Mindenki gondol amit akar. Egy darabig.

Önállóan Gondolkodó

Megértettük, köszönjük!

Legkésőbb a napokban világossá vált a kormány legvalószínűbb stratégiája. Videó indul.

2020. március 18. - Önállóan gondolkodó

op.png

Először is engedjék meg, hogy elismerjem Dr. Müller Cecília országos tisztifőorvos asszony, valamint Lakatos Tibor ezredes úr munkáját, vagy hát fogalmazhatnék úgy is, hogy az áldozatvállalásukat! Azt megítélni nem tudjuk, hogy a színfalak mögött pontosan mit is tesznek az operatív törzs tanácskozásain, de az, ahogyan minden délután rezzenéstelen arccal kiállnak a szenzációra éhes média elé, az megsüvegelendő. Ezt attól függetlenül tényleg így is gondolom, és emberileg a lehető legmélyebben hajlok meg előttük, hogy mit is szeretnék itt lentebb kifejteni. Riszpekt!

Higgyék el, pontosan tudom, mit érezhetnek ott a pulpitusok mögött állva. 

Nagyjából azt, amit több ezer sorstársammal egyetemben akkor éltünk át, amikor egy vizsgán a tételt meglátván azonnal éreztük: itt minden eddigi élettapasztalatunkra, valamint az eddigiek során valaha hallott összes szavunkra szükség lesz a nyers túléléshez. Ahhoz, hogy elhitessük a bizottsággal és/vagy a tanárral, hogy megvan bennünk az elvárt tudás. Mármint egy stabil ketteshez. Azzal a nagyon nagy különbséggel, hogy azt akkor ott, mi, magunk miatt tettük jellemzően. A fent említett két hétköznapi hős esetében azonban nyilván nem ez a helyzet. Rendelkeznek tudással, tapasztalattal és szakértelemmel. 

Mégis, érthetően persze, olyasvalamit kell képviselniük, amiről ők is tudják, hogy nem teljesen fedi a "közönség" által elvártakat. Most közönség alatt nem a sajtó képviselőit értem, hanem azon embereket, akik azért nézik őket, hogy adatokat, információkat tudjanak meg, hol is tart a vírus-helyzet. Máig töprengtem több indokon, miért a ködösítés a lényeg, de eljött a nap, hogy megvilágosodtam. Nem egy ad hoc döntés áll az ő szerepük mögött, hanem egy átgondolt stratégia, mégpedig egyszerűen az időhúzás. 

Miért tűnhet ez így?

Vannak országok, ahol naponta többször frissítenek adatokat a megbetegedések számáról, azok területi eloszlásáról és a fertőzéses gócpontokról, stb stb. Abban bízva, vagy azt gondolán, hogy akkor majd a lakosság ennek megfelelően reagál, viselkedik, közlekedik, és így tovább. Meg vannak olyan nemzetek is, ahol a lehető legkevesebb információt adják ki, annak érdekében, hogy lehetőleg mindenki legyen megszeppenve, ne gondolkodjon azon, hogy most akkor melyik város biztonságosabb a másiknál, mert hát ugye ez gyakorlatilag naponta változhat. Most vagy tényleg véletlenül, persze ezt nem gondolnám, de mégis, mi, magyarok egyértelműen ezt az utat. választottuk. Ehhez annyi kellet csupán, hogy amíg a miniszterelnök nem jelenik meg személyesen a küzdelemben, addig alacsony legyen az esetszám, majd miután ő kilépett a függöny elé, akkor ez emelkedjen, és amikor már tényleg komolyan érezheti nagyjából mindenki a mindennapjain, hogy azért baj van, akkor a vezető erőteljesebben lépjen. Ez véletlenül pont így alakult, csak a számok nem ugrottak meg, amire később visszatérek. A két "főszereplőnk feladata" ez volt, ez most is, és jól teljesítették. És ha hiszik, ha nem, ez részemről nem kritika feléjük!

Elértek egy tisztes szakmai pályafutást és most abban van részük, hogy politikailag is szereplővé váltak egy időre. Felléptették őket arra a porondra, ahova sosem akartak, Kovács Zoltán tiszteleten alapuló performanszánál meg kifejezetten a pódium szélén maradtak volna szívük szerint. 

Mert senki ne próbálja megmagyarázni nekem, hogy az a miniszterelnök, és a stábja jelentős része aki naponta csatázik a világ csúnyábbik részével, az arra várjon, hogy 120 000 maszk ideérjen Németországból. Miközben a csehek meg rendeltek (!) Kínából (!) maszkoktól kezdve egy rakás egyéb dolgot, ami már náluk is van. Mi meg várunk egy kamiont... Az biztos, hogy ilyen helyzettel miniszterelnök emberemlékezet óta nem szembesült, tehát fogalmunk sincsen más hogyan reagálna, lehet simán, hogy még rosszabbul. 

Az is tény, hogy a bejelentett, nevezzük úgy "banki csomag" azért rengeteg cégen és magánszemélyen segít. Ez nem kérdés, tökös húzás. Gazdasági szempontból, hosszútávon gondolkodva azért ez kb az első "unortodox" döntés, amire azt mondom, hogy rendben van. Értem az ettől várt gazdasági "mögöttest" is, azt majd meglátjuk, hogy a forint miként reagál erre hosszabb távon. 

Viszont az is tény, hogy ezzel, amit láttunk az operatív törzs tájékoztatóin, lassan kezdett összeállni a kirakós, és végül az utolsó kis tégla is a helyén van: "...az egész országban jelen van a koronavírus...".

Ez a lényeg. Addig nem kezdtünk bele széles körű tesztelésekbe (értem azt is, hogy ez lehet teljesen irreleváns is), addig nem közöltünk pontos adatokat a fertőzöttek koráról, területi eloszlásáról, amíg ezt mondatot végre ki nem tudtuk mondani. Nem azt mondom, hogy direkt, vagy, hogy rossz szándékkal, hanem azt, hogy a kiválasztott stratégia azon alapszik, miszerint ha bizonytalan vagy, hogy valahova inkább ne menj, mert ott rossz neked, akkor nem fogsz odamenni. Viszont, ha tutira tudod, hogy ahova mennél, ott minden ok, akkor meg lehet, hogy pont te leszel az, aki a "rosszat" odaviszed. 

Ez, a mérleg egyik nyelvében még logikus is, viszont azzal jár, hogy kezdetben legalábbis azt az érzetet kelted, hogy felesleges aprólékosan küzdeni a vírus ellen az elején, mert úgyis kb minden második embert megfertőz majd. Nos ezzel meg az a baj, hogy akkor meg miért is nem rendelnek el kb kijárási tilalmat? Mert hát ebben az esetben ez lenne a logikus. Nem pánikos, hanem logikus - ha már ez az analógia.

Mert tényszerű kérdések alól napokig rezzenéstelen arccal kibújni úgy, hogy a közmédia meg közben 24 órában pánikkeltéssel vádolja az egyszerű adatokra és számokra kíváncsi sajtót...nos, mindez végig gondolva megint: egy irányba mutat. 

"Ellaposítani a járványgörbét". Nos, értem. Ezt megint csak kétféleképpen lehet: részletes, nagyon nagy mennyiségű vizsgálattal és monitoringgal, rengeteg eszköz, munkaóra, ember és pénz árán, a kezdettől fogva. Vagy úgy, ahogyan úgy tűnik mi tesszük: utána menni a már betegeknek, és az ő kapcsolataikat leszűrve, elzárva, stb stb. Viszont ha meg így tesszük, akkor nekem meg az ide vonatkozó számok az alacsonyak. 

Tetszik érteni?

Szóval gazdaságilag az egyéni tragédiákat kezelni nem biztos, hogy lehet, de amit az állam megtehet, úgy tűnik, meg is fogja tenni. 

Egészségügyileg egy picit úgy érzem, hogy túlságosan is az egyénekre bízzák azt, hogy ki meri megfogni a csalánt. Ha és amennyiben tényleg uralni akarjuk innen a számokat, melyek valljuk be, a "jól hangzó"-nál is jobbak, akkor nem lesz más lehetőségünk, mint bezárni az udvar ajtaját, ami a hátsó kerthez vezet. 58 fertőzött eddig, és 1 haláleset. Nem kommentálom tovább az adatokat.....mert emberek vannak mögöttük. 

Nem csak gazdasági emberek, hanem ember-emberek. 

