, akkor te magyarázol félre."

A nyelvtani szabályoknak ehhez semmi köze, ez szemantika, nem szintaxis.

"Mellesleg van ennek harmadik olvasata is"

Quote mining, kiragadott idézeteken alapuló szándékos érvelési hiba. Ha az eredeti nyilatkozatot is elolvastad volna és nem csak az indexes blogokon évek óta terjesztett kivágott részt, akkor egyértelmű, hogy miről volt szó. Külföldi újságírók arról kérdezgették, hogy miért jelennek meg a sajtóban róla ilyen-olyan hírek, amikor vele beszélnek személyesen, akkor más kép alakul ki róla. Erre mondta orbán, hogy a sajtóban kiragadott részek vannak, félremagyarázzák a mondanivalóját. Amikor megkérdezték, hogy mégis mit csináljanak, akkor mondta, hogy ne a híreket nézzék, hanem amit csinál.

A sors torz fintora, hogy ezt a nyilatkozatát is félremagyarázták, elferdítették. A nyilatkozatot, amiben a sajtó ferdítései miatt panaszkodik elferdítették, hogy "mer biztos hazudik".

Pipas 2019.06.19. 08:34:29

@látjátok feleim szümtükkel: "Mellesleg van ennek harmadik olvasata is, de azt most nem részletezném, mert félre értenéd, vagy félre magyaráznád.;D"

Teljesen nyilvánvaló, hogy a "ne az figyeld amit mondok, hanem azt, amit csinálok" nem azt jelenti, hogy "most aztán beismerem az egész világ előtt, hogy hazudok". Nekem is mondtak ilyet gyerekkoromban, amikor nem értettem meg, hogy mit kell csinálni, aztán megmutatták azzal, hogy "jó, ha hülye vagy ahhoz, hogy megértsd elmondás alapján, akkor ne foglalkozz vele, figyeld amit csinálok".

Az, hogy ezen a két kiragadott mondaton rugózik a teljes ellenzék vagy öt éve az elég jól jelzi a színvonalukat. Mint a másik, ahol "orbán elismerte bajnai szakértelmét". Na az meg konkrétan hazugság, de mindegy.

Fülig José 2019.06.19. 08:43:31

@Pipas: "A sors torz fintora, hogy ezt a nyilatkozatát is félremagyarázták, elferdítették. "
szegény, mindjárt könnybe lábad a szemem...
" "mer biztos hazudik"." na látod, tucc te ha akarsz... így van.
fideSSül: nekem higgyetek, ne a szemeteknek! sajnos azonban csak 2.5 millió olyan sötét entitás létezik, aki ezt elhiszi. pech. kevés a világuralomhoz...

Pipas 2019.06.19. 08:48:04

@Fülig José: "fideSSül: nekem higgyetek, ne a szemeteknek!"

Pont az ellenkezőjét mondta. :D Te zseni, te!

Orbán veje 2019.06.19. 09:42:51

@Pipas:

Haver! Öröm látni, ahogy a kánikulában is itt kell rohadnod, a tolvaj orbán hazugságait saját hazugságaiddal mentegetve.

Hogy te micsoda egy undorító selejt vagy!

DarthVader 2019.06.19. 09:43:06

Ügyes gyerek pl ez a Tiborcz vőgyerek. Egyszerü kétkezi fatolvajként kezdte, és lám, szorgalommal, ügyességgel hogy felküzdötte magát. Bár ha belegondolok, hogy egy orbánráhel mellett kell felébrednie minden nap, szerintem keserű lesz a szájában a Henessy. Abba meg bele se merek gondolni, hogy mi lesz, ha egyszer megunja és válni akar. Nehéz kenyér az övé, nem irigylem egy fillérjét se. De az biztos, hogy zene lenne a füleimnek, amikor becsapódik az orra előtt a kulucskáló a zárkaajtón.

morph on deer 2019.06.19. 09:51:08

@DarthVader:
“Egyszerü kétkezi fatolvajként kezdte”

Akkor a birka már a következő fokozat volt... De legalább lehet mondani, hogy lelkiismeretesen végigment a ranglétrán.
Miért, az is valami manapság, meg kell becsülni az ilyesmit, ekkora tolongásban!

Fülig José 2019.06.19. 09:58:45

@Pipas: húúú, haver... nem te vagy a legélesebb kés a fiókban, igaz?