Kíváncsi emberek. No persze majd megkapom, hogy nekem semmi sem elég....de. Csak higgyék el addig jó, amíg van bennünk törekvés arra, hogy ne a lehető legkisebb közös többszörös legyen a cél. 

Maradjon az az eszköz. 

...és ha azt látjuk, hogy nem vagyunk elég érettek ahhoz, hogy egymás között, horizontálisan is féltsük a másikat akár magunktól is, akkor nincs az a kormány, vagy felettes szerv, aki segítene rajtunk. 

Akkor jöhet a napi törzs. Akkor elég is 1 kérdés újságíróként. Akkor elég elhinnünk. 

Mert akkor pont nem érdekel minket. 

...addig viszont, egy kis elemlámpa az alkonyatban jól jönne. 

 

Sz G 

fotó: olkt.hu

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolhatod.blog.hu/api/trackback/id/tr8615534004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 12:44:22

@math0: És az miben befolyásol bármit, hogy a nagymamát ápoló férfi vagy nő?

"1) elmegy ápolni az anyját, mert NEGATÍV a tezstje"
És ezzel jó eséllyel ki is nyírja a nagymamát. Érted, te fasz?
Hiszen attól, mert 4 napja a talán fertőzött lányával él együtt még nem biztos, hogy nem fertőzött, akármit is mutat a teszt.

"Egészen más ám úgy felhívni a szomszédot, hogy "kérem szépen ápolja az anyámat, mert nekem pozitív tesztem van", mint teszt nélkül. "
Hát tényleg. egészen más azt mondani, hogy bocs, koronavírus miatt karanténban vagyok, és nem merem megkockáztatni.

ÉS válaszoljál már erre a kurva egyszerű kérdésre te fasszopó szardarab
Kibaszott egyszerű a kérdés.
Majd amikor a te közeli munkatársad koronavírusos lesz, te pár nap múlva elmész és csinálsz egy tesztet ami negatív lesz. Ezután nyugodt szívvel mész anyádhoz és töltesz el nála órákat?
IGEN VAGY NEM?

teéjesenmindegy 2020.03.21. 12:45:36

SENKI NE MENJEN EL ÁPOLNI SENKIT ATTÓL MERT NEGATÍV AZ ELSŐ TESZTJE!!
AKÁRMIT IS MOND EZ A GYÖKÉRHÁZI SZARDARAB.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:10:12

@teéjesenmindegy: "És az miben befolyásol bármit, hogy a nagymamát ápoló férfi vagy nő?"

semmit, csak mutatja, hogy semmiről fingod nincs, úgy okoskodsz.

""1) elmegy ápolni az anyját, mert NEGATÍV a tezstje"
És ezzel jó eséllyel ki is nyírja a nagymamát. Érted, te fasz?"

Nem. kis eséllyel, felfogod, te elmebeteg mongolidióta?!

""Egészen más ám úgy felhívni a szomszédot, hogy "kérem szépen ápolja az anyámat, mert nekem pozitív tesztem van", mint teszt nélkül. "
Hát tényleg. egészen más azt mondani, hogy bocs, koronavírus miatt karanténban vagyok, és nem merem megkockáztatni."

Elég más. Az, hogy te nem fogod fel, mert egy kretén selejt vagy, attól még elég más.

te hagynád megdögleni az anyádat, pedig egy teszt segítségével vállalható kockázattal tudnád ápolni. te egy ilyen pszichopata fasz vagy. ilyen selejtekből áll a Fidesz. jobb, ha pusztultok!

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:11:00

@teéjesenmindegy: akármit is csinált az az illető felnőtt, és akár egyetértesz vele, akár nem, miközben persze kurvára fingod nincs a körülményekről, és kurvára idióta elképzeléseid vannak a vírusról, aközben végül is miért az indexet szidtad emiatt, te kis köcsög, Fideszes barom?! Azért, mert elme-buggyant selejt vagy.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:11:43

@teéjesenmindegy: Azért nagy szopás amikor ennyire lealáznak, ugye?

"Nem, ugyanis a kibaszott vírus szaporodik. Az első nap kicsi az esélye, és a 14. nap felé egyre csak nő. Ehhez tényleg nem kell ész, hogy felfogd."

Itt van egy explicit görbe erről, te húgyagyú fasz!

www.electronique-eci.com/news/une-application-pour-contribuer-contenir-la-propagation-du-coronavirus

a 12 nap után már nulla a valószínűség.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 13:14:40

@math0:
ÉS válaszoljál már erre a kurva egyszerű kérdésre te fasszopó szardarab
Kibaszott egyszerű a kérdés.
Majd amikor a te közeli munkatársad koronavírusos lesz, te pár nap múlva elmész és csinálsz egy tesztet ami negatív lesz. Ezután nyugodt szívvel mész anyádhoz és töltesz el nála órákat?
IGEN VAGY NEM?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:19:51

@teéjesenmindegy: "Hiszen attól, mert 4 napja a talán fertőzött lányával él együtt még nem biztos, hogy nem fertőzött, akármit is mutat a teszt."

Először is a cikk 20-án, pénteken íródott. A cikkben szerepel, hogy a fertőzött fiút már egy héttel korábban kórházba vitték. Ha ez a fiú megfertőzte az osztálytársait, akkor az már lehetett egy héttel a cikk írása előtt, vagy korábban is. Vegyük úgy, hogy amennyiben a fiú megfertőzte azt az osztálytársát, akinek a szülője a tesztet csinálta, akkor ott eltelhetett kb olyan egy hét is.

Na most annak kurva kicsi az esélye, hogy egy szülő, aki együtt él a gyerekével, az mondjuk 6 napig nem fertőződik meg, de a hetedik nap igen. Ha a gyerek fertőzött, és átfertőzte a szülőjét is, az jó eséllyel már több nappal a teszt előtt megtörtént, és a tesztnek jó esélye van ezt kimutatni.

Te mindenhez hülye vagy, de matekhoz kivételesen hülye vagy, ezt kifejezted a matek iránti ellenszenvvel. Ha már ilyen hülye vagy, akkor legalább ne terjessz baromságokat csak azért, mert hülye vagy, fogd vissza magad, és kussolj! Ne rontsd az ország helyzetét!

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:21:25

@teéjesenmindegy: te hagynád megdögleni az anyádat, pedig egy teszt segítségével vállalható kockázattal tudnád ápolni. te egy ilyen pszichopata fasz vagy. ilyen selejtekből áll a Fidesz. jobb, ha pusztultok!

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 13:21:57

@math0: "That is allright, sometimes I too forget things... ...or do I?"

ÉS válaszoljál már erre a kurva egyszerű kérdésre te fasszopó szardarab
Kibaszott egyszerű a kérdés.
Majd amikor a te közeli munkatársad koronavírusos lesz, te pár nap múlva elmész és csinálsz egy tesztet ami negatív lesz. Ezután nyugodt szívvel mész anyádhoz és töltesz el nála órákat?
IGEN VAGY NEM?

teéjesenmindegy 2020.03.21. 13:23:33

@math0: "te hagynád megdögleni az anyádat, pedig egy teszt segítségével vállalható kockázattal tudnád ápolni. "
Nem, én, ha a közelemben bárki pozitív lenne, akkor mennék önkéntes karanténba. Hiszen, hiába adok negatív tesztet attól még veszélyeztethetem anyámat.
Megkérnék olyat, aki a közelében nem volt vírusfertőzöttnek.

ÉS válaszoljál már erre a kurva egyszerű kérdésre te fasszopó szardarab
Kibaszott egyszerű a kérdés.
Majd amikor a te közeli munkatársad koronavírusos lesz, te pár nap múlva elmész és csinálsz egy tesztet ami negatív lesz. Ezután nyugodt szívvel mész anyádhoz és töltesz el nála órákat?
IGEN VAGY NEM?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:24:21

@teéjesenmindegy: ha az anyám ápolásra szoruló, magatehetetlen beteg lenne, ha nem lenne más jó megoldás, és ha lenne egy negatív tesztem, akkor én elmennék ápolni az anyámat, és bevállalnám a pár százalék kockázatot. te ezzel szemben hagynád megdögleni az anyádat pár százalék kockázat miatt, mert te egy ilyen mongolidióta, pszichopata fasz vagy. pontosan ezért vagy Fideszes.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:25:03

@teéjesenmindegy: ha az anyám ápolásra szoruló, magatehetetlen beteg lenne, ha nem lenne más jó megoldás, és ha lenne egy negatív tesztem, akkor én elmennék ápolni az anyámat, és bevállalnám a pár százalék kockázatot. te ezzel szemben hagynád megdögleni az anyádat pár százalék kockázat miatt, mert te egy ilyen mongolidióta, pszichopata fasz vagy. pontosan ezért vagy Fideszes.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:26:43

@teéjesenmindegy: Azért nagy szopás amikor ennyire lealáznak, ugye?

"Nem, ugyanis a kibaszott vírus szaporodik. Az első nap kicsi az esélye, és a 14. nap felé egyre csak nő. Ehhez tényleg nem kell ész, hogy felfogd."

Itt van egy explicit görbe erről, te húgyagyú fasz!

www.electronique-eci.com/news/une-application-pour-contribuer-contenir-la-propagation-du-coronavirus

a 12 nap után már nulla a valószínűség.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:27:36

@teéjesenmindegy: "That is allright, sometimes I too forget things... ...or do I?"

Azért nagy szopás amikor ennyire lealáznak, ugye?

"Nem, ugyanis a kibaszott vírus szaporodik. Az első nap kicsi az esélye, és a 14. nap felé egyre csak nő. Ehhez tényleg nem kell ész, hogy felfogd."

Itt van egy explicit görbe erről, te húgyagyú fasz!

www.electronique-eci.com/news/une-application-pour-contribuer-contenir-la-propagation-du-coronavirus

a 12 nap után már nulla a valószínűség.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 13:30:36

@math0: Ha olvasnád, akkor láthatnád, hogy az utolsó kontakt a fiú és lány között márc 13. volt.
A saját szarfaszú grafikonod szerint is a legfertőzőbb a 4-7 nap között van, ugye?
Tehát kurva jó eséllyel 17-20 között adta át a lány az apjának. Akiben eszerint a te saját grafikonod szerint a cikk írásának idején 1-4 napja fertőzött. Amikor a teszt még nem mutatja ki.
Na, örülök, hogy igazoltál engem, te ostoba fasz

white999 2020.03.21. 13:31:36

@teéjesenmindegy: Na gyökér csak hogy tanuljál. A teszt kimutat valamit. Ez lehet negatív amit te mondasz és ebben az esetben a fejtegetésed még igazad is lehetne. Normális kommunikációban ilyenkor a paciens nem nyugszik meg, hanem tisztában vele, hogy ettől még lehet a teszt a későbbiekben pozitív és nem megy a nagymamához. Egyébként se de ezt hagyjuk. Most figyel! Innen már ész is kell hozzá nem csak origó és a 888 olvasása. És lehet pozitív. Érted cseszd meg POZITÍV. Na ebben két elágazása van a dolognak. Egy karantén. Kettő ha pár hét múlva tünetmentes akkor mehet dolgozni, mert immunissá vált jelenlegi ismereteink szerint (működik a gazdaság, vagy ha ápoló akkor egy fokkal nyugodtabban ápolhatja a betegeket. Érted már te szerencsétlen hogy miért kell tesztelni és minél többször? A gazdaság miatt is mert nem csak azt lehet tesztelni hogy az, nem az hanem azt is hogy az volt. Most honnan tudod, hogy náthából influenzából vagy korona vírusból gyógyultál fel? Sehonnan.Ha negatív ha pozitív ad iránymutatást a továbbiakra. Így csak egy bizonytalanság van. Optimális esetben mindenkit letesztelnének, karantén a pozitívaknak és kb 1 hónap alatt vége van az egésznek. Mivel nincs optimális eset ezért az összes lehetséges kétséges eset lenne a megoldás. Gyökérkém érted vagy magyarázzam el 300 oldalon 600.000 sorban hogy beleférjen a fejedbe. Egy olasz faluban kísérletképpen megcsinálták 3000 emberből 6 pozitív elkülönítették őket és és már nincs fertőzés. Olaszban, egy faluban érted? Az más kérdés hogy 10 millió embernél ezt nem lehet megcsinálni kapacitás hiány miatt de azért törekedni lehetne rá. Mondjuk az ilyen gyökereket akik nem értik nem feltétlen kellene tesztelni mert minek.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 13:33:49

@math0: "ha nem lenne más jó megoldás, és ha lenne egy negatív tesztem, akkor én elmennék ápolni az anyámat, és bevállalnám a pár százalék kockázatot"
Na, hülyegyerek :D:D:D Ha nincs más megoldás, akkor nyilván mindenki még a pozitív is elmenne, nem? Ugye? Ha nincs más megoldás, akkor nincs más megoldás.
Ha meg van, akkor te sem mennél, jól értem? Akkor csak ugatsz, mint egy korcs kutya?

Matyi, pont annyira röhögteted ki magad, mint amikor leestél a picsába. Ott is az arcodnál csak a valagad volt nagyobb.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 13:34:34

@math0:

sometimes I too forget things

teéjesenmindegy 2020.03.21. 13:36:30

@white999:
" Most honnan tudod, hogy náthából influenzából vagy korona vírusból gyógyultál fel? Sehonnan."
És mit is számít okoska?
Immunitást ad ha átestél a víruson? Még egyszer nem kaphatod el?

white999 2020.03.21. 13:51:53

@teéjesenmindegy: Nagyokos tényleg teljesen átmegyek egyszerűbe hogy felfogd. HA NEM TESZTELSZ ANNAK NINCS INFORMÁCIÓ TARTALMA.. VAGYIS AZ ISMERETED NULLÁVAL BŐVÜLT ÉS ENNEK MEGFELELŐEN TUDSZ DÖNTÉST HOZNI AZAZ NULLA TUDÁSSAL.
Ha tesztel annak lesz információ tartalma, egy megismételt kontroll tesznek pedig még több információ tartalma amivel felelő döntést lehet hozni Jót vagy rosszat de információk alapján.
Tudom , hogy az általad képviselt embertípus szereti ha tollba mondanak neki mindent fogad el hogy vannak olyanok akik maguk szeretnék eldönteni, hogy mikor mi a helyes, mert esetleg úgy gondolják hogy meglévő információkból helyes döntést hoznak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:54:31

@teéjesenmindegy: idefigyelj, te kis buggyant idióta. jelenleg a világban sok ezer ápoló és orvos van, akik találkoztak koronavírusos beteggel, mert ápolniuk kellett. a legjobb védőfelszerelés mellett is van némi esélye annak, hogy megfertőződnek. és utána bemennek a másfajta beteghez, akinek szívinfarktusa volt, meg hasonló, és azt is megvizsgálják és ápolják. a te, teknősbéka eszeddel nekik nem volna szabad ezt csinálni. de ettől még a világ nagy része nem olyan hülye, mint te, a mongolidióta, Fideszes selejt, és azt csinálja, ami helyes.

te meg dugulj el, és hagyd abba a hülyeségek terjesztését, és a beleugatást olyan dolgokba, amihez semmi közöd, semmi kompetenciád nincs!

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:57:40

@teéjesenmindegy: "Ha nincs más megoldás, akkor nyilván mindenki még a pozitív is elmenne, nem? "

én nem azt írtam, faszfejkém, hogy "ha nincs megoldás", én azt írtam, hogy "ha nincs más jó megoldás". a dolog nem bináris, mint a te kis "agyad" faszfejkém, különféle opciók lehetségesek. elmenni ápolni, megkérni valakit, fogadni ápolót. eme opciók közötti döntésben egy pozitív és negatív teszt segít. értelmes ember ha tud, akkor több információ alapján dönt, és nem kevesebb információ alapján, mint ti, bugyuta, Fidióta selejtek.

de te ezt nem fogod fel, mert elmebeteg, Down kóros, mongolidióta selejt vagy.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 13:59:06

@teéjesenmindegy: Azért nagy szopás amikor ennyire lealáznak, ugye?

"Nem, ugyanis a kibaszott vírus szaporodik. Az első nap kicsi az esélye, és a 14. nap felé egyre csak nő. Ehhez tényleg nem kell ész, hogy felfogd."

Itt van egy explicit görbe erről, te húgyagyú fasz!

www.electronique-eci.com/news/une-application-pour-contribuer-contenir-la-propagation-du-coronavirus

a 12 nap után már nulla a valószínűség.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 14:05:16

@teéjesenmindegy: "az utolsó kontakt a fiú és lány között márc 13. volt."

igen, azaz 1 héttel a cikk megírása előtt.

"a legfertőzőbb a 4-7 nap között van, ugye?"