Pipas 2019.06.19. 10:28:44

@Orbán veje: "Haver! Öröm látni, ahogy a kánikulában is itt kell rohadnod,"

23,4 fok a külső hőmérséklet, nincs kánikula.

"Hogy te micsoda egy undorító selejt vagy!"

Tőled ez nagy elismerés. :D

Pipas 2019.06.19. 10:32:36

@Fülig José: "húúú, haver... nem te vagy a legélesebb kés a fiókban, igaz?"

Ennyivel gondoltál hozzájárulni a beszélgetéshez? Azért a többség ezen a "beszólok neki" szinten 8-10 éves korára túllép ám! Gondolod, hogy egy közismert internetes troll névtelen beszólás valamiféle hatással van rám? Vagy ezeket azért írkáljátok, hogy tartsátok egymásban a lelket? :D

invalid user name 2019.06.19. 10:34:30

ezmost fiktív történet vagy van mindennemű kapcsolata a napi valósággal?

(bámulatos a fidesztrollok elkötelezettsége :)

N. Barbie 2019.06.19. 10:35:13

@arabok balrol: Ja, hogy meg buszke is vagy ra, hogy a minidiktator gazdad elitelt bunozoket menekit ki torvenytelenul es bujtatja, bravo.
Idiota meg max szegeny anyad aki gyereket vart azt` te jottel.
Nyomorult propagandapapagaj 0 sajat gondolattal.

Fülig José 2019.06.19. 10:36:12

@Pipas: vicces gyerök vagy te haver... á, nem is.
ez ilyen típik fideSS- hozzáállás: duzzogtok.
senkit nem tudsz meggyőzni a hazugságoddal, (mindenki tudja, hogy a cigány gazdád akkor is hazudik ha kérdez) erre jól megsértődsz.
nagy forma vagy. tényleg...

invalid user name 2019.06.19. 10:36:13

@Pipas:

(ha azt nézzük amit orbán CSINÁL, az még sokkal rosszabb, a hírek megmaradnak a sajtómunkások felszínes kapkodásának bulváros szintjén).

N. Barbie 2019.06.19. 10:43:39

@Pipas: "Az, hogy ezen a két kiragadott mondaton rugózik a teljes ellenzék vagy öt éve az elég jól jelzi a színvonalukat."

Aha, es akkor a gazdad meg a kanalis mediaja milyen szinvonalu, mikor ugyanugy kiragadott beszedreszeken lovagolnak evek ota, mint peldaul "listazna a zsidokat Gyongyosi Marton" vagy "Vona eskut tett az iszlamra" meg hasonlo szemenszedett hazudozasok? Raadasul kozpenzbol terjesztve.
Az egesz fidesz media ilyen hazudozasokon, kiragadasokon alapul.

Minden ballib bérretteg 2019.06.19. 10:55:27

A náci Barbie, meg a Gyurcsány csicskák még mindig rugóznak ezen a szar ballib gyűlöletkeltő hírhamisító trágyadombon ? :DDD

Minden ballib bérretteg 2019.06.19. 10:57:09

@Fülig José:

Nekem úgy tűnik, hogy éppen ti vagytok szopóágon 9 éve a hazugságaitok ellenére, és semmi nem utal arra, hoyg változás állna be, a nyakatokba ömlő szarkupac tekintetében, a társadalom többségének mély megvetését illetően, amit a magadfajta Gyurcsány csicskák kapnak.

Fülig José 2019.06.19. 11:04:11

@Minden ballib bérretteg: "a nyakatokba ömlő szarkupac tekintetében, "
ezt egyformán látjuk, ömlik a fos fentről. de nektek legalább ízlik, hát nyalogasd csak...
"társadalom többségének.."
tanulj meg számolni, pubi, addig kuss a neved.

N. Barbie 2019.06.19. 11:07:24

@Minden ballib bérretteg: A haverod szerint libsibolsi vagyok, szerinted meg naci, dontsetek mar el agyhalott fidesznyikek :DDD

Ja, a gazdad is volt szopoagon jopar evet, meghozza a maiakhoz kepest a fair es demokratikus valasztasok mintapeldanyaiban lett nagyon csunyan elkenve a szaja.

Akkor dontotte el, hogy ez a demokracia meg egyenlo feltetelu valasztas dolog neki annyira nem fekszik. Te meg a fajtad meg jatszatok nagy boci szemekkel az artatlant, hogy jeee, a diktator mar megint nyert.