5. nap. de a grafikon nem egymással élő emberekről szól. annak az esélye, hogy a másikkal együtt élő beteg ember csak a 7. nap után fertőzze meg a másikat, előbb nem, annak gyakorlatilag nulla az esélye.

"Tehát kurva jó eséllyel 17-20 között adta át a lány az apjának."

nem, kurva jó eséllyel 17. előtt, hiszen több napig volt együtt vele. ha beteg volt, gyakorlatilag nulla az esélye annak, hogy 13-17 között nem fertőzte meg a szülőjét, csak utána. integráld fel a grafikont, te kis csökött, persze fingod nincs, mi az az integrálás.

te abban a hülyeségben hiszel, hogy egy gyerek, aki beteg, 4 napig nem fertőzi meg a szülőjét, akivel együtt él, de utána igen. te egy ilyen elmebeteg fasz vagy.

ismétlem, nem biztos, hogy apáról van szó, ezt már tisztáztuk, de te olyan gyengeelméjű fasz vagy, hogy ennyit nem bírsz megjegyezni.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 14:10:24

@teéjesenmindegy: még valamit, és ezt már írtam, csak nem fogtad fel azzal a beteg "agyaddal". az is lehetséges, hogy az a szülő, akiről szó van, az csak 13. előtt találkozott a gyerekével, 13. után már nem. ebben az esetben a szülő a tesztet például 18-án azért végzi el, hogy letesztelje, hogy 13. előtt megfertőződött-e a gyerekétől, akivel 13. után már nem találkozot, és utána már nem fertőzhette meg a szülőjét. ebben az esetben a teszt gyakorlatilag 100%-os.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

white999 2020.03.21. 14:11:55

@teéjesenmindegy: 100% biztonsággal nem tudják csak reménykednek benne (de legvalószínűbb hogy csak bizonyosan rövid ideig ad teljes védelmet amíg nem esik át nagyobb mutációkon a vírus) ezért is kétséges a nyájimmunitás inkább a teljes megszüntetésre kellene törekedni mert minden tavasszal visszatérne. Már ha egy körben nem tarolja le a világot de akkor tényleg mindegy. Viszont jelen esetben az idő legfontosabb faktor, már kevés az idő hogy meg lehessen állítani addig talán kitartana. Az eddig i tapasztalatok alapján egyetlen helyes megoldás a sok teszt és karantén, amit a gazdasági összeomlás miatt minél rövidebbre kellene fogni. Látod helye s kérdéseket teszel fel lassan eljutsz a megfejtésig.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 14:42:06

@teéjesenmindegy: "kurva jó eséllyel 17-20 között adta át a lány az apjának"

tudod-e egyáltalán, te csökött agyú, hogy a szülő 17-20. között találkozott-e egyáltalán a gyerekével? Nem. Helyedre, egyes! Ne ugass bele olyan dolgokba, amikről fingod nincs, meg egyáltalán semmibe, mert kretén selejt vagy!

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

chrisred 2020.03.21. 15:21:55

@Arcade Macho: De, felfogtam, hogy terelni akarsz.

"ezert irtam hogy a kovetkezo lepesben vagyunk mar nem szamit ki honnan jon, hanem MIDNENKINEK minel jobban el kellene hogy izolalja magat,"

Ez a gyakorlatban megoldhatatlan, mert összeomlik a társadalom. A veszélyeztetettek izolálják magukat, a többiek vigyázzanak magukra, tartsák másoktól a távolságot, mossák a kezüket, és ha mégis jelentkeznek a tünetek, azon nyomban izolálják magukat. És persze közben tömegesen kellene folynia a tesztelésnek, és akinek pozitív a tesztje, szintén izolálja magát. Ennyit tudunk tenni, hogy a folyamatot időben elnyújtsuk.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 16:02:39

@math0: "annak az esélye, hogy a másikkal együtt élő beteg ember csak a 7. nap után fertőzze meg a másikat, előbb nem, annak gyakorlatilag nulla az esélye."
Erre ugye semmi bizonyítékod nincs.

"te abban a hülyeségben hiszel, hogy egy gyerek, aki beteg, 4 napig nem fertőzi meg a szülőjét, akivel együtt él, de utána igen."
Igen, mivel így működik a fertőzés. Ha neked lenne igazad, akkor az influenzán is túlesne minden család egyszerre.

"az is lehetséges, hogy az a szülő, akiről szó van, az csak 13. előtt találkozott a gyerekével, 13. után már nem."
Melyik szülő te fasz? A lány apja vagy anyja? Barom.
A fertőzött gyerek osztálytársainak a szüleiről szól a cikk. 13-án volt az utolsó kontakt a gyerek és az osztálytársak között, baszod.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 16:05:10

@math0:
"tudod-e egyáltalán, te csökött agyú, hogy a szülő 17-20. között találkozott-e egyáltalán a gyerekével?"
ühüm. Hát ha nem találkozott, akkor mégis minek csinált tesztet? Ezzel az erővel bárki bármikor csináltathat.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 16:12:41

@white999: Ühüm. Értem.
Tehát akkor, aki megkapta, az megkaphatja újra - jelen tudás szerint.
Teszt után két perccel is megkaphatod. Akkor karantén nélkül mi a szart is ér a teszt?
A teszt negatív eredményétől függetlenül is lehet benned még kimutathatatlan számú vírus.
Ha negatívra tesztelnek, majd két hét karantén után megint negatív akkor tényleg negatív vagy. Viszont az utcán az első percben elkaphatod.

Na, akkor a fentiek ismeretében mennyire okos dolog egy negatív teszttel odamenni és megcsókolni anyádat?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 16:40:32

@teéjesenmindegy: "Erre ugye semmi bizonyítékod nincs."

de. a görbéből pontosan ki lehet számolni, el is magyaráztam, hogy hogyan, és azt is, hogy miért közelítőleg nulla. attól, hogy te nem fogod fel, mert egy agyirokkant selejt vagy, attól ez még igen erős, matematikai érv.

""te abban a hülyeségben hiszel, hogy egy gyerek, aki beteg, 4 napig nem fertőzi meg a szülőjét, akivel együtt él, de utána igen."
Igen, mivel így működik a fertőzés."

fel se fogod, hogy mennyire abszurd azt hinni, hogy 4 napig nem fertőződik meg, de utána igen. mert matematikához kretén selejt vagy.

az is lehetséges, hogy az a szülő, akiről szó van, az csak 13. előtt találkozott a gyerekével, 13. után már nem.

erre nem is próbáltál meg válaszolni.

"Melyik szülő te fasz? A lány apja vagy anyja? Barom."

mint te fejtetted ki, tök mindegy, hogy apja vagy anyja.

"A fertőzött gyerek osztálytársainak a szüleiről szól a cikk. 13-án volt az utolsó kontakt a gyerek és az osztálytársak között, baszod. "

ez nem válasz az érvemre, elismételtél egy tényt, az én érvemre meg se próbáltál válaszolni, mert egy Down kóros selejt vagy.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 16:41:55

@teéjesenmindegy: "Hát ha nem találkozott, akkor mégis minek csinált tesztet? "

azért, hogy kiderítse, ELŐTTE megfertőződött-e, te húgyagyú kretén! olyan sötét vagy, mint a bányató.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 16:42:40

@teéjesenmindegy: még valamit, és ezt már írtam, csak nem fogtad fel azzal a beteg "agyaddal". az is lehetséges, hogy az a szülő, akiről szó van, az csak 13. előtt találkozott a gyerekével, 13. után már nem. ebben az esetben a szülő a tesztet például 18-án azért végzi el, hogy letesztelje, hogy 13. előtt megfertőződött-e a gyerekétől, akivel 13. után már nem találkozot, és utána már nem fertőzhette meg a szülőjét. ebben az esetben a teszt gyakorlatilag 100%-os.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 16:45:23

@teéjesenmindegy:
Azért nagy szopás amikor ennyire lealáznak, ugye?

"Nem, ugyanis a kibaszott vírus szaporodik. Az első nap kicsi az esélye, és a 14. nap felé egyre csak nő. Ehhez tényleg nem kell ész, hogy felfogd."

Itt van egy explicit görbe erről, te húgyagyú fasz!

www.electronique-eci.com/news/une-application-pour-contribuer-contenir-la-propagation-du-coronavirus

a 12 nap után már nulla a valószínűség.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

white999 2020.03.21. 17:02:50

@teéjesenmindegy: Na látod nem hiába volt az egész gyönyörűen levezetted. Pontosan ezt mondom a teszt csak egy dolog ami segít a a karantén mellet, sok teszt minél szigorúbb karantén, mindenki maszkban, hamarabb kilábalás kisebb gazdasági összeomlás, több életben maradt ember.
Nem csodálom az édesanyára vonatkozó részen igaz ebbe te lovagoltad magad mert én ilyet soha nem mondtam. Mondjuk annyian hülyéztek le hogy már kevered ki mit mondott. Enged el. már rég vége lenne ha nem akarnál a who val a tudománnyal meg a józan ésszel csatározni. Annyi kellene csak hogy bocs már értem. Köszönni se kell hogy helyetted olvasunk értelmezünk.

white999 2020.03.21. 17:13:52

@teéjesenmindegy: Még egyet, jelen tudás az hogy a vírusok általában hogy viselkednek. Majd valamikor talán tudni fogják pontosan ezt. Az elejétől változott annyit, hogy már nem 1 méter a biztonságos távolság hanem inkább 2. Nem pár óra de lehet, hogy több nap amíg bizonyos felületeken is életbe marad. Ezért kell lőni vele mindennel ami hatásosnak bizonyul akár egy értelmetlen felesleges tesztel, mert lehet hogy a többi teszteknek lesz értelme. Úgy lehet pont ezen múlik hogy megáll vagy sem a fertőzés, ha már a ro érték pár % al visszaszorul annak is iszonyatos hatása van. Ez az exponenciális növekedés miatt van. Házi feladat ro érték és exponenciális növekedés.

Arcade Macho 2020.03.21. 17:38:37

@math0: ADD MEG AZ ELERHETOSEGEDET es elmegyek hozzad hogy privibe lerendezzuk

Arcade Macho 2020.03.21. 17:41:34

@chrisred:
"Ez a gyakorlatban megoldhatatlan, mert összeomlik a társadalom."
lehet hogy igazad van...

" A veszélyeztetettek izolálják magukat, a többiek vigyázzanak magukra, tartsák másoktól a távolságot, mossák a kezüket, és ha mégis jelentkeznek a tünetek, azon nyomban izolálják magukat."
40 evesek is belehaltak akkor ok is izolaljak magukat?

"És persze közben tömegesen kellene folynia a tesztelésnek, és akinek pozitív a tesztje, szintén izolálja magát. Ennyit tudunk tenni, hogy a folyamatot időben elnyújtsuk."
MINDENKIT EL FOG ERNI A VIRUS !!!
elnyujatani meg a minel teljesebb izolacioval lehet, ez amit irsz a tesztelessel ez szep es jo lenne elmeletben de nem mukodik... lasd akinaiakat akik visszakaptak a virust perdig hetszentseg hogy tesztelnek sokat...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 17:50:01

@Arcade Macho: na, ennyit tudnak a Fidióta, pszichopata köcsögök, mint te. érv nulla, agresszivitás ezer.

"tehat a kovetkezo lehetosegei lennenek az apanak:"

Eleve szó sincs apáról, te idióta, rohadék, pszichopata faszfej! A cikk nem említi a szülő nemét.

Sokkal több lehetősége is van, például:

1) elmegy ápolni az anyját, mert NEGATÍV a tezstje
2) megkér szomszédot, más rokont, fogad ápolót, mert pozitív a tesztje

ebben a döntésben a teszt kurvára fontos dolog.

egy kurvára egyszerű, épeszű dolog, és csak az olyan agyhalott, mongolFidióta Down kóros selejtek, mint te, és a többi Fideszes képes ebbe beleugatni

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:02:16

@Arcade Macho: "MINDENKIT EL FOG ERNI A VIRUS !!!"

Kínában sem ért el mindenkit, megállították. Fidióta, tudatlan köcsög vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:03:03

@chrisred: onnan tudod, hogy jó érvet írtál, hogy ha Arcade Macho válasz helyett verekedni akar.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 18:06:53

@math0: Teljesen értelmetlen neked megírni bármit.
Abszolút idióta nagyképű fasz vagy.
Menj csókolgasd meg a kurva anyádat a nevemben is. Lehetőleg a negatív tesztet pedig dugd fel a redvás vén picsájába, ahonnan kiszármaztál
Őszintén fogok röhögni ha megdöglik. Meg te is.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:06:53

@chrisred: onnan tudod, hogy jó érvet írtál, hogy ha Arcade Macho válasz helyett verekedni akar. ez egy ilyen állat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:08:38

@teéjesenmindegy: na, ennyit tud a Fideszes köcsög, ha frusztrált, mert már maga is érzi, hogy kurvára tátott szájjal futott be a faszerdőbe.

"Erre ugye semmi bizonyítékod nincs."

de. a görbéből pontosan ki lehet számolni, el is magyaráztam, hogy hogyan, és azt is, hogy miért közelítőleg nulla. attól, hogy te nem fogod fel, mert egy agyirokkant selejt vagy, attól ez még igen erős, matematikai érv.

""te abban a hülyeségben hiszel, hogy egy gyerek, aki beteg, 4 napig nem fertőzi meg a szülőjét, akivel együtt él, de utána igen."
Igen, mivel így működik a fertőzés."

fel se fogod, hogy mennyire abszurd azt hinni, hogy 4 napig nem fertőződik meg, de utána igen. mert matematikához kretén selejt vagy.

az is lehetséges, hogy az a szülő, akiről szó van, az csak 13. előtt találkozott a gyerekével, 13. után már nem.

erre nem is próbáltál meg válaszolni.

"Melyik szülő te fasz? A lány apja vagy anyja? Barom."

mint te fejtetted ki, tök mindegy, hogy apja vagy anyja.

"A fertőzött gyerek osztálytársainak a szüleiről szól a cikk. 13-án volt az utolsó kontakt a gyerek és az osztálytársak között, baszod. "

ez nem válasz az érvemre, elismételtél egy tényt, az én érvemre meg se próbáltál válaszolni, mert egy Down kóros selejt vagy.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:09:31

@teéjesenmindegy: a te kurva anyád fog megdögleni, mert te teszt nélkül ápolod, vagy nem ápolod.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:10:07

@teéjesenmindegy: Azért nagy szopás amikor ennyire lealáznak, ugye?

"Nem, ugyanis a kibaszott vírus szaporodik. Az első nap kicsi az esélye, és a 14. nap felé egyre csak nő. Ehhez tényleg nem kell ész, hogy felfogd."

Itt van egy explicit görbe erről, te húgyagyú fasz!

www.electronique-eci.com/news/une-application-pour-contribuer-contenir-la-propagation-du-coronavirus

a 12 nap után már nulla a valószínűség.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:11:07

@teéjesenmindegy: "Hát ha nem találkozott, akkor mégis minek csinált tesztet? "

azért, hogy kiderítse, ELŐTTE megfertőződött-e, te húgyagyú kretén! olyan sötét vagy, mint a bányató.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:11:48

@teéjesenmindegy: "kurva jó eséllyel 17-20 között adta át a lány az apjának"

tudod-e egyáltalán, te csökött agyú, hogy a szülő 17-20. között találkozott-e egyáltalán a gyerekével? Nem. Helyedre, egyes! Ne ugass bele olyan dolgokba, amikről fingod nincs, meg egyáltalán semmibe, mert kretén selejt vagy!

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:12:30

@teéjesenmindegy: ha az anyám ápolásra szoruló, magatehetetlen beteg lenne, ha nem lenne más jó megoldás, és ha lenne egy negatív tesztem, akkor én elmennék ápolni az anyámat, és bevállalnám a pár százalék kockázatot. te ezzel szemben hagynád megdögleni az anyádat pár százalék kockázat miatt, mert te egy ilyen mongolidióta, pszichopata fasz vagy. pontosan ezért vagy Fideszes.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 18:13:57

@white999: Tehát te még mindig nem érted.
Egy olyan tesztek, aminek nem 100% az eredménye egy értelme van: hogy megnyugodjon a paraszt, és elmenjen nagymamát ápolni.
Karantén, elszigeteltség azon múlik minden.
Annál nagyobb faszságot, hogy csinálok egy tesztet, negatív, és akkor szépen megnyugodva bemegyek az öregek otthonába nem lehet csinálni.