BéLóg 2019.06.19. 11:18:51

Ebben a nyomorult, elszegényedő, orbántólszétlopatott, RÍománioánálisszarabb országban a NYUGDÍJASOK 500milliárd értékben jegyeztek állampapírt.
Azért írok nyugdíjasokat, mert amikor X rokonom bekísérte ilyet venni 90 éves apját és 80 éves anyját a megfelelő hivatalba, 3 (b+ HÁROM) órát ültek mire sorra kerültek és a vásárlók átlagéletkora kb. 74,9 év volt.

Magyarország egyébként az a hely, ahol pl. éheznek az emberek, vannak akik naponta háromszor is, a reggeli, az ebéd és a vacsora előtt is. Ahol énrám egy melegvizes fürdő medencéjében hétésfél nyugdíjas esik, ahol egy hosszú hétvégén, ha nem foglaltam HÁROM évvel korábban, nem kapok már szállást tripla áron sem, és ahol a kisemberek parizer és turistaszalámi vásárlásait rögzítő és monitorozó ún. Kiskereskedelmi Index 8 év, hat hónap és huszonkilenc nap óta az egekben van.

Mindezt úgy, hogy Orbán évente ellopja a teljes magyar GDP kétszeresét, és Pénztáros Lőrinc meg az EU támogatásokat, és a többi stróman csak a maradékon csámcsoghat.

Értem én a Gondolkodó álláspontját, az zavar engem kicsit, hogy anno az apja volt, aki följelentette a Kádár rendszerben a Meggymagost uzsorázásért vagy már a franc tudja mi volt az, feketézésért vagy kommunistához nem méltó gazdagodásért. Bár lehet nem apa (esetleg nagyapa) volt, csak egy rokon, mert szerintem ha megnézzük az illető kapcsolati hálóját, fix hogy ki fog jönni hogy kevesebb mint HAT lépésre van Gondolkodótól, vagyis hát mégiscsak rokon.

N. Barbie 2019.06.19. 11:35:58

@BéLóg: Most tenyleg azt magyarazod (erts figurazod ki) egy oldalon at, hogy a te kozvetlen kornyezetedben nincs szegeny meg a bankba sorallas van allampapirert igy ebbol kovetkezoen az egesz orszagban sincs szegeny ?

Olyan bonyolult osszefuggeseket mar nem is emlitek, hogy nyilvan nem csak nyugdijasok veszik, de meg ha ok is, a 2,6 millio nyugdijasra leosztva az 500 Mrd-t nem olyan hude nagy osszeg am az.
Fejenkent alig 200e forint szerintem nem a gazdagsag szintje.

Pipas 2019.06.19. 13:09:40

@Fülig José: "senkit nem tudsz meggyőzni a hazugságoddal, (mindenki tudja, hogy a cigány gazdád akkor is hazudik ha kérdez)"

Semmit sem írtam arról, hogy orbán hazudik -e vagy nem. Arról írtam, hogy ez a "ne azt nézzék amit mondok" mit jelent. Ha ezt sem érted, akkor honnan tudnád, hogy ki mikor hazudik?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.19. 15:49:45

@N. Barbie: Azt kihagytad,hogy biztos a soros emberei mind!XD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.19. 15:51:40

@BéLóg: Haver!Ezen a nicken is nyomod a hülyeségedet?!

Orbán veje 2019.06.19. 18:08:08

@BéLóg: Haver! Miért nem használod gyakrabban ezt a nickedet! Ezen sokkal nagyobbat tudsz hazudni, mint a többin. Persze, ahhoz, hogy orbán gazdádnál is nagyobbat tudjál hazudni, még sokat kell gyakorolni.

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.20. 08:39:39

@Pipas:" Mint a másik, ahol "orbán elismerte bajnai szakértelmét". Na az meg konkrétan hazugság, de mindegy."

Erről a székely gyerek jutott eszembe, aki azt mondta az apjának, hogy a fene egye a kend száját, ha akarja hideget fú, ha akarja meleget? Te is ha neked teccő, akkor félre értik, ha neked nem stimmól amit Orbán mondott, akkor meg hazudott?;D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.20. 14:35:00

@DarthVader: Amúgy ez már nekem is eszembe jutott,hogy mi lesz ha esetleg elválnak.

Hülye haverod él még?Mit szólt a 'pool-hoz?:))
süti beállítások módosítása