De mindegy, csinálsz amit akarsz, nem fogom még egyszer leírni.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 18:16:35

@math0: Ha nem lenne más megoldás, akkor betegen is elmennél, te fasz, nem?
Nem mindegy a vén szottyadéknak, hogy abba döglik bele, hogy nem etetik meg, vagy hogy elkapja a vírust?
GECI, NE TEGYÉL HOZZÁ PLUSZ FELTÉTELEKET. - ne azzal gyere, hogy nincs másik megoldás.
Mindig van másik megoldás.
Tessék, negatív teszttel akkor nyugodtan mennél a vén kurvához?

teéjesenmindegy 2020.03.21. 18:20:08

@math0:
"fel se fogod, hogy mennyire abszurd azt hinni, hogy 4 napig nem fertőződik meg, de utána igen. "
Hát igen, ehhez is értesz. Tudod kisköcsög, az úgy van, hogy a lány elkapja, és figyelj, benne szaporodik a vírus. És igen, ehhez kell néhány nap. Ez nem abszurd, hanem a realitás.
Ostoba fasz vagy, ezt bizonyítottad amikor a második kérdésnél kiestél a picsába.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 18:21:21

@math0: Írd már le geci, hogy igen, te negatív teszt után nyugodtan mennél a kurva anyádhoz.
Vagy azt, hogy nem mennél.
Ez a kurva bonyolult kérdés amire nem vagy hajlandó válaszolni egy napja.

white999 2020.03.21. 18:28:04

@teéjesenmindegy: Most érzem át, hogy milyen lehet egy lapos föld hívővel eszmét cserélni. Részemről befejeztem már nem is haragszom mert az elején azt hittem troll vagy. Nem tudom melyik a jobb aljasnak lenni vagy csak butának. Azért ezt olvasd el és nem kell megköszönni. Részemről befejeztem. Jó egészséget.
qubit.hu/2020/03/21/magyarorszag-tul-keves-tesztet-vegez-es-kifejeztetten-rosszul-all-az-esetek-felderiteseben?_ga=2.34177377.1983474535.1584044702-1727769036.1562084005

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:28:47

@teéjesenmindegy: olvasni ugye nem tudsz, mert egy Fidióta selejt vagy.

ha az anyám ápolásra szoruló, magatehetetlen beteg lenne, ha nem lenne más jó megoldás, és ha lenne egy negatív tesztem, akkor én elmennék ápolni az anyámat, és bevállalnám a pár százalék kockázatot. te ezzel szemben hagynád megdögleni az anyádat pár százalék kockázat miatt, mert te egy ilyen mongolidióta, pszichopata fasz vagy. pontosan ezért vagy Fideszes.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

chrisred 2020.03.21. 18:29:42

@Arcade Macho: "40 evesek is belehaltak akkor ok is izolaljak magukat?"

Veszélyeztetettnek az öregek és a fizikailag rossz állapotban lévők számítanak.

Racionálisan az a legteljesebb izoláció, amit leírtam. Hivatalosan nem állapították meg, hogy azoknál a kínaiaknál a fertőzés újra kialakult, vagy még nem múlt el teljesen. Még kell egy megfelelő időnek eltelnie, míg kiderül, hogy a fertőzésből kigyógyulás ad-e általános immunitást.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:30:54

@white999: szerintem ő aljas és buta. nem meglepő módon. egy ideig csak simán buta, aztán rájön, hogy az, frusztrált lesz, és akkor onnantól jön a nettó szar, ami folyik a szájából, meg nem válaszol, illetve újrakérdezi, amire kapott választ. innentől már aljas, szerintem nem ennyire retardált. de egyébként eléggé retardált. és abból akar érvet csinálni, hogy amit nem fog fel, az nem helyes.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:33:15

@teéjesenmindegy: fel se fogod, hogy mennyire abszurd azt hinni, hogy 4 napig nem fertőződik meg, de utána igen.

az 5. napon a fertőzés valószínűségét le kell osztani az előző 4 nap nem-fertőzésének valószínűségeivel. négy osztás után kicsi valószínűséget kapsz, te retardált Fidióta!

chrisred 2020.03.21. 18:34:10

@teéjesenmindegy: Abban igazad van, amikor Trump, Bolsonaro vagy Pintér csináltatott magának egy negatív tesztet, az tényleg parasztvakítás volt, hogy ne kelljen karanténba menniük. A tesztelésnél kizárólag a pozitív eredménynek van jelentősége, a negatív olyan, mintha meg sem történt volna.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:35:33

@teéjesenmindegy: "a lány elkapja, és figyelj, benne szaporodik a vírus. És igen, ehhez kell néhány nap. "

annak is igen kicsi a valószínűsége, hogy a gyerek március 13-án kapta el a betegséget, és nem előbb a fiútól.

egyébként notorikusan lányról és apáról beszélsz, miközben a hírben EGY MÁSIK SZÜLŐ SZEREPEL, ahol a szülő nem feltétlenül apa, a gyerek nem feltétlenül lány.

ahhoz is retardált vagy, hogy egyáltalán felfogd a hírt, akkora selejt vagy.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:38:00

@teéjesenmindegy: "Mindig van másik megoldás. "

pontosan, és ahhoz, hogy eme megoldások közül válasszak, a teszt eredmény segít. neked nem, mert te egy retardált fasz vagy, aki nem gondolkodik, ezért neked a teszt nem segít. de nem mindenki olyan retardált, mint te.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:39:31

@teéjesenmindegy: "kurva jó eséllyel 17-20 között adta át a lány az apjának"

tudod-e egyáltalán, te csökött agyú, hogy a szülő 17-20. között találkozott-e egyáltalán a gyerekével? Nem. Helyedre, egyes! Ne ugass bele olyan dolgokba, amikről fingod nincs, meg egyáltalán semmibe, mert kretén selejt vagy!

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:40:32

@teéjesenmindegy: "Hát ha nem találkozott, akkor mégis minek csinált tesztet? "

azért, hogy kiderítse, ELŐTTE megfertőződött-e, te húgyagyú kretén! olyan sötét vagy, mint a bányató.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:41:16

@teéjesenmindegy: még valamit, és ezt már írtam, csak nem fogtad fel azzal a beteg "agyaddal". az is lehetséges, hogy az a szülő, akiről szó van, az csak 13. előtt találkozott a gyerekével, 13. után már nem. ebben az esetben a szülő a tesztet például 18-án azért végzi el, hogy letesztelje, hogy 13. előtt megfertőződött-e a gyerekétől, akivel 13. után már nem találkozot, és utána már nem fertőzhette meg a szülőjét. ebben az esetben a teszt gyakorlatilag 100%-os.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:41:52

@teéjesenmindegy: Azért nagy szopás amikor ennyire lealáznak, ugye?

"Nem, ugyanis a kibaszott vírus szaporodik. Az első nap kicsi az esélye, és a 14. nap felé egyre csak nő. Ehhez tényleg nem kell ész, hogy felfogd."

Itt van egy explicit görbe erről, te húgyagyú fasz!

www.electronique-eci.com/news/une-application-pour-contribuer-contenir-la-propagation-du-coronavirus

a 12 nap után már nulla a valószínűség.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:45:24

@chrisred: egyetlen teszt sem 100%-os. minden tesztnek van false positive rátája, és false negativ rátája. ráktesztnek, AIDS tezstnek, terhességi tesztnek, stb. amennyiben egy teszt egyik hibarátája csak pár százalékos, akkor a tesztnek van értelme. értelmes ember értelmezni tudja, helyére tudja rakni, tud döntést hozni nem 100%-os információ alapján. értelmes ember tud valószínűségeket kezelni.

az idióta, 4 elemis, faparaszt kretének azok, akik nem fognak fel semmit, akik olyan primitívségekkel jönnek, hogy ha valami nem 100%, akkor már értelmetlen. az ilyen hülye emberek tesztek, információk, gondolkodás nélkül élhetnek a tanyájukon, és remélhetően ki is válogatja őket az evolúció, mert szelekciós hátrány, hogy hülyék.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 18:50:26

@teéjesenmindegy: ""Egészen más ám úgy felhívni a szomszédot, hogy "kérem szépen ápolja az anyámat, mert nekem pozitív tesztem van", mint teszt nélkül. "
Hát tényleg. egészen más azt mondani, hogy bocs, koronavírus miatt karanténban vagyok, és nem merem megkockáztatni."

a szülő nincs karanténban. te tehát nem fogod tudni meggyőzni a szomszédodat, hogy ápolja az anyádat, a te anyád meg fog dögleni. az enyém meg nem, mert a pozitív teszteredménnyel meg tudom győzni a szomszédomat, hogy ápolja az anyámat.

negatív teszt esetében pedig én elmegyek ápolni az anyámat, a tied meg ugyanazért döglik meg, mint a másik esetben, mert nálad nincs is két eset.

a te jó édes kurva anyád döglik meg, mert te egy ilyen idióta fasz vagy.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

white999 2020.03.21. 19:05:33

@math0: Ha pénzért csinálná akkor lenne aljas de ennyire egy troll t se engednek elszabadulni. Pusztán annyi történt, hogy senki nem szívesen vallja be hogy hülye. Nagyon régóta már nincs visszaút ebből. A butasága nem csak abban nyilvánul meg amit mond hanem abban hogy képtelen elengedni a storyt. Amúgy ez van bizonyos pártok fanatikus híveinél is. Még ha érzi is hogy helytelen már adott körülmények között támogatni az annak idején választott pártját, kiégne az agya ha be kéne ismerni, hogy változtatni kell az álláspontján. Valljuk meg őszintén mi sem segítettünk neki ennek feldolgozásában. De hát nem vagy pszichológus, hogy fogjam a kezét, viszont az azért kifejezetten zavar, hogy ökörségekkel köpi tele netet, mert ha egy embert is megfertőz az a hülyeségével az is probléma. A végsó csapást azért még elküldöm neki egy linkben. A tesztelés szempontjából bezzeg országnak számító Koreába már lassul a fertőzés. Pont ezt magyarázom neki éppen két napja.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 19:14:59

@white999: Tudod, és ahol az emberek nem mennek a tömegbe.
Mindegy bazmeg, buta vagy mint mátyás a pincemanó haverod.

teéjesenmindegy 2020.03.21. 19:20:05

@math0:

"a szülő nincs karanténban. te tehát nem fogod tudni meggyőzni a szomszédodat, hogy ápolja az anyádat," Önkéntes karantén, matyika? Felelős magatartás? Normális hozzáállás ahhoz, hogy nem akarod megfertőzni? Ezek neked kimaradtak. Nyilván, te nem vagy ember.

"t a pozitív teszteredménnyel meg tudom győzni a szomszédomat, hogy ápolja az anyámat."
Ahogy így olvasgattalak szerintem már az is óriási eredmény volna, ha arról meg tudnál győzni bárkit, hogy ne rugdossa haálra a vén ribancot

"negatív teszt esetében pedig én elmegyek ápolni az anyámat, "
Helyes, menj, legalább megdöglik. Azért odafele még a nagy boldogságodban nyalogasd meg az összes korlátot a BKV-n.

Annyira korlátolt köcsög vagy, annyira jókat röhögök rajtad.
És hozzá ez a buta fej....
That is allright, sometimes I too forget things... ...or do I.... beszarás. ::D:D

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:24:54

@teéjesenmindegy: "Önkéntes karantén"

és te így látatlanban, hasból be tudod kamuzni, hogy ha az illető szülő azt mondja az illető szomszédnak, hogy "önkéntes karantén", akkor az 100% rohan ápolni az anyját, ugye, te kis retardált, Fidióta barom, te ilyeneket tudsz?! tudsz a faszt, te baromállat, nem tudsz te semmit, a hülyeségednél csak a pofád nagyobb.

és a te jó édes kurva anyád simán beledöglik abba, hogy te milyen idióta kis selejt vagy.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:26:47

@teéjesenmindegy: annyit nem tud felfogni, a Fidióta selejt, hogy a:

"pozitív teszt" az egy jobb információ, erősebb érv, döntőbb dolog egy döntésben, mint az "önkéntes karantén". és a másik oldalon a "negatív teszt" is egy erősebb információ, mint a "tudja az Orbán jó édes kurva anyja".

nem fogja fel az idióta, hogy az információ jobb, mint hülyének maradni, mert a Fidióta az már csak ilyen selejtes, sötét állat.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:27:52

@teéjesenmindegy: Azért nagy szopás amikor ennyire lealáznak, ugye?

"Nem, ugyanis a kibaszott vírus szaporodik. Az első nap kicsi az esélye, és a 14. nap felé egyre csak nő. Ehhez tényleg nem kell ész, hogy felfogd."

Itt van egy explicit görbe erről, te húgyagyú fasz!

www.electronique-eci.com/news/une-application-pour-contribuer-contenir-la-propagation-du-coronavirus

a 12 nap után már nulla a valószínűség.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

white999 2020.03.21. 19:31:44

@teéjesenmindegy: Figyu ez egyre gyengébb lesz , valami konteót vagy egy pazar gondolatkísérletet nyomhatnál, hagy röhögjek. Ez már az oviban is kevés lenne.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:31:45

@teéjesenmindegy: Azért nagy szopás amikor ennyire lealáznak, ugye?

"Nem, ugyanis a kibaszott vírus szaporodik. Az első nap kicsi az esélye, és a 14. nap felé egyre csak nő. Ehhez tényleg nem kell ész, hogy felfogd."

Itt van egy explicit görbe erről, te húgyagyú fasz!

www.electronique-eci.com/news/une-application-pour-contribuer-contenir-la-propagation-du-coronavirus

a 12 nap után már nulla a valószínűség.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:32:18

@teéjesenmindegy:

még valamit, és ezt már írtam, csak nem fogtad fel azzal a beteg "agyaddal". az is lehetséges, hogy az a szülő, akiről szó van, az csak 13. előtt találkozott a gyerekével, 13. után már nem. ebben az esetben a szülő a tesztet például 18-án azért végzi el, hogy letesztelje, hogy 13. előtt megfertőződött-e a gyerekétől, akivel 13. után már nem találkozot, és utána már nem fertőzhette meg a szülőjét. ebben az esetben a teszt gyakorlatilag 100%-os.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:32:50

@teéjesenmindegy:

"Hát ha nem találkozott, akkor mégis minek csinált tesztet? "

azért, hogy kiderítse, ELŐTTE megfertőződött-e, te húgyagyú kretén! olyan sötét vagy, mint a bányató.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:33:26

@teéjesenmindegy: "kurva jó eséllyel 17-20 között adta át a lány az apjának"

tudod-e egyáltalán, te csökött agyú, hogy a szülő 17-20. között találkozott-e egyáltalán a gyerekével? Nem. Helyedre, egyes! Ne ugass bele olyan dolgokba, amikről fingod nincs, meg egyáltalán semmibe, mert kretén selejt vagy!

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:34:06

@teéjesenmindegy: "Mindig van másik megoldás. "

pontosan, és ahhoz, hogy eme megoldások közül válasszak, a teszt eredmény segít. neked nem, mert te egy retardált fasz vagy, aki nem gondolkodik, ezért neked a teszt nem segít. de nem mindenki olyan retardált, mint te.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:34:57

@teéjesenmindegy: "a lány elkapja, és figyelj, benne szaporodik a vírus. És igen, ehhez kell néhány nap. "

annak is igen kicsi a valószínűsége, hogy a gyerek március 13-án kapta el a betegséget, és nem előbb a fiútól.

egyébként notorikusan lányról és apáról beszélsz, miközben a hírben EGY MÁSIK SZÜLŐ SZEREPEL, ahol a szülő nem feltétlenül apa, a gyerek nem feltétlenül lány.

ahhoz is retardált vagy, hogy egyáltalán felfogd a hírt, akkora selejt vagy.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

white999 2020.03.21. 19:35:44

@teéjesenmindegy: Írd már ide ki a cikkből, hogy mennyi a pozitív és negatív tesztek aránya. Légyszi. Aztán másold alá amit ezzel kapcsolatban kiszoktál fejteni. Jó móka lenne, ember nem szopná le úgy magát nagy nyilvánosság előtt. de hagylak mert már én érzem kínosan magam helyetted.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.21. 19:36:00

@teéjesenmindegy:

fel se fogod, hogy mennyire abszurd azt hinni, hogy 4 napig nem fertőződik meg, de utána igen.

az 5. napon a fertőzés valószínűségét le kell osztani az előző 4 nap nem-fertőzésének valószínűségeivel. négy osztás után kicsi valószínűséget kapsz, te retardált Fidióta!

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

lpt1 2020.03.21. 20:32:15

@teéjesenmindegy: Ha nem jó a vírus ellen, miért csak eü intézményeknek adnak el?

Arcade Macho 2020.03.22. 00:13:42

@teéjesenmindegy: jol nyomod :)

na itt van leiras a tesztrol: mfor.hu/cikkek/makro/itt-lehet-maganuton-korona-virus-tesztet-vegeztetni.html
"Az a tapasztalat (ami nagyon kevés még), hogy a fertőzést követő 5-6. napon válik diagnosztizálhatóvá. Ettől lehetnek kis eltérések, hiszen különbözünk, van, akinél a 4., míg másoknál a 10. napon kimutatható a fertőzöttség. Nem véletlen, hogy minimum három vizsgálaton kell átesniük a karanténban lévőknek. A felesleges ismétlések elkerülése miatt azt javasolják, hogy a vizsgálatot az inkubációs idő (5-6 nap) után kérjék."

de jol tudjuk a fidiotak nem akarnak tesztelni bezzeg delkoreaban megallitjak a virust nalunk meg nem, na meg a fidiota spanyoloknal es a fidiota olaszoknal es a fidiota nemeteknel is maga a patasorban uralkodik

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.22. 05:26:26

@Arcade Macho: akárhogy is nézem, totálisan pofán szartad magad, mert elmondod, hogy érdemes tesztelni, és mikor érdemes.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.22. 07:09:30

@Arcade Macho: @teéjesenmindegy:

Orbán 21-én már Pintérrel járkált
Pintér 11-én találkozott a marokkóival
Pintért már 15-én vizsgálták, tesztelték

444.hu/2020/03/21/orban-viktor-mar-pinter-sandorral-setalt-akciocsoportozni
444.hu/2020/03/15/vizsgaljak-pinter-sandort

xar dolog, mi? az ország Führere 10 nappal a kézfogás után felelőtlenül járkál a potenciális fertőzővel, nem olvasta teéjesenmindegy "bölcs" meglátását, hogy a 14. napon maximális a fertőzés, odáig csak növekszik.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

Arcade Macho 2020.03.22. 11:08:02

@math0: mint emlitettem orulnek ha leszopnal egy lovat es beken hagynal...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.22. 11:39:35

@Arcade Macho: na, ennyit tud a Fidióta, miután leszopott egy lovat. gecis szájjal csak habogni tudsz.

Orbán 21-én már Pintérrel járkált
Pintér 11-én találkozott a marokkóival
Pintért már 15-én vizsgálták, tesztelték

444.hu/2020/03/21/orban-viktor-mar-pinter-sandorral-setalt-akciocsoportozni
444.hu/2020/03/15/vizsgaljak-pinter-sandort

xar dolog, mi? az ország Führere 10 nappal a kézfogás után felelőtlenül járkál a potenciális fertőzővel, nem olvasta teéjesenmindegy "bölcs" meglátását, hogy a 14. napon maximális a fertőzés, odáig csak növekszik.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

Larrikin 2020.03.22. 14:10:32

@teéjesenmindegy: a lappangási idő a fertőződéstől a tünetek megjelenéséig tartó időszak - láss csodát, egyesek végiglappangják az egész betegséget, amit onnan tudunk, hogy a tesztjük pozitív. A tesztek legújabb generációja amúgy a fertőzés egészen korai szakaszában is képes már pozitív eredményt mutatni, és elég nagy baromság azon az alapon lemondani a szűrésről, hogy a fertőzöttek 0.05%-a átcsúszhat rajta.

Ezzel az erővel azt is megindokolhatnád, hogy rendőrségre semmi szükség, akárhányan is vannak, mindig lesznek bűnözők meg felderítetlen bűncselekmények. Akkor meg ugye minek, csak pénzkidobás.

Arcade Macho 2020.03.22. 14:12:46

@math0: elerhetoseget legyszi...
mert ez amit itt muvelsz en tenyleg bevallalok ezert kellemetlenseget hogy megtanitsalak illemre es tiszteletre...

Arcade Macho 2020.03.22. 14:17:13

@Larrikin: en anno beirtam ezt...
na itt van leiras a tesztrol: mfor.hu/cikkek/makro/itt-lehet-maganuton-korona-virus-tesztet-vegeztetni.html
"Az a tapasztalat (ami nagyon kevés még), hogy a fertőzést követő 5-6. napon válik diagnosztizálhatóvá. Ettől lehetnek kis eltérések, hiszen különbözünk, van, akinél a 4., míg másoknál a 10. napon kimutatható a fertőzöttség."

ha van masik infod akkor linkeld...
az nem eleg hogy a nagymamad heti bridzspartijan valaki a facsen olvasta, vagy hogy a 444es bufe es ruhatarszakos szakosok ezt valahogy ferditve leirtak mert eppen ellenzekieskedosdit jatszottak...

Larrikin 2020.03.22. 14:17:55

@chrisred: "A tesztelésnél kizárólag a pozitív eredménynek van jelentősége, a negatív olyan, mintha meg sem történt volna."
Ez így nem igaz, napokkal a kontakt után a tesztnek pozitívnak kell lennie fertőzés esetén. Máshonnan persze azóta is megfertőződhetett emberünk, bár karanténban nehéz kitől elkapni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.22. 14:33:16

@Arcade Macho: írd meg az elérhetőséged, majd megtanítalak én téged illemre és tiszteletre, te Fidióta selejt!

Orbán 21-én már Pintérrel járkált
Pintér 11-én találkozott a marokkóival
Pintért már 15-én vizsgálták, tesztelték

444.hu/2020/03/21/orban-viktor-mar-pinter-sandorral-setalt-akciocsoportozni
444.hu/2020/03/15/vizsgaljak-pinter-sandort

xar dolog, mi? az ország Führere 10 nappal a kézfogás után felelőtlenül járkál a potenciális fertőzővel, nem olvasta teéjesenmindegy "bölcs" meglátását, hogy a 14. napon maximális a fertőzés, odáig csak növekszik.

Mondom, ti Fidióták egytől egyig mongolidióta, pszichopata, elmebetegek vagytok, ti vagytok a magyar társadalom selejtje. És remélem, hogy ha már van ez a vírus, akkor titeket irt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.22. 14:34:56

@Arcade Macho: "a fertőzést követő 5-6. napon válik diagnosztizálhatóvá. "

van tehát értelme a tesztnek? van. pofán szartad magad? pofán szartad magad.

mert egy Fidióta selejt vagy.

Larrikin 2020.03.22. 14:38:47

@Arcade Macho: hm, nem látom, mitől lenne nívóban és hitelességben több ez a forrás, mint a 'látta a fácsén'. A teszt működési elvéről elég sok információ van, és az alapján, ha a vírus a kenetben jelen van, szinte biztosan kimutatható. Akitől nem sikerül pozitív mintát venni, az eszerint fertőzni sem tud, legalábbis nem egy egyszerű köhögéssel. Pont ettől lesz a gyorsteszt (amit már több gyártó árul) a járvány megállításának kulcsa.

Larrikin 2020.03.22. 14:47:04

@Arcade Macho: ja, amúgy látom a tesztelés értelmét politikai alpon kellett kétségbe vonni. Közben lemaradtál a főnök mögött megint, ezt az álláspontot addig kellett képviselni, amíg nem volt elég kapacitás több tesztre.

Arcade Macho 2020.03.22. 18:09:43

@Larrikin: ja hogy kis hazankban egy FUGGETLEN labor altal alkalmazott modszer alapjan elvegzett teszt ajanlasat te ahhoz hasonlitod hogy valami idota ismerosod olvasta a facsen es akkor 1000% hogy igaz?

biztos hogy te nem annak a lobaszo math0 -nak a masik accountja vagy?
en KERTEM TOLED egy hiteles forrast, mikozben en mutattam egyet, ha erre azt tudod valaszolni hogy
1., facsen olvasta az aranyhorcsogom legjobb baratnojenek az anyukaja es akkor jobban tudom
2., olvassal utana ott a neten, csak ra kell keresni

tehat meg egyszer...
linket...

Larrikin 2020.03.23. 23:55:11

@Arcade Macho: 1. A linkelt forrás nem támasztja alá az érvelésed, ráadásul pont az a rész, amire előszeretettel hivatkozol, a 'szakértő' szerint is csak tipp.
2. Valamikor az internet hőskorában talán bejött, hogy linkért ugráltattad az embereket triviális infókért, különben akár azt is készséggel megkérdőjelezed, hogy a Föld gömbölyű. Ez 2020-ban elég ciki, meg miért is gondolnám, hogy elolvasod, ha magadtól rá se keresel?
3. Stílus alapján inkább te tűnsz a nevezett felhasználó alteregójának